danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hæ? Sycrob? arve87? Du skjønte ikke noe du heller? Altså, ikke selve matematikken, men hvordan den plutselig dukket opp her. Og Ecthelion har ikke lov til å bytte avatar. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg likte den tidligere hans mye bedre, men han må få lov hvis han vil. Synes nå den tidligere var uttalige ganger bedre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Voffår fåkke jeg lov til å bytte da? Ikke at jeg har tenkt å gjøre det, men det er greit å ha muligheten. Det er iaffal en skandale at b-realbytta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ahh sitter og nipper til O'brians. Glemte at eg har 2 sånne flasker ligende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 B|Real: AVATAREN DIN SUGER TISSELADD!! Kan vel si det samme om din Ja jeg vet den ikke er så veldig bra...skal lete mere i morgen etter ny. Er lei av pandorasbox-avataren min. Og Ecthelion har ikke lov til å bytte avatar. Sier hvem? Voffår fåkke jeg lov til å bytte da? Ikke at jeg har tenkt å gjøre det, men det er greit å ha muligheten. Det er iaffal en skandale at b-real bytta. Skandale? Sterke ord du bruker nå Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ahh sitter og nipper til O'brians. Glemte at eg har 2 sånne flasker ligende. nipper... Leste "napper" når jeg skumma over... hehehe Var tom for cola her så jeg måtte ta meg noen pils... :S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg sitter og nappe o'brians. æsj. perverted minds. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Var skikkelig dødt her :\ Trodde det skulle være litt mere aktivitet, men men Sitter å mekker avatarer jeg...og min siste ser dere...er fornøyd med den derre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Edit: får ikke sletter dobbelposten min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tja den er mye bedre en det andre skvipet. Ble altfor dødt her ja. Kor ble det av creatureCanis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei, jeg kan ikke se henne noen steder Vel...hun må vel opp tidlig i morgen kanskje Og...tja...tror jeg skal ta kvelden jeg også. God natt folks. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Idag er jeg stolt av meg selv. Har klart å være aktiv på flere plasser på HW idag enn kun Off-topic. Måtte få oppdatert meg litt *grin* flink idag jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Idag er jeg stolt av meg selv. Har klart å være aktiv på flere plasser på HW idag enn kun Off-topic. Måtte få oppdatert meg litt *grin* flink idag jeg... Postcount h0RE!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/3elseaportrett.jpg IM dead sexy!!! (Måtte legge til siden det ikke er helt sant da..) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Idag er jeg stolt av meg selv. Har klart å være aktiv på flere plasser på HW idag enn kun Off-topic. Måtte få oppdatert meg litt *grin* flink idag jeg... Postcount h0RE!! Det var dine ord kjekken... Men til en opplysning så hang jeg kun på nettverk & Internett helt til jeg datt inn på søppel endag... og da var sjela mi solgt... Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 http://home.no.net/svaking/Wank/3elseaportrett.jpg IM dead sexy!!! (Måtte legge til siden det ikke er helt sant da..) heh heh bare kødda. Du ser da grusomt alvorlig ut der da. Må klare å knødd til meg et digital kamera snart. Jeg blir små forbanna. Mulig at jeg tar å nicker moderns ixus.v2 å snapper en serie så jeg får noe opp på nettet. Så Tears of the Sun tidligere i dag. Helt ok film for å få en start på dagen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 God damn! Så netopp The Hulk og helskine eg likte filmen. Eneste eg gjorde var å instille meg på at det ikke var hulken liksom. Var litt irritert over at hulken så mer ut som shrek enn ett menneske men eg vridde på det så ble filmen konge bra. Ett av de beste filmene eg har sett de siste mnd'r. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 SnowDOG_: Seriøst? Håper du kødder nå? Hulken er vel kanskje den største drittfilmen jeg noensinne har sett! NEi vent... Greit, det er din mening og jeg har min! Trenger ikke å krangle angående meninger. Må lære å roe meg ned til tider... Har du ikke lagt deg enda btw? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 SKOOLE Gee, skole nu, først 30 minutt gange i -3, så sitter vi på skolen til 15:30 og kjedar oss! save meh! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 wohoo! idag får jeg ny disk til den gamle pcen! bestilte meg en søt liten wd 80GB.. Litt stas.. For det var evig kjipt når jeg sku installere pcen og fant ut at den lille 8GBen ikke lenger var med oss.. og en ting.. hvor kan man få hjelp til hva man skal gjøre med alkoholiserte stefedre? Kaste de ut av huset er ikke en mulighet siden da forsvinner alle pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg