Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da gir jeg opp for i dag Her sitter jeg med makshastighet uten å klare å utnytte den til annet enn websurfing. PS: Nå er det bare 4... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Snø og skeidar, nå skremte dere bort alle leserne her! Jo... Men.... Hehehe Og ja, deter var en drøm jeg hadde for noen måneder siden Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Klarer ikke en dag jeg "Hello, my name is Tom and I'm a wankaholic" "Hi Tom" HEAhehAHeahaEAHEHhAEH_HEA Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ja da var det bare meg igjen her da.. skal prøve og bekke. se litt film til øyna flimrer. good night my fellow loosers. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvor ofte er det vanlig å støvsuge? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når hybelkaninene biter deg i anklene. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 I følge morra mi ca. 1000 ganger daglig Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Og hvordan kjennes det ut når en hybelkanin biter? Trukke det er langt unna nemlig. Er sikker på at noen her er på størrelse med håndflata mi...... Endret 23. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hybelkaniner er jo så søte når man klør dem på magen, maler som katter... Når det gjelder katter, tror katta har lagt på seg minst 2 kilo denne måneden Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 AHHHH. Har fullstendig noia her nå, jeg er helt hjemme alene fordi jeg kastet han ut og jeg holder på å pisse på meg. Er så jævlig mange lyder her og NO FUCKING WAY om jeg skal gå og legge meg ass... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) AHHHH. Har fullstendig noia her nå, jeg er helt hjemme alene fordi jeg kastet han ut og jeg holder på å pisse på meg. Er så jævlig mange lyder her og NO FUCKING WAY om jeg skal gå og legge meg ass... Okey... ...hjemme alene... ...Kasta ut... ...pisse på seg... ....lyder... ...sove?... Endret 23. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg føler ikke bena mine..nå går jeg for å ringe noen. Også skal jeg finne bamsen min..den faller alltid ut når jeg sover... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Faen jeg HATER å ikke være trøtt midt på swvarte natta... gaaaaad boooring!!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Klokka begynner å bli mange, men er jeg trøtt? Neida, ikke i det hele tatt. Faens fuck, skal opp tidlig i morgen også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 AHHHH. Har fullstendig noia her nå, jeg er helt hjemme alene fordi jeg kastet han ut og jeg holder på å pisse på meg. Er så jævlig mange lyder her og NO FUCKING WAY om jeg skal gå og legge meg ass... HELL NO:... drama queens ... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Med andre ord du sover ikke i natt da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Med andre ord du sover ikke i natt da Vurderer det sterkt. Synes det høres kjedelig ut å gå å legge seg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Noen som skal være med å døgne?? Edit: da kjører vi *Call on me* musikkvideoen en gang til Endret 23. februar 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Bare kjedelig hvis man må legge seg alene... Derfor jeg aldri legger meg Edit: Fikkle med skype... må kjøpe meg en mic eller helst headsett med mic tror jeg, blir kjipt å må koble til og fra høytalere fra lydkortet hele tiden USB headsett eller BT funker kanskje... Endret 23. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kem er denne ELINE? *sniffepå* Kan noen presentere oss? Eline er bestevennina mi Thihi... Så koselig at du at du innrømmer det... Rart at du ikke blir lei meg i dag...Tror jeg sitter inne med litt for mye energi Ka farsken?! Jænt på forumæ?! *Løpe rundt som en kaffe-valium-blanda-dopa-2-åring* Hmm. Jeg "Bundy", Du "Eline"..? *Gir seg over at ENDA en jente på forumet har regga!* *Fniserx4* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg