Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg maila netshop i går angående skjermkortet mitt, og fikk svar i dag:
Hei!

Er litt kaos her så jeg har ikke rukket å sette det opp i benken igjen. Imidlertid har jeg sendt deg et nytt kort, så håper vi dette løser problemet :-)

Vennlig hilsen / Best regards

Brianna Babysitter

Netshop.no

JAAA!!! SKJERM OG SKJERMKORT!!!

Woohoo!!!

Men ok. Hjemme fra skolen i dag. Våknet litt seint(se kl), så gidda ikke å traske bort dit bare for å ha 2 timer...

Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk. Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter.

Lenke til kommentar

OK, skriver fra en dial-up i Sveits, saa det gaar frustrerende tregt. :D

Gratis, da. :)

@Fred: Najs avatar. Fra maskinen jeg naa sitter paa, saa ser det ut som at bildet er i 16:9 format. :) Kanskje ikke helt meningen, men jeg likte looket.

@Thea: Hvis du foeler noe mer for han andre enn eksen er vel svaret lett. Men, jaevlig lett aa si fra den posisjonen jeg sitter i.

Lenke til kommentar
Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk.

Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter.

Å? Hva svarte de da?

Mp3 spilleren min gikk i oppløsning mens jeg gikk en tur.

De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine"

FAEN :hrm:

Lenke til kommentar

De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine"

FAEN :hrm:

Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur?

Lenke til kommentar

FAEN  :hrm:

Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur?

Såklart. Hele dritten datt plutslig fra hværandre, og nå svarer de ikke lenger på mail. Jævler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...