Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hva er så galt med og ta på seg Sminke når man er på Cubus? Må få lov og si at det er mye værre enn det CCX vil innrømme.. Jeg stod der og tok på meg Mascara (som btw gjorde at jeg fikk en slik "tuboneger look" siden jeg ikke kan dette. Så der stod jeg.. Svar over øynene og svar under øynene..

 

Heldigvis fikk jeg tørket det vekk da ;)

Måtte også prøve noe pudder da =D Det stod så fint til.. Må bare si at CCX tok litt på meg først og da fikk jeg litt dilla..

 

Jeg bare måtte komme meg ut derifra før jeg virkelig fikk totalkrash mellom min maskuline og feminine side..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og.....DER setter vi punktum for den fortellingen Christian.. :p hehe, neida, just kidding :mrgreen:

 

Jeg fiksa juleavatar på rundt regna 3,7 sekunder i paint.. We have a record!

 

superMario: INGENTING er som å kunne gå rundt naken i huset, akkurat når man vil!! (Flytt! :p)

btw, så har du bursdag 12.april? 11.april here! Go væren, right? :mrgreen: (Dog, så blir jeg "bare" 20 i til året da..)

Lenke til kommentar

Er det noen flere som holder på å klikke av all julemusikken enda? Jeg holder på å gå på veggene om jeg hører flere juleplater. I just cant take it anymore :(.

 

Btw: noen som vet det riktige stjernetegnet for meg? Jeg er født 09:30ish på 21 mai 1980 og i noen aviser står det tyr, men i andre står det tvilling. hva er riktig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...