Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Krangler alle her med ett kvinne menneske i dag eller? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Køddekrangla med dama om at hun skulle betale årsavgiften på bilen min, hu flippa helt, men så skjønnte hun at jeg tulla ganske fort, skulle ikke begynnt å le av henne så fort hehe. Har funnet ut at det er stortsett bortkastet tid å krangle, kvinnfolk er som katter, fine å se på men kvasse klør Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har funnet ut at det er stortsett bortkastet tid å krangle, kvinnfolk er som katter, fine å se på men kvasse klør Godt sagt Dere sitter i HW-rekka ikke sant? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nei nå er det leggetid, natta. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hmm...spilt cs 1.6...men cheat...skal si jeg fikk meg en god latter :!: Etter 2 min hadde hele serveren speedhack og aimbot Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Krangler alle her med ett kvinne menneske i dag eller? Ikke alle, men jeg føyer meg i rekken. god natt peepoles Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 God natt SO'ere. skal BTW sitte på HWrekka Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nå har jeg den følelsen at jeg ikke kommer til å sove før i kveld elns. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 God tur, Carsten. Teller dager til du er hjemme igjen! I dag håper jeg på å kunne komme hjem fra jobb og bare være hjemme. Nå er det tredje helgen på rad jeg melder meg bort fra det sosiale livet. Jeg tror det blir chill... kanskje jeg klarer å få opp noen sider på hjemmesiden òg Ha en fin dag... jeg skal på jobb; dritgøy! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hmm....noen som har den i believe i can fly...? sitter på en annen pc...skulle bare ha latt karen høre hvor bra den er! Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som er oppe nå. Jah! Skal snart reise opp i trekket nå. Det blir sikker j***** med folk der, fordi det er så fint vær. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Joda. DAGENS TIPS: Ikke spis gamle hamburgerbrød som har ligget i fryseren siden i fjor sommer. Har enda stygg smak i munnen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Den er kjedelig. Jeg greide å spise en gammel tyggegummi som var tygget av en annen fordi vi hadde peanøtter like ved i går. *kvalm* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Da reiste jeg. God Tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg