Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 *zamzam* Tilbake fra jewleball... Ble speedvorsing... 7-8 pils @ 50 minutter ( ), så rett på rockefeller. Der satt vi halvdrita og spiste og hørte (dølle) taler i litt for lang tid, så blerre pærtipærti (;P), stakk akkurat da jeg ikke følte jeg hadde mer å gå på, og de begynte å spille trance ;P Jau, leggetid? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jepp hater trance jeg og. Sitter bare å venter på at attack of the clones begynner 04:10 på canal +. Kanskje jeg skulle jobbe litt i mellomtia? .... neh skal kaste innpå litt fòr tipper jeg. Elsker å jobbe nå når det er stille og ingen orker å ligge på hotell . Vi har 121 rom og har bare solgt 38 i dag. Slumt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Akkurat komme hjem fra jobb etter å ha spolt på Ringenes Herre 3 - Atter en konge.. Var dritnervøs for at jeg hadde klippet feil noen steder, men alt gikk bra!! Helt _konge_ bra film!! Så ufattelig! Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hum, ble litt våken nå jeg. *mumle* *legge seg igjen* *host* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 god morgen. pensilin sux. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mornings. Har aldri brukt pensilin, ikkje som eg husker ihvertfall. Er det veeeldig ille? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ææææsj...... Diare er no dritt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dro hjem av jobb i dag. Var helt utslitt etter 3 timer med arbeid. Så, nå skal jeg legge meg å se ep 8 av sopranpos. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 mmmm, mat det var godt. Var i Risør inatt og henta woffsen. Dro til skien idag på morran og måtte gå en rask tur med henne før jeg dro. Håper det går bra. Helt ny leilighet for henne og alene i 6 timer... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 driver å pusser litt.. pappa kommer med pusseMASKIN etter jobben.. går litt fortere da.. skal laste opp bilder senare! PS: de er litt store.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 og planen din er ??? (ikke si pusse... ) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal først pusse (hele kassa) til det blir helt smooth, så skal jeg.. la det være sånn "børstet stål", så skal jeg.. skjære ut hullet på siden, sette inn plexiglass og mer vet eg ikkje enu.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 EDIT: CFD .. gi deg du skremmer dritten ut av oss! hehe... Jeg er nok rimelig normal iallefall.. Jeg er iallefall ikke transe som noen sikkert vil leke med tanken min.. MEN VI FIKK OPP FORUM IDAG!! http://russ.x-nett.com/ Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hey folks... Guess whos got home early today!! Weehee... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Fikk snailmail igår om at jeg som russ 04 var velkommen til russefeiring i Mandal... Trodde ikke jeg var russ.. Noen som vet om et bra videored program i farten?, windows movie maker hater meg visst Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hey folks... Guess whos got home early today!! Weehee... babe! Digg det da... =D *savne* Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hohoho, julenissen kom tidlig i år. Fikk gratis spill på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg