Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enden - Taxi :D

Limusin - litt stil går jo ann i kulden :p

Hva i svarte er en limusin? :dontgetit:

Det endte opp med at jeg tok beina fatt. Blir man sulten nok klarer man det meste. Kjøpte meg en liten sjokolade som plaster på såret ;)

Natrium: Tittet på siden, men den billigste lå på 2500 bolls. Jeg har egentlig et budsjett på 1000 på hele opplegget, og det er at par andre deler som må kjøpes inn også. Skulle det dukke opp en bra maskin så kan jeg seff strekke meg, men målet er å få tak i noe gammelt rask ingen bruker lenger. Jeg vet at det er en god del som sitter på gamle maskiner de ikke har bruk for, men problemet er bare å finne de...

Jeg har fått et par tilbud gjennom denne tråden, men så ble det liksom stille på begge :(

Begynner å bli redd for at hele prosjektet går i vasken..

Lenke til kommentar
Natrium: Tittet på siden, men den billigste lå på 2500 bolls. Jeg har egentlig et budsjett på 1000 på hele opplegget, og det er at par andre deler som må kjøpes inn også. Skulle det dukke opp en bra maskin så kan jeg seff strekke meg, men målet er å få tak i noe gammelt rask ingen bruker lenger. Jeg vet at det er en god del som sitter på gamle maskiner de ikke har bruk for, men problemet er bare å finne de...

Jeg kna sikkert ringe sjefen min der å høre.. Hvis du vil.

Lenke til kommentar

Opplegget mitt er litt hemmelig ph34r.gif, men det involverer heftig modifisering av en laptopp, og radikal endring av bruksmønsteret. Selve maskinvarekravene kommer av at jeg kun kjenner windowsplatformen (og ikke vil putte noe eldre enn w2k på nett her hjemme), men jeg kunne sikkert klart meg med en mye enklere maskin til en *nix-løsning.

Natrium - du har PM :)

Lenke til kommentar
For 3 dager siden var det 5+ grader.

Nå er det -9 grader :hm:

Var det ikke snakk om at det kommer sprengkule i løpet av helgen eller noe? Ned mot 40- enkelte steder i innlandet? Håper det kommer syk sprengkulde slik det gjorde i 98 tror eg det var der det var 15- og mindre. :w00t:

Var forbanna kaldt når eg var ute med vofsen i 03 tiden inatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...