Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh. Er trøtt nå :(

Er lei av matte og fysikk, vil ha ferie. Skal til bergen i morgen :love:

Noen som har vært på den båtmessa som er der? Er det noe å se?

Du er i allfall velkommen her til Bergen!

Seilbåten vår står stablet opp på båtmessen, og det skal visstnok være masse snacks der for interesserte...

Btw: matte og fysikk er veeeeldig kjedelig når man har en psykotisk lærer.

Lenke til kommentar
Du er i allfall velkommen her til Bergen!

Seilbåten vår står stablet opp på båtmessen, og det skal visstnok være masse snacks der for interesserte...

Btw: matte og fysikk er veeeeldig kjedelig når man har en psykotisk lærer.

Kanskje jeg må ta en tur på messa da :yes:

Bergen - fins det noen bedre norsk by å reise til? Tror ikke det. Har mer enn nok butikker, har stolzen, har vestlandsvær og man kan ikke gå seg bort eller møte slemminger (med mindre man går om kvelden?)

Jeg har en veldig flink mattelærer men nå er jeg lei likevel, sikkert fordi det er ferie i morgen (eller "studieuke" som det heter på fint her).

Fysikk er det verre med, kunnskapsrik lærer, men han er dårlig til å lære fra seg altså.

Lenke til kommentar
nå er jeg frustrert...får neste ikke trene av legen....har slutta å spise siden jeg bare blir feit.....fanget i egen kropp rettåslett!

Hvis du slutter å spise så stopper forbrenningen og kroppen suger til seg alt den klarer neste gang du spiser og lagrer på det. Hver gang du kjenner at du er sulten så er forbrenningen iferd med å stoppe og da er det viktig å fylle på med noe (Helst sunn mat da), trenger ikke være mye og bare litt drikke gjør ofte nytten.

Lærte dette før jul 04 og uten å ha gjort noe så droppet jeg ca 20 kg frem til nå bare ved å holde forbrenningen i gang og tenke litt på hva jeg spiser.

Takk....det der hjalp veldig..! :love::p

noen raske innlegg om sunn mat som vanligvis muttern har i hus..:? ¨

stikker ut å jogger litt nå..!

Lenke til kommentar

Argh. Nå fikk jeg min nye 1770NX, etter at den jeg fikk først hadde et svært hakk i panelet. Bortsett fra det var skjermen perfekt. Nå fikk jeg en med feil farge (Hvit/Sølv istedenfor Svart/Sølv) og en fæl hvit død piksel. :(

EDIT: F**k! Enda en død piksel En blå en. Herregud :(

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...