phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Korfor gjør eg dette egentlig? Er jo bare tortur! Edit: Phax: så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? Yup. Gjør det ofte faktisk. Altså det er jo digg å ha ekstra energi. Etter å ha holdt meg i mer enn 2 dager har eg enorm mer energi enn ellers. Alle vet jo også at når man holder seg så lenge så er orgasmen ganske så digg og intens når man først tar seg en.... hm... joda. men hvor henter du viljestyrken? kanskje jeg skulle teste.. alltids arti og pine seg selv! ok, setter en uke som mål til og begynne med så får man se! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Korfor gjør eg dette egentlig? Er jo bare tortur! Edit: Phax: så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? Yup. Gjør det ofte faktisk. Altså det er jo digg å ha ekstra energi. Etter å ha holdt meg i mer enn 2 dager har eg enorm mer energi enn ellers. Alle vet jo også at når man holder seg så lenge så er orgasmen ganske så digg og intens når man først tar seg en.... hm... joda. men hvor henter du viljestyrken? kanskje jeg skulle teste.. alltids arti og pine seg selv! ok, setter en uke som mål til og begynne med så får man se! Klarer ikke en dag jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Klarer ikke en dag jeg "Hello, my name is Tom and I'm a wankaholic" "Hi Tom" Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kennethdammyr: Babelfish sier som følger: Switch in the case simply Upnp off, here takes place an overlap, since a haven Forwarding in rout already exists and over UPnp no haven more in the range be opened in such a way can. To find under opinion configuration Plugins UP NP "Enable UPnp" hook remove. På godt norsk; "Ganske enkelt slå av UPnP. Her foregår en overlapping, siden en forward in-routing allerede eksisterer og UPnP ikke har flere tilgjengelige porter som kan åpnes..." Du må mao slå AV UPnP og prøve på nytt.... tror jeg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *se monthy python* hade bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Natta... Sov godt eller noe. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå må jeg ikke be om support... *gjemme seg for Snow* Kiipe greier, det har jeg jo funni ut for lenge sida. Bin there, done that. Fortsatt ikke noe Torrents på meg. PS: Nå er det 9 stykker som leser SO3 kl. 02:30 på natta. Imponerende. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) *Dø litt av latter* *Le og wanke med* Nei eg tror "hånd" om tingene imorgen og får det overstått. Nå skal eg snart ut med klørene og ta en røyk. Edit:12 medlemmer. Endret 23. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Fytte... Jeg er så trøtt at det er morsomt *Setter opp skillevegg mel seg selv og SnowDOG_* Endret 23. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 PS: Nå er det 9 stykker som leser SO3 kl. 02:30 på natta. Imponerende. nå er det tolv. tjoho.. forhåpentligvis noen som kan underholde meg videre i nattens timer! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fytte... Jeg er så trøtt at det er morsomt *Setter opp skillevegg mel seg selv og SnowDOG_* Eg kommer ut til deg i skogen og tar en fjådde med deg mens din mor serverer kaker eller ka nå det var. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *Ler så jeg nesten detter ut a stolen, en lenestol* Wow, hadde ikke regna med du skulle huske den gitt Jeg kom til deg i skogen, vi røyka hasj på terrasen din og morra di serverte kaker å klikka på meg... *pust, pes* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *Ler så jeg nesten detter ut a stolen, en lenestol* Wow, hadde ikke regna med du skulle huske den gitt Jeg kom til deg i skogen, vi røyka hasj på terrasen din og morra di serverte kaker å klikka på meg... *pust, pes* Hahaha! Sånn var det ja. *rød og vond ansikt etter å ha ledd høyt og lenge* :!: Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kom til deg i skogen, vi røyka hasj på terrasen din og morra di serverte kaker å klikka på meg... *pust, pes* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hehehe, jeg ler ikke rett ut nå lenger(etter 10 minutter), men det er faen meg ikke langt unna _ammaZ_: Det er en drøm jeg hadde, jeg har aldri møtt SnøBIKKJA_ Endret 23. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *gjør som george constanza og turer mens alle ler (leken er god* Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Snø og skeidar, nå skremte dere bort alle leserne her! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hehehe, jeg ler ikke rett ut nå lenger(etter 10 minutter), men det er faen meg ikke langt unna _ammaZ_: Det er en drøm jeg hadde, jeg har aldri møtt SnøBIKKJA_ drøm ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg