phax Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 dagens regel: venner framfor jenter, alltid! jenter kommer og går uansett.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Skulle ønske de kom... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) dagens regel: venner framfor jenter, alltid! jenter kommer og går uansett.. Vel, jenta er min beste venn. Kinkig situasjon. Cheezcake, hirr, jeg tolker den på min måte, okei? Endret 20. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) *leggeseg* Natta Endret 20. februar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ahhh! Digg å ha nett igjen! Ingen som savnet meg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Huff, håper hunden min har det bra jeg Snow: Selvfølgelig har man savnet deg! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ahhh! Digg å ha nett igjen! Ingen som savnet meg? Lurte i hvert fall på hvor faen du ble av. Blir alltid litt stille uten snøbikkja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 I've missed you dog. Eksen ringte meg nettopp, og gråt i telefonen. Han sa at når vi var sammen bare såret vi hverandre mer og mer, og at vi til slutt ødela hverandre. Jeg er så enig... noen ganger holder det ikke å være glad i noen. Nå gråter jeg selv fordi han fortjente så mye bedre enn å bli såret. Damn, I'm such a bitch. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg kom nettopp hjem fra dag nummer 2 i min nye jobb (Gratuler meg). 7-Eleven-frynsegodene er helt topp. Jeg sitter med 4 shillingsboller, 3 skoleboller, 2 solskinnsboller og 8 rosinboller i fanget. Nam. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 I've missed you dog. Eksen ringte meg nettopp, og gråt i telefonen. Han sa at når vi var sammen bare såret vi hverandre mer og mer, og at vi til slutt ødela hverandre. Jeg er så enig... noen ganger holder det ikke å være glad i noen. Nå gråter jeg selv fordi han fortjente så mye bedre enn å bli såret. Damn, I'm such a bitch. mener du ei sånn dame som selger seg til fremmede menn for en billig penge? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Damn, I'm such a bitch. Stop being a bitch then. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Høhø. Tøs! Hva skjer? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm... Jeg sitter og trykker hit og dit på den nye hjemmesiden til Thea, og best som det er kommer jeg over en gjestebok der venninnene hennes skryter over puppene hennes. *Reflektere* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Digg. Kaiern: kordan går det med voven nå da? Folkens: Ikke mobb kameraten min. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hmm... Jeg sitter og trykker hit og dit på den nye hjemmesiden til Thea, og best som det er kommer jeg over en gjestebok der venninnene hennes skryter over puppene hennes. *Reflektere* da kan man begynne å lure Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Digg. Kaiern: kordan går det med voven nå da? Vet ikke, hun er hos dyrlegen nå. Skal opereres i morgen. Kanskje hun kommer hjem i morgen og, kommer ann på hvordan hun er etter operasjonen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Huff! Er noe drit når krapylene skader seg. Santoz må være i ro i en uke til og kanskje mer hvis nødvendig. Wich reminds me å ta dyret ut på tur. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Huff! Er noe drit når krapylene skader seg. Jeh, hun presterte å glemme at hun hadde vondt i går da, hoppet ut av sofaen. Gjorde nok vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg