cheeplix Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 HAr alle det bra? God lørdasgskveld til allee sammen- Dere er nå søte dsa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvor finner jeg den kjente White fonten? Driiiit nå i den fonten. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvor finner jeg den kjente White fonten? Driiiit nå i den fonten. jeg skulle aldri spurt i utgangspunktet så hadde den kanskje glidd ubemerket forbi.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvor finner jeg den kjente White fonten? Driiiit nå i den fonten. driver å lager t-skjorter til hver by del Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Videoen vårs kom videre på UKM idag! Finnsnes here we come! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jaaaa. Fyllefest i SO3. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hvor finner jeg den kjente White fonten? http://www.dafont.com/en/font.php?file=3the_hard_way_rmx Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Videoen vårs kom videre på UKM idag! Finnsnes here we come! Finnsnes der er jeg oppvokst.. trasi plass.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er trøtt, stått på snowboard i hele dag. Godnatt! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Godnatt! Ditto... :sleep: Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Videoen vårs kom videre på UKM idag! Finnsnes here we come! Finnsnes der er jeg oppvokst.. trasi plass.. Kan ikke være verre en Burfjord Uansett, blir jo ikke aleina, så er det kjedelig der, får vi finne på noe artig på skolen der vi sover Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 SERIØST! NÅ er jeg _DRIT_ lei av å være syk!!!!!!!!! Sitter og snufser og hoster ræva av meg!!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 SERIØST!NÅ er jeg _DRIT_ lei av å være syk!!!!!!!!! Sitter og snufser og hoster ræva av meg!!! Samme her. Vært syk i fire uker snart... Hver gang jeg tror jeg er frisk, trener jeg eller drar på fest, og våkner opp neste dag og er enda sykere. Så nå sitter jeg hjemme, for jeg SKAL bli frisk. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 SERIØST!NÅ er jeg _DRIT_ lei av å være syk!!!!!!!!! Sitter og snufser og hoster ræva av meg!!! Samme her. Vært syk i fire uker snart... Hver gang jeg tror jeg er frisk, trener jeg eller drar på fest, og våkner opp neste dag og er enda sykere. Så nå sitter jeg hjemme, for jeg SKAL bli frisk. god bedring til begge er også litt syk,men ser ut til å gå bedre nå... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg er også syk, og blir nok aldri bra. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg er også syk, og blir nok aldri bra. Den typen syk suger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg er også syk, og blir nok aldri bra. Den typen syk suger. Førstehåndskunnskap? (eller noe ) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Førstehåndskunnskap? (eller noe ) Nei, men de fleste som får dødelige, uhelbredelige sykdommer dør av dem. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hokay, da var man tilbake fra fest. Morsomt utgangspunkt. Jeg kjente kun noen få av dem som var der, og jeg skulle ikke drikke noe som helst (Var sjåfør). Anyway, det utviklet seg til en utrolig morsom fest, tror det ikke gikk mer enn toppen 1 min mellom hver gang vi lo, og da mener jeg le som bare f. Uheldigvis stakk nesten alle da siste bussen gikk litt før ett, så da stakk vi også. Menmen, alt i alt, en hysterisk morsom kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg