SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg maila netshop i går angående skjermkortet mitt, og fikk svar i dag: Hei! Er litt kaos her så jeg har ikke rukket å sette det opp i benken igjen. Imidlertid har jeg sendt deg et nytt kort, så håper vi dette løser problemet :-) Vennlig hilsen / Best regards Brianna Babysitter Netshop.no JAAA!!! SKJERM OG SKJERMKORT!!! Woohoo!!! Men ok. Hjemme fra skolen i dag. Våknet litt seint(se kl), så gidda ikke å traske bort dit bare for å ha 2 timer... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vi har vinterferien og påskeferien sammenspleiset. Det betyr 15 dager kontinuerlig avslapping på meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg har hatt en uke med kunst og håntverks prosjekt hjemme og nå en uke vinterferie. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er så stille her. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Huff! Det er ikke greit aa holde seg i saa mange dager uten wanking. Tenker bare koffert naa. :S Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen som har noen gode tips til hvordan man skal fjerne spylukt fra en sofa? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Det har jeg dessverre ikke til rådighet. Endret 21. februar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Xit tekstil vil nok fungere, ja. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Huff! Det er ikke greit aa holde seg i saa mange dager uten wanking. Tenker bare koffert naa. :S Dakar Snow *klappepå* Det går nok bra skal du se Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Huff! Det er ikke greit aa holde seg i saa mange dager uten wanking. Tenker bare koffert naa. :S Sparer du deg? Det irriterer meg litt at man må ha slik bredde på MSN-vinduet for å se hele nicket til noen: *begynne å slette* Endret 21. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Eller så holder du bare markøren over? ;p Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Gidder ikke... edit: Dæven det ble bedre etter jeg sletta ca halvparten! Endret 21. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Helvete, helvete, helvete. Nå har jeg rotet meg inn i noe jeg tror jeg ikke kommer meg ut av. Eksen har nettopp vært her, og vel...Vi skal ikke ses før på fredag for å se hvordan vi føler det uten hverandre, og da skal vi visstnok snakke om ting. Samtidig holder jeg på med en annen som jeg begynner å bli veldig forelsket i, og nå er jeg redd for å gjøre noe feil. Hvorfor har jeg så problemer med å vite hva jeg vil? På mandag drar jeg til Budapest.. hmm, jeg roter det virkelig til for meg selv. Drar på trening, kanskje jeg finner ut hva jeg skal gjøre da... Snowdog: Du har rett, man blir GAL av å holde seg. IKKE prøv på slikt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Lurer på hvordan ferien min blir nå egentlig... Vennskapet jeg snakket om er satt tilbake MANGE hakk nå... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Uffda, freddie. It's a fucked up life. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Stemmer det, vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg, planer for denne ferien og sannsynligvis sommerferien går i dass... Ting går rett og slett aldri slik jeg skulle ønske de gjorde. Lurer på hva det egentlig er med meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Weeee! Ngt har skrudd hastigheten min opp til 1824kbps. @ NGT Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er jeg den eneste som har det helt topp her, eller? "Always look at the bright side of life dudu, dududododam..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg