Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Blir så jævlig provosert av en bok jeg leser. "Look Mother, I am never going to be thin. I'm Norwegian. If you wanted a thin daughter, you should not have married a man whose female ancestors carried cows home from the pasture." "You're half Norwegian." WTF?? hahaha, ødelagt :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Blir så jævlig provosert av en bok jeg leser. "Look Mother, I am never going to be thin. I'm Norwegian. If you wanted a thin daughter, you should not have married a man whose female ancestors carried cows home from the pasture." "You're half Norwegian." WTF?? La oss banka forfatteren!!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Rikets røst var morsomt! :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Blir så jævlig provosert av en bok jeg leser. "Look Mother, I am never going to be thin. I'm Norwegian. If you wanted a thin daughter, you should not have married a man whose female ancestors carried cows home from the pasture." "You're half Norwegian." WTF?? Hva heter den boken da? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den heter "Bet me", og er skrevet av Jenny Crusie. Typisk jentebok, men faen heller da... kan ikke mobbe norske jenter sånn! Hrmpf! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg syns det var litt morsomt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Rikets røst var morsomt! :!: Syns jeg og (men har sett bedre), men jeg har et problem med sånne serier: Jeg blir faktisk flau på vegne av den som dummer seg ut på TV, sånn som Henrik Elvestad til dels gjorde nå Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den heter "Bet me", og er skrevet av Jenny Crusie. Typisk jentebok, men faen heller da... kan ikke mobbe norske jenter sånn! Hrmpf! Det er vel en "stereotyp", er det ikke det det heter? Jeg sier ikke at alle oppfatter norge som et viking/bondeland, for slik er det absolutt ikke, men "den norske bonden" elns er vel en stereotyp. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Send ham miltbrannsporer. Den fonten var utrolig kul ja. Satt å mekka dette bildet i PS, synes det ble utrolig kult: Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Rikets Røst var litt skuffendes. Likte bedre Torsdagsklubben. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det var da forferdelig stille her inne.. Ingen som har noe ufornuftig å komme med? Jeg kan jo opplyse om at det er en liten dam med kiwisaft på skrivebordet mitt som jeg ikke gidder å tørke opp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 RR var ganske teit, sluttmonologene var patetisk. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Svamp gidder ikke å tørke opp? hvilken nytte gjør du da? HE HEheee.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Svamp gidder ikke å tørke opp? hvilken nytte gjør du da?HE HEheee.. Ordspill.. Det er dårlige arbeidsforhold for svamper for tida. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 RR var ganske teit, sluttmonologene var patetisk. Tja. Litt vel inspirert av Torsdagsklubben synes jeg. Helt greit opplegg, håper bare at de tar noe fokus fra Torsdagsklubben, og heller prøver å lage et "nytt" opplegg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 RR var ikke bare teit, det var patetisk. Det eneste som var morsomt, var når Eckbo kommenterte fotballkampen. Norges beste komiker? Pøh. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 RR var ikke bare teit, det var patetisk. Det eneste som var morsomt, var når Eckbo kommenterte fotballkampen. Norges beste komiker? Pøh. Enig, og enig. Lo godt av det jeg fikk se av fotballkommentarene. Dagfinn ftw. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 RR var ikke bare teit, det var patetisk. Det eneste som var morsomt, var når Eckbo kommenterte fotballkampen. Norges beste komiker? Pøh. Enig, og enig. Lo godt av det jeg fikk se av fotballkommentarene. Dagfinn ftw. Ja, Dagfinn Høybråten er en morsom kar. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vinterferie starter i dag.. Det blir koz Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Meg= Sove nå. Good nigth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg