Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

:love: Korfor gjør eg dette egentlig?  :ermm: Er jo bare tortur!

Edit: Phax:  :p

så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? :dontgetit:

Yup. Gjør det ofte faktisk.

Altså det er jo digg å ha ekstra energi. Etter å ha holdt meg i mer enn 2 dager har eg enorm mer energi enn ellers. Alle vet jo også at når man holder seg så lenge så er orgasmen ganske så digg og intens når man først tar seg en.... :mrgreen:

hm... joda. men hvor henter du viljestyrken?

kanskje jeg skulle teste.. alltids arti og pine seg selv! ok, setter en uke som mål til og begynne med så får man se! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:love: Korfor gjør eg dette egentlig?  :ermm: Er jo bare tortur!

Edit: Phax:  :p

så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? :dontgetit:

Yup. Gjør det ofte faktisk.

Altså det er jo digg å ha ekstra energi. Etter å ha holdt meg i mer enn 2 dager har eg enorm mer energi enn ellers. Alle vet jo også at når man holder seg så lenge så er orgasmen ganske så digg og intens når man først tar seg en.... :mrgreen:

hm... joda. men hvor henter du viljestyrken?

kanskje jeg skulle teste.. alltids arti og pine seg selv! ok, setter en uke som mål til og begynne med så får man se! ;)

Klarer ikke en dag jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Kennethdammyr:

Babelfish sier som følger:

Switch in the case simply Upnp off, here takes place an overlap, since a haven Forwarding in rout already exists and over UPnp no haven more in the range be opened in such a way can. To find under opinion configuration Plugins UP NP "Enable UPnp" hook remove.

På godt norsk; "Ganske enkelt slå av UPnP. Her foregår en overlapping, siden en forward in-routing allerede eksisterer og UPnP ikke har flere tilgjengelige porter som kan åpnes..." Du må mao slå AV UPnP og prøve på nytt.... tror jeg. :D

Lenke til kommentar
*Ler så jeg nesten detter ut a stolen, en lenestol*

Wow, hadde ikke regna med du skulle huske den gitt ;)

Jeg kom til deg i skogen, vi røyka hasj på terrasen din og morra di serverte kaker å klikka på meg... *pust, pes*

Hahaha! Sånn var det ja. *rød og vond ansikt etter å ha ledd høyt og lenge*

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...