Ø.B. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 sånn ca 3000 sider i pensum vi.. ja... det går bra... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har 20-siders historieprøve (3. klasse) og har skrevet sammendrag på 1300 ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fri i morgen! Reiser til Telemark. Hvis noe her er fra Rjukan; dra med noen jenter opp på fjellet på lørdag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har ingen avatar, kan du hjelpe meg med å finne en? Her har du en fin avatar! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har ingen avatar, kan du hjelpe meg med å finne en? Her har du en fin avatar! :!: Den var vakker. Takk. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Var en luring som la ut en sang med en fra idol som sang "i believe i can fly", men plutselig har jeg bare 6 sekunder av den....noen som har linken eller har sangen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 70 sider= en prøve? 90 sider krl i prøve o_O Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har ingen avatar, kan du hjelpe meg med å finne en? Her har du en fin avatar! :!: Den var vakker. Takk. Bare hyggelig! Den skal jeg love deg at du drar damer med! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Oh, trening gjør virkelig kroppen tom for energi... Digg også da. Blæh, jeg orker ikke trene idag. Er så sinnsykt slapp. Også tror jeg at jeg fikk 1 på fysikkprøven på tirsdag. Bare gadd ikke gjøre noen oppgaver, skrev noe dritt om selvmotsigelser i oppgaveteksten og leverte. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Oh, trening gjør virkelig kroppen tom for energi... Digg også da. Blæh, jeg orker ikke trene idag. Er så sinnsykt slapp. Også tror jeg at jeg fikk 1 på fysikkprøven på tirsdag. Bare gadd ikke gjøre noen oppgaver, skrev noe dritt om selvmotsigelser i oppgaveteksten og leverte. Nei, trening er ikke moro hvis man ikke er opplagt til det. I would know... Tja, en ener er jo også en karakter, da? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Var en luring som la ut en sang med en fra idol som sang "i believe i can fly", men plutselig har jeg bare 6 sekunder av den....noen som har linken eller har sangen? Siden jeg har lite å gjøre nå http://www.janfredrik.net/I_Belive_I_Can_Fly.mp3 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jppi, musikkprøve i morgen. Bare 20 sider. Som sagt.. Jeg har 70, så slutt å klag.. 150 sider i økonomi.. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fikk dere også gratis hjemmepc-blad i posten idag? Yessir. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Begynn på faste aktiviteter. Har trent syv ganger i uka siden jeg var ni år. Da blir et automatikk å trene, og ikke en pest eller plage. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tja, en ener er jo også en karakter, da? Tja.. Ville ikke si det... Ener er det samme som stryk, det vil si ikke godkjent. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Begynn på faste aktiviteter. Har trent syv ganger i uka siden jeg var ni år. Da blir et automatikk å trene, og ikke en pest eller plage. Jeg har trent 6 ganger i uka de siste par årene, men når man er slapp og halvsyk er det bare ikke noe vits i å trene, blir bare tull uansett. Og en er en karakter, men en svært dårlig en. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Begynn på faste aktiviteter. Har trent syv ganger i uka siden jeg var ni år. Da blir et automatikk å trene, og ikke en pest eller plage. Ikke aktuelt, en eller annen dag har du gått glipp av treninga. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Trening er bare godt.... Deilig følelse etter en hard treningsøkt Elsker den Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Var en luring som la ut en sang med en fra idol som sang "i believe i can fly", men plutselig har jeg bare 6 sekunder av den....noen som har linken eller har sangen? Siden jeg har lite å gjøre nå http://www.janfredrik.net/I_Belive_I_Can_Fly.mp3 Takketakk! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Siden du fikk nå nå, tok jeg den vekk fra serveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg