Same- Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har noen lest boka the canterville ghost? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jævla drittdag. Mongofittehelvete. GRR. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AnAnAs: ny avatar? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AnAnAs: ny avatar? Njet, bare en midlertidlig til jeg får byttet senere i dag. Noen som vet hvem faen jeg skal kontakte når vigo-passordet mitt ikke virker (altså opptaket til skoleplass)? Klikker i vinkler snart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AnAnAs, tror det er rådgiveren på skolen, eller inntakskontoret. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 AnAnAs, tror det er rådgiveren på skolen, eller inntakskontoret. Bra gjort når jeg reiser til utlandet om noen dager... faen at det er mulig ass! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ta kontakt NÅ, helst i går. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå reiser jeg til Bergen - hadet bra, fram til tirsdag Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ta kontakt NÅ, helst i går. Hihihi. Drittsystem ass. Bare pga et passord kan jeg miste skoleplassen min. Ordner seg sikkert bare jeg får ræva i gir... I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå reiser jeg til Bergen - hadet bra, fram til tirsdag Da må jeg nesten ønske deg velkommen til byen mellom de 7-fjell... Du skal vel ikke på Båt-messe? Jeg skal i morra... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen... Bitch! Det ordner seg nok, håper vi. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 God tur alle vinterferiefolk. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen... Høres ikke ut som om du har hatt noen god dag... Ha en god vinterferie da! Endret 18. februar 2005 av Dasset Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Unintended betyr på godt norsk: "Det var ikke meningen" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hvorfor er ikke Fredrikrb her. Har han faktisk noe å gjøre. Endret 18. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvorfor er ikke Fredrikrb her. Har han faktisk noe å gjøre. :hmmm: Boo! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Oisann, det var for godt til å være sant. Endelig kvitt han og så Boo Endret 18. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Vet ikke helt jeg altså, kan bare forklare det med at jeg luktet litt negativitet, og plutselig var jeg på plass. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Var hos tannlegen i dag. Null hull Yay, go me. Jeg har aldri hatt hull i det hele tatt. Mors lille engel . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Var hos tannlegen i dag. Null hull Yay, go me. Jeg har aldri hatt hull i det hele tatt. Mors lille engel . That's the spirit Same here. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg