SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) SnowDOG_ Dette er Eline ---->babeEline , dette er SnowDOG_ ----->Hunk fixed. Jaja......*kjede seg litt* Edit: Kor gammel er eline......før eg driter meg enda mer ut. Endret 23. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gå å legg dere, dere trenger søvn. Eller..... Gå å ta dere en bolle! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 SnowDOG_ Dette er Eline ---->babeEline , dette er SnowDOG_ ----->Hunk fixed. Jaja......*kjede seg litt* Edit: Kor gammel er eline......før eg driter meg enda mer ut. to young for you! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 SnowDOG_ Dette er Eline ---->babeEline , dette er SnowDOG_ ----->Hunk fixed. Jaja......*kjede seg litt* Edit: Kor gammel er eline......før eg driter meg enda mer ut. Eline er 15 Jeg blir snaaart 16 da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Edit: Kor gammel er eline......før eg driter meg enda mer ut. jeg tipper på 14-15. EDIT: Ka-ching. Endret 23. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 blæblæblæblæ nå synes jeg jentene her kan kle av seg litt Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) SnowDOG_ Dette er Eline ---->babeEline , dette er SnowDOG_ ----->Hunk fixed. Jaja......*kjede seg litt* Edit: Kor gammel er eline......før eg driter meg enda mer ut. Eline er 15 Jeg blir snaaart 16 da! Ikke lenge før du kan gjøre det med lyset på. Så får du se hvor fælt det egentlig ser ut. :!: (Jeg snakker selvfølgelig om gjørmebryting...) Endret 23. februar 2005 av Tacritan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 blæblæblæblæ nå synes jeg jentene her kan kle av seg litt Jeg synes du skal konsentrere deg om noe annet... Fy faen, mennesker, dere virker så jævlig desperate at jeg gremmes! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Eline er 15 Jeg blir snaaart 16 da! Hmm.... snart 16 altså.... Kor lenge.....NEI! Ffs eg holder på å gå på veggene her etter å ha holdt meg i snart 8-9 dager. :S Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 blæblæblæblæ nå synes jeg jentene her kan kle av seg litt Jeg synes du skal konsentrere deg om noe annet... Fy faen, mennesker, dere virker så jævlig desperate at jeg gremmes! næææ ikke nå Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fy faen, mennesker, dere virker så jævlig desperate at jeg gremmes! Du tuller eller? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ffs eg holder på å gå på veggene her etter å ha holdt meg i snart 8-9 dager. :S Dakar *klemmepå* Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 har dere sett noe så stygt? Tweel. har ikke helt trua på at det der blir og slå ann hos bilentusiaster.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ffs eg holder på å gå på veggene her etter å ha holdt meg i snart 8-9 dager. :S hvorfor? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Ffs eg holder på å gå på veggene her etter å ha holdt meg i snart 8-9 dager. :S Dakar *klemmepå* Korfor gjør eg dette egentlig? Er jo bare tortur! Edit: Phax: Endret 23. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Korfor gjør eg dette egentlig? Er jo bare tortur! Edit: Phax: så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen tyskere som vil tolke denne siden for meg: http://www.dlink-forum.ch/viewtopic.php?t=1022 Huff og Huff Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Korfor gjør eg dette egentlig? Er jo bare tortur! Edit: Phax: så du gjøre dette helt frivillig altså, ikke noe veddemål eller medisinske årsaker? Yup. Gjør det ofte faktisk. Altså det er jo digg å ha ekstra energi. Etter å ha holdt meg i mer enn 2 dager har eg enorm mer energi enn ellers. Alle vet jo også at når man holder seg så lenge så er orgasmen ganske så digg og intens når man først tar seg en.... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Noen tyskere som vil tolke denne siden for meg:http://www.dlink-forum.ch/viewtopic.php?t=1022 Huff og Huff Heh, jeg klarer faktisk å lese store deler av det enda jeg egentlig ikke kan et eneste ord tysk (aldri hatt en eneste time). Men var litt usikker på hva dem ville frem til. Førstemann har iallefall åpnet alle porter både for tcp og udp for azureus , men får fremdeles ikke pakkene frem. Svaret lyder som følger at han må huke av for UPnP og sjekke portforwarding fra routeren som router trafikken til klienten som kjører azureus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ok, tweel var kjempesøtt! In other news har jeg sett ferdig Quentins klassiske Kill Bill, og jeg vurderer å forlate dere og hilse på sengen min. Med mindre noen her kan friste med noe mer... fristende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg