b-real Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er mange her som ikke har noe de skulle ha sagt anngående å være fjortis, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ah, det er digg å få 5/6 på prøver man forventet seg en 4'er på Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ah, det er digg å få 5/6 på prøver man forventet seg en 4'er på Grattis Fikk igjen Norsk tentamen idag jeg, fikk 4 på den. Det er jeg veldig fornøyd med. Syns jeg har gjort det bra på tentamene i år (til å være meg), fikk 5 på matte, og 4 på engelsk. er veldig fornøyd jeg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 er så lei av å ha dotter i øra.. denne ørebet(t?)en(n?)elsen suger hardt.. kjennes som hele hodet er fylt til randen med vann Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Pyy. /me keeps a low profile så i dont get mad. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Pyy. /me keeps a low profile så i dont get mad. What have thee done? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tenker på irc greiene. er innom en sjelden gang. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Uttal deg for det, og det litt fort før jeg stikker. Vil vite hva du skal si! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har begynt å casemodde nå! Skal pusse det gamle kabinettet ned til "stålet" og så børste det slik at det får en nice finish Kommer med bilder! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå tror bare folk du er en _VELDIG_ feminin gutt sparks, skift signatur Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 heh, ok.. men har fått 2 pm bare idag om jeg er jente Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva slags casemodding er det snakk om da sparks? Lakering og pussing eller hva driver du med? Kutting? Jeg håper du ikke går får å lage en "standard" mod! Det gjrode jeg med gamle rønna mi... Chieftec lilla, tok og skjærte ut et svæært vindu. Hele døre mista stivheten sin, også monterte jeg først plexi glass.. men det blei fullt av riper, så jeg monterte ett nytt... Også var det LAN, og plexien knuste faktisk! Så da fikk jeg taki no Lexan glass som står der nå.. Tokk meg (bryet) å bygde list rundt, noe som igrunn hadde hvert finere uten. Nå har jeg i tillegg montert en 120mm Vifte i plexi glasset. Er lenge siden jeg startet å modde denne pcen da, vinter 01/våren 02 ca. Men nå er casemodding blitt for harry igrunn! Alle har samme type "styling", nemlig vindu og masse neonlys.. Er glad jeg solgte mine (bare) 4 stykker neon lys jeg... (egentlig katoder, men jeg skriver på norsk i SO) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Eg er sikkert en av de få som ikke har giddet å modde kabinettet til å se kul ut. Har bare moddet for å få bedre luft flyt og sånt. Den står jo under skrivebordet og synes ikke i det hele tatt (nesten) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Pusser det ned til stålet med ganske hefitg sandpapir for å få litt sånn sølv look, så skal jeg pusse det med tynnere.. det er planen hittil.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg er syk. Magen er fucked og jeg er så sløv som det går ann å få det. Og så fant jeg ut at jeg hadde glemt igjenn minibank-kortet mitt på esso i går. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 synd b|real ... soving helps! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jepps, alle vet jo at mistede/gjennglemte minibankkort kommer til rette hvis man sover. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hey hey folks... Nå har vi kommert hjem her etter og ha drasset rundt med CFD på slep i utallige timer... tror han ble litt lei etterhvert. Men han var da til god hjelp da... Men... Hehe... Gjett hva han gjorde på Cubus!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg