Knofle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 grisekaldt ja :Sog da var det bare å pakke pc'en da, så er jeg klar for DigiLab. usj.... jeg får ikke dratt dit før i 3-4 tida jeg Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Det er veldig kaldt ute ja! *Brrr* *Borte* Endret 23. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Her ( i Bergen) er det sol, klar himmel men 0 Grader Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det som er moro er at jeg ikke husker at jeg posta her i går/natt. Jaja. Nå skal jeg sende en kjærlighetserklæring pr sms og drite meg fullstendig ut. Wish me luck. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 enden - Taxi Limusin - litt stil går jo ann i kulden Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 limusin ruler jo når det er kaldt. ostekake; gratulerer med full utdriting| Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ikke for sent å prate meg fra det, men som de fandeninvoldske tragedieelskerne dere er, vet vi alle det ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Flere her som skal på digilab jo! Hvor er det dere bor hen da? Jeg regner med at dere drar pga. cs-compo premien ^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Schwarte som dere spammer for tiden da. Ferie eller noe? Ingen som har en laptop til meg Prøvd du de jeg fortalte deg om? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har ikke mat i huset, men orker ikke gå på butikken (ca 50 meter) fordi det er for kaldt Føler det samme, bare at jeg skal kjøpe en bukse imorgen, så jeg kan ikke bruke opp pengene mine :---/ har mye mat her, men ikke noe jeg har lyst på ... *Sukk* Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 enden - Taxi Limusin - litt stil går jo ann i kulden Hva i svarte er en limusin? Det endte opp med at jeg tok beina fatt. Blir man sulten nok klarer man det meste. Kjøpte meg en liten sjokolade som plaster på såret Natrium: Tittet på siden, men den billigste lå på 2500 bolls. Jeg har egentlig et budsjett på 1000 på hele opplegget, og det er at par andre deler som må kjøpes inn også. Skulle det dukke opp en bra maskin så kan jeg seff strekke meg, men målet er å få tak i noe gammelt rask ingen bruker lenger. Jeg vet at det er en god del som sitter på gamle maskiner de ikke har bruk for, men problemet er bare å finne de... Jeg har fått et par tilbud gjennom denne tråden, men så ble det liksom stille på begge Begynner å bli redd for at hele prosjektet går i vasken.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Flere her som skal på digilab jo! Hvor er det dere bor hen da? Jeg regner med at dere drar pga. cs-compo premien ^^ bor i Langesund... det er fete premier ja! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Natrium: Tittet på siden, men den billigste lå på 2500 bolls. Jeg har egentlig et budsjett på 1000 på hele opplegget, og det er at par andre deler som må kjøpes inn også. Skulle det dukke opp en bra maskin så kan jeg seff strekke meg, men målet er å få tak i noe gammelt rask ingen bruker lenger. Jeg vet at det er en god del som sitter på gamle maskiner de ikke har bruk for, men problemet er bare å finne de... Jeg kna sikkert ringe sjefen min der å høre.. Hvis du vil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 enden: hadde du sagt ifra for en stund siden, så kunne du fått 3 hengerlass meg data-utstyr gammelt, men ok hva er "opplegget" ditt? og hva trenger du av gammelt utstyr? kun pc? Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Opplegget mitt er litt hemmelig , men det involverer heftig modifisering av en laptopp, og radikal endring av bruksmønsteret. Selve maskinvarekravene kommer av at jeg kun kjenner windowsplatformen (og ikke vil putte noe eldre enn w2k på nett her hjemme), men jeg kunne sikkert klart meg med en mye enklere maskin til en *nix-løsning. Natrium - du har PM Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 For 3 dager siden var det 5+ grader.Nå er det -9 grader Var det ikke snakk om at det kommer sprengkule i løpet av helgen eller noe? Ned mot 40- enkelte steder i innlandet? Håper det kommer syk sprengkulde slik det gjorde i 98 tror eg det var der det var 15- og mindre. Var forbanna kaldt når eg var ute med vofsen i 03 tiden inatt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen som vet kem dette kan være? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102910 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er jo allerede -30 her da (Røros) Litt kjølig Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hehe, jeg sovnet i stolen foran pc-en. Har skikkelig vondt i ryggen ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg