phax Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 aaarhh! så irriterende når en fjott kommer med et klagete innlegg som man bare må svare på, så mens man sitter der og taster ned et genialt svar så blir tråden stengt..! noooh...... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken server ligger #hw.no i mirc på? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken server ligger #hw.no i mirc på? er det ikke undernet a? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 aaarhh! så irriterende når en fjott kommer med et klagete innlegg som man bare må svare på, så mens man sitter der og taster ned et genialt svar så blir tråden stengt..! noooh...... Send han en pm! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nammelinam, klissete Svensk vingummi. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken server ligger #hw.no i mirc på? er det ikke undernet a? jo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Nice one! Møtte nettopp en fra skolen min, og et par fra OHG. Hyggelige folk. @Ati-Radeon: Najs første-warning: "Se, det er 5 linjer". EDIT: Er i Sveits, så jeg stjeler deres æ, ø, å. Endret 22. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Nice one! Møtte nettopp en fra skolen min, og et par fra OHG. Hyggelige folk. @Ati-Radeon: Najs første-warning: "Se, det er 5 linjer". Tenker du på å begynne på OHG? Virker som om det stort sett er ålreite folk der. EDIT: SIkkert skole, og forbudt i denne tråden.. Endret 22. februar 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Et under har skjedd! Favorittsangen din i dag-posten ligger ikke øverst på mine innlegg! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nice one! Møtte nettopp en fra skolen min, og et par fra OHG. Hyggelige folk. @Ati-Radeon: Najs første-warning: "Se, det er 5 linjer". Tenker du på å begynne på OHG? Virker som om det stort sett er ålreite folk der. EDIT: SIkkert skole, og forbudt i denne tråden.. Jepp, tenker på å begynne der. Går du der? Har det som mitt førstevalg, eneste problemet er de nye sonings-reglene. Men, nok om det. Vi bør skifte samtaleemne før en mod pynter på advarselsregisteret mitt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Et under har skjedd! Favorittsangen din i dag-posten ligger ikke øverst på mine innlegg! Faen som jeg angrer på at jeg posta svar der Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Et under har skjedd! Favorittsangen din i dag-posten ligger ikke øverst på mine innlegg! Faen som jeg angrer på at jeg posta svar der Enig så enig! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nå reiser jeg til Bergen - hadet bra, fram til tirsdag Da må jeg nesten ønske deg velkommen til byen mellom de 7-fjell... Du skal vel ikke på Båt-messe? Jeg skal i morra... Jo, var der lørdag. Mange stilige båter! Hva heter seilbåten deres? Kanskje jeg så den hvis det var så at den var der Var forresten et par morsomme episoder mens jeg var der Første var på båtmessa; jeg sto og så på den utstillingen av gamle "sjømannsting", blant annet var det et trekkspill der. Så kom det en mann forbi, og sa: "Neimen se, de har rynkeflygel her og" :!: Og når jeg var på vei ned Munkebotn etter å ha vært opp Stoltzen, møtte jeg på folk fra Sandviken sosialsenter som var på luftetur Mye rart. Der var det en mann som snakka masse rart tysk til meg, før han begynte å nynne høyt på en eller annen marsj Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Et under har skjedd! Favorittsangen din i dag-posten ligger ikke øverst på mine innlegg! Faen som jeg angrer på at jeg posta svar der Jeg også! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 en ny sang fra meg, cmon soet *søØød sang* Well aren't you a cute one! Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 [engelsk-norsk]Me skal go and legge I. God night[/engelsk-norsk] Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Meg blir dere ikke kvitt like lett. 4 timer spamposting nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ahhhh!! Endelig på nett igjen. Kuker pc'ne seg flere ganger til så ryker noe ut vinduet altså. Forbanna..... Arrgh! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Doomdidoom.. Nytt våpen. 1400kr, inkl. frakt og scopemount. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 enda en? Kor mye har du lagt ut totalt for all softgun utstyret du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg