Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Strategy buff: This guy plays strategy games. You know, not the kind of strategy game like "Starcraft" or "Command & Conquer". He frowns upon these. His strategy games contain words like "General" "Panzer" or "Elite" in the title, are round-based, and come with a manual that weighs more than most people's computers. He spends most of the LAN party trying to get others to try Panzer Elite fighting simulator V2.0, with limited success.

:wee:

Lenke til kommentar
Ahh, nå har jeg vært på skitur på kvamskogen (slalom).

Nå spiser jeg pizza fra mafia hjørnet (pizza restaurant nedenfor), og drikker Cola.

Er ganske støl etter turen, sikkert 2-3 år siden sist... Men det var kult!

Hvor på kvamskogen var du? Hvor gikk du?

Har nemlig vert der i hele dag.

Og god bedring til deg SteffyBoy!

Endret av robB
Lenke til kommentar
Ahh, nå har jeg vært på skitur på kvamskogen (slalom).

Nå spiser jeg pizza fra mafia hjørnet (pizza restaurant nedenfor), og drikker Cola.

Er ganske støl etter turen, sikkert 2-3 år siden sist... Men det var kult!

Hvor på kvamskogen var du? Hvor gikk du?

Har nemlig vert der i hele dag.

Jeg var "Bare" i Furedalen.... Du da?

btw: God bedring Steffy :]

Lenke til kommentar

"When I was about 4 years my parents told me about the Do Draug. Draug is an ancient folklore creature, but my parents told it was living in the toilet. (Others have been told the same) So in sympathy with the Do Draug (Wc-Draug in English) I flushed down some money so it should have something to live off. I flushed down about 400 NKR, which was quite some money at the time speaking and my parents did not tell me about the Do Draug anymore.

wc -draug :thumbup:

så genialt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...