Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Les topic på denne tråden for svarte. Fredrik sa det og Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg hopper i sengs, snakkes fellow nerds and nerdettes. Ellerno. *kose* Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 aaahh!! eksen min gjør meg gaaaaaal...!! *rive ut øynene mine med gaffel* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Deilig med en formatering Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Deilig med en formatering Fint å høre at det går bra med deg. Vi skulle formatere en pc her på lanet. Dell vel å merke. Vi skulle bruke xp-cden som fulgte med datan, men de tullingene i dell hadde ikke lagt med cd-key. Jævla amøber. Såklart er det ikke døgnåpen support. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 lyst og formatere hjernen til eksen min jeg.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Selvbygd er vellbygd Dell smells EDIT: Phax; når vi snakker om "x" Fikk en rar melding just nå, SLutt og dum deg Hm, harke prata med ho på 4 mnd jo Endret 19. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke hva som er vært jeg haddis. Melding fra x'en, eller den dama de fikk fra sin mor? "nå er det kun ringen som mangler elns" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke hva som er vært jeg haddis. Melding fra x'en, eller den dama de fikk fra sin mor? "nå er det kun ringen som mangler elns" Neh... Jeg bryr meg ikke. Var vist nok en melding som skulle være til typen (som også er faren til sønnen hennes) Går vist ikke så greit der nei Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vet ikke hva som er vært jeg haddis. Melding fra x'en, eller den dama de fikk fra sin mor? "nå er det kun ringen som mangler elns" Neh... Jeg bryr meg ikke. Var vist nok en melding som skulle være til typen (som også er faren til sønnen hennes) Går vist ikke så greit der nei hehe, jenter som "tilfeldigvis" sender melding feil er alltid like gøy! bare la vær og ta hintene du så blir det bra. bestillte meg koss "the plug" her nå som en liten trøste meg selv gave! kjekt med komplett at man kan få det sendt som brev, bare 40,- i porto! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nei, jenter er noen farlige dyr... Hm, nå fant ho ut at og ringe meg om 5 min er en god ide....*slå av mobben* Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 ÅÅHÅH..!! den drit skreppa!! tilbringt hele fredagskvelden min på og krangle på tlf'n med henne.. jeg som var i festerhumør og greier. nå er jeg bare trykkt ned i gjørma.. *knuse hodet med no hardt* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hør litt på Muse med "Unintended", så blir dere i bedre humør *Glede seg til TG* Flere som skal dit? Endret 19. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hør litt på Muse med "Unintended", så blir dere i bedre humør *Glede seg til TG* Flere som skal dit? jepp, da blir jeg i godt humør helt til hun ringen og griner i telefonen igjen.. you brought this on yourself bitch! roper tøffe meg inni meg, men snille meg som sitter utenpå klarer ikke si sånt... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Jeg skal på tg. Endret 19. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Sånn! Da har eg nesten tømt rommet og nå er det bare seng og pc pult som er igjen men det tar eg imorgen. Nå har eg fikset meg digg mat og cola og skal sitte meg ned for å kose meg med requiem for a dream. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Krangle med kvinnfolk som har "funnet ut noe smart" som de SKAL ha rett i er vel det samme som -mest bortkastede tiden man kan klare å få laget til- hehe Aktiver /Ignore mode til de har roet seg og kanskje kommet til fornuft (Yeah right ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Klokken nærmer seg halv 4 og jeg er så våken som det bare går an å være. Tiltak? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Sånn! Da har eg nesten tømt rommet og nå er det bare seng og pc pult som er igjen men det tar eg imorgen. Nå har eg fikset meg digg mat og cola og skal sitte meg ned for å kose meg med requiem for a dream. åå god filmen! skal fylle colaflaska mi med litt vann og tygge litt på armen mens jeg ser et eller annet i reprise på tv-norge. ha en helvetes drit natt alle sammen! edit: la til en quote.. Endret 19. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg