Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B|Real: AVATAREN DIN SUGER TISSELADD!!

Kan vel si det samme om din :mrgreen:

Ja jeg vet den ikke er så veldig bra...skal lete mere i morgen etter ny.

Er lei av pandorasbox-avataren min.

Og Ecthelion har ikke lov til å bytte avatar.

Sier hvem?

Voffår fåkke jeg lov til å bytte da? Ikke at jeg har tenkt å gjøre det, men det er greit å ha muligheten. Det er iaffal en skandale at b-real bytta.

Skandale? Sterke ord du bruker nå :mrgreen:

Lenke til kommentar
Idag er jeg stolt av meg selv. Har klart å være aktiv på flere plasser på HW idag enn kun Off-topic. Måtte få oppdatert meg litt  *grin*

flink idag jeg...

Postcount h0RE!! :lol:

Det var dine ord kjekken... Men til en opplysning så hang jeg kun på nettverk & Internett helt til jeg datt inn på søppel endag...

og da var sjela mi solgt... :wow:

Lenke til kommentar
http://home.no.net/svaking/Wank/3elseaportrett.jpg

IM dead sexy!!! ;)

:p (Måtte legge til :p siden det ikke er helt sant da..)

:lol:

heh heh bare kødda. Du ser da grusomt alvorlig ut der da. Må klare å knødd til meg et digital kamera snart. Jeg blir små forbanna. Mulig at jeg tar å nicker moderns ixus.v2 å snapper en serie så jeg får noe opp på nettet.

Så Tears of the Sun tidligere i dag. Helt ok film for å få en start på dagen.

Lenke til kommentar

God damn! Så netopp The Hulk og helskine eg likte filmen. Eneste eg gjorde var å instille meg på at det ikke var hulken liksom. Var litt irritert over at hulken så mer ut som shrek enn ett menneske men eg vridde på det så ble filmen konge bra. Ett av de beste filmene eg har sett de siste mnd'r. :woot:

Lenke til kommentar

SnowDOG_: Seriøst? Håper du kødder nå? Hulken er vel kanskje den største drittfilmen jeg noensinne har sett!

NEi vent... Greit, det er din mening og jeg har min! Trenger ikke å krangle angående meninger. Må lære å roe meg ned til tider... :yes:

Har du ikke lagt deg enda btw?

Lenke til kommentar

wohoo! idag får jeg ny disk til den gamle pcen! bestilte meg en søt liten wd 80GB.. Litt stas.. For det var evig kjipt når jeg sku installere pcen og fant ut at den lille 8GBen ikke lenger var med oss..

og en ting.. hvor kan man få hjelp til hva man skal gjøre med alkoholiserte stefedre? Kaste de ut av huset er ikke en mulighet siden da forsvinner alle pengene..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...