Knofle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har brukt den fonten et par ganger i filmer osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Mesa b0red. *se første episode av lost* Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Pølsa sprakk når jeg skulle koke den. Men den er like god Hotdog time! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Den fonten har så totalt mistet sin "sjarm". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvor er alt liv? Det skjer jo ikke noe her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvor er alt liv? Det skjer jo ikke noe her. Jeg badet..my bad. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 [bORED]Fa*n.. Jobb i mårra Men blir penger ut av det hvertfall [/bORED] Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hvorfor i heiteste huleste svingende plingene må TvNorge ta så ekstremt lange pauser med nyheter og vær i filmer! Leif er med meg i dag også. Endret 18. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvorfor i heiteste huleste svingende plingene på TvNorge ta så ekstremt lange pauser med nyheter og vær i filmer! Så ikke se på slike lammer kanaler da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvorfor i heiteste huleste svingende plingene på TvNorge ta så ekstremt lange pauser med nyheter og vær i filmer! Så ikke se på slike lammer kanaler da Nei. godt poeng. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Pølsa sprakk når jeg skulle koke den. Men den er like god Hotdog time! og siden når skulle pølsene kokes? Dumme dumme deg... Du skal koke opp vannet - så ta pølsene oppi. Eller bare varme vannet opp til det nesten bryter kokepunktet. Ihvertfall sånn jeg har lært det Alle pølser srekker om du koker de... Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AAAAHAAH!HHHhhh!! idag vil jeg feste!! faen heller.. absolutt ikke form til og bare sitte hjemme ikveld.. men har ikke råd og feste nå, er så dyrt å bare drikke på byen..! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fant en big one fresh baked "biff & tomat" i butikken i dag, med forbedret smak og allt . Har savna den i over et år nå.. står en i ovnen nede hos han jeg er på lan hos , den skal jeg nyte Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Pølsa sprakk når jeg skulle koke den. Men den er like god Hotdog time! og siden når skulle pølsene kokes? Dumme dumme deg... Du skal koke opp vannet - så ta pølsene oppi. Eller bare varme vannet opp til det nesten bryter kokepunktet. Ihvertfall sånn jeg har lært det Alle pølser srekker om du koker de... Jeg tok oppi pølsene, så gikk jeg bort til pc'en igjen, og da hadde jeg glømt meg litt og det begynte å koke til dei sprakk. Fordi jeg ikke var på kjøkkenet når jeg skulle ha vert der. Whatever, dei smakte like godt som før. Endret 18. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå er det stille her. Jeg.. Jeg får nesten lyst til å spille CS. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 I am off to Switzerland! Eller, ikke helt enda, men klokken 09:15 stikker flyet i morgen. Sayanora, babies, dere får ha det chill her hjemme! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) God tur! Edit: Ski i Alpene eller? Endret 18. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 I am off to Switzerland! Eller, ikke helt enda, men klokken 09:15 stikker flyet i morgen. Sayanora, babies, dere får ha det chill her hjemme! have fun Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Yes, skal stå i alpene. Rettere sagt "Zermatt", som stedet vi skal til heter. Anyways, det vil ta av. Skal ha med tre av mine beste venner og familiene deres på turen. Gud, jeg er så heldig. Jeg fortjener det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg