enden Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er jeg den eneste som har det helt topp her, eller?"Always look at the bright side of life dudu, dududododam..." Jeg er trøtt, men ellers glad som en laks Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg er og sånn trøtt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Smertestillende begynner å forsvinne, så nå kan jeg skrive ordentlig. Skulle gjerne hatt mer smertestillende... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg maila netshop i går angående skjermkortet mitt, og fikk svar i dag:Hei! Er litt kaos her så jeg har ikke rukket å sette det opp i benken igjen. Imidlertid har jeg sendt deg et nytt kort, så håper vi dette løser problemet :-) Vennlig hilsen / Best regards Brianna Babysitter Netshop.no JAAA!!! SKJERM OG SKJERMKORT!!! Woohoo!!! Men ok. Hjemme fra skolen i dag. Våknet litt seint(se kl), så gidda ikke å traske bort dit bare for å ha 2 timer... Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk. Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 OK, skriver fra en dial-up i Sveits, saa det gaar frustrerende tregt. Gratis, da. @Fred: Najs avatar. Fra maskinen jeg naa sitter paa, saa ser det ut som at bildet er i 16:9 format. Kanskje ikke helt meningen, men jeg likte looket. @Thea: Hvis du foeler noe mer for han andre enn eksen er vel svaret lett. Men, jaevlig lett aa si fra den posisjonen jeg sitter i. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Carsten!!! Kom tilbake til Norgeeee. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 @Fred: Najs avatar. Fra maskinen jeg naa sitter paa, saa ser det ut som at bildet er i 16:9 format. Kanskje ikke helt meningen, men jeg likte looket. Takk. Vet ikke hva slags format det ville blitt, jeg. Orker ikke regne det ut heller. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk.Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter. Å? Hva svarte de da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk.Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter. Å? Hva svarte de da? Mp3 spilleren min gikk i oppløsning mens jeg gikk en tur. De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine" FAEN Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Mp3 spilleren min gikk i oppløsning mens jeg gikk en tur.De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine" FAEN Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Mp3 spilleren min gikk i oppløsning mens jeg gikk en tur.De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine" FAEN Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur? Såklart. Hele dritten datt plutslig fra hværandre, og nå svarer de ikke lenger på mail. Jævler. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Weeee! Ngt har skrudd hastigheten min opp til 1824kbps. @ NGT Weeee! Ngt har skrudd hastigheten min opp til 2304kbps. @ NGT Endret 21. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Finns det en slags nett-lege? EDIT: Altså, du skriver symptomer, også finner du ut hva det kan være Endret 21. februar 2005 av Camron Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Finns det en slags nett-lege?EDIT: Altså, du skriver symptomer, også finner du ut hva det kan være www.lommelegen.no Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en flaske Xit tekstil. Jeg har prøvd alt annet. Endret 21. februar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Finns det en slags nett-lege?EDIT: Altså, du skriver symptomer, også finner du ut hva det kan være www.lommelegen.no Glemte å nevne at det skulle være gratis kanskje Endret 21. februar 2005 av Camron Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nei, da er det tilbake på jobb. Vinterferie, meg i rompa. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) He he! Du har samme avataren |/|etallica? Edit: Fin signatur også! Endret 21. februar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Synes den er fin jeg, men den skulle hatt mer farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg