Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en time til jeg drar nå! Gleder mg så sinnsykt! :)

Er fortsatt nervøs ang pass men hvis det går ann å kjøpe det på gardermoen gjør jeg bare det dersom jeg må det..

Mamma er som alltid veldig redd for at jeg ikke skal klare meg alene hjemmefra og ga meg 5600 i lommepenger ( fordelt over tre ganger så jeg tror ikke hu egentlig har kontrollen selv :p ) Men det er jo fint, skal shoppe masse :D

Håper alle får en kjempefin vinterferie når den begynner imorra..! Kos dere masse!

:thumbup:

Lenke til kommentar
nå er jeg frustrert...får neste ikke trene av legen....har slutta å spise siden jeg bare blir feit.....fanget i egen kropp rettåslett!

Hvis du slutter å spise så stopper forbrenningen og kroppen suger til seg alt den klarer neste gang du spiser og lagrer på det. Hver gang du kjenner at du er sulten så er forbrenningen iferd med å stoppe og da er det viktig å fylle på med noe (Helst sunn mat da), trenger ikke være mye og bare litt drikke gjør ofte nytten.

Lærte dette før jul 04 og uten å ha gjort noe så droppet jeg ca 20 kg frem til nå bare ved å holde forbrenningen i gang og tenke litt på hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...