Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Dette er ikke spraydate. Horndog. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hanne er pen! Kunne ikke du poste et bilde av deg i babethread? nei, sorry mate! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 HØHØHØHØHØHØHØHØHØ!!!!! Jeg vil også inn i varmen. utestenge fredrikrb hæhæhæ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 okei, mente en høvding var en tusenlapp jeg da tar jeg helt feil eller? tror det er en stammeleder også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fur, I'm staying! Må jo passe på småbarna. Det er jo syke tilstander her med en gang det kommer litt kvinnelig innslag her, jo. Du er advart Eline. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 okei, mente en høvding var en tusenlapp jeg da tar jeg helt feil eller? tror det er en stammeleder også Det er vel det man gjør det til. Men det lønner seg å tenke at det er en hundrelapp - bare tenk når du får lønning, og finner ut at du skal bruke en høvding. Hvis det er en hundrelapp har du spart masse penger. *rekruttere folk til høvding-er-hundrings-klubben* Fur: Ikke pent å stenge ute folk, trøbbelmeiker, nå har du sikkert såret fredrikrbs sarte følelser Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jepp, jeg blir fryktelig lett såret... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå skal jeg ned og snyte meg og pusse tennene og så kommer jeg opp til PC'en igjen Svir som FY under nesa Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) (...)Fur: Ikke pent å stenge ute folk, trøbbelmeiker, nå har du sikkert såret fredrikrbs sarte følelser har ikke gjort noe jeg dah I is teh tr0ub7Em4k3r ___ EDIT: Endret 23. februar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fur, I'm staying! Må jo passe på småbarna. Det er jo syke tilstander her med en gang det kommer litt kvinnelig innslag her, jo. Du er advart Eline. Hm, Kaiern har nevnt noe om dette til meg Skal prøve å ta alt med knusende ro, men kan jo hende jeg blir litt små redd i blant da. Thihi... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 trenger ikke uroe deg vettu, kan vokte deg jeg også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fur, I'm staying! Må jo passe på småbarna. Det er jo syke tilstander her med en gang det kommer litt kvinnelig innslag her, jo. Du er advart Eline. Hm, Kaiern har nevnt noe om dette til meg Skal prøve å ta alt med knusende ro, men kan jo hende jeg blir litt små redd i blant da. Thihi... Kaiern er en klok mann, og brukerne i Søppel er kåte... Ikke hør på de om de ber deg poste masse i recent pic posts. ;p Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fur, I'm staying! Må jo passe på småbarna. Det er jo syke tilstander her med en gang det kommer litt kvinnelig innslag her, jo. Du er advart Eline. Hm, Kaiern har nevnt noe om dette til meg Skal prøve å ta alt med knusende ro, men kan jo hende jeg blir litt små redd i blant da. Thihi... Kaiern er en klok mann *kosemose* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Diskuterer min tilsatand liyy mer da. er så mopro. DS/Placebo/Hiv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) *Knurre, glefse, flekke tenner og markere krakilsk rundt omkring mens slevet renner.* Endret 23. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 nå nei du ostekaka, tror jeg går å legger meg nå så får vi ta det senere goooood nighty boysss, and girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg