enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Damn fUzZy^, avataren din plager meg. Trodde det var b-real som skrev jeg. *vurdere å bruke supermoderatorkrefter på å begå overtramp ved å fjerne avatar* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 fUzZy^ = wannabe B|Real Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Blir stresset av slike avatarer selv. *krampe i hånden* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har også blitt lurt av den men tror jeg må skaffe en ny nå snart :| Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Driiit. Fikk metallflis i venstre langfinger på en eller annen måte, så jeg må prøve å ikke komme nær fingertuppen i det hele tatt. Går tregt å skrive ... Veldig irriterende, faktisk. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Driiit. Fikk metallflis i venstre langfinger på en eller annen måte, så jeg må prøve å ikke komme nær fingertuppen i det hele tatt. Går tregt å skrive ... Veldig irriterende, faktisk. Vil jeg tro. Hvordan fikk du en metallflis i fingeren? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg trenger hjelp! (ja, dette er ikke noe support tråd) Skal jeg kjøpe hjemmekino eller moped?! edit: link Endret 17. februar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg trenger hjelp! (ja, dette er ikke noe support tråd) Skal jeg kjøpe hjemmekino eller moped?! edit: link hjemmekino, så etterhvert sparer du 2 000 å kjøper en dritt moped å steller med til den er strøken........ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Moped varer i 2 år, før du kan kjøpe bil. Du får heller ikke brukt mopeden helle året. Ta hjemmekino du. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror jeg går for hjemmekino da... Må bare overtale mamma til å la meg bruke alle pengene mine... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er "hjemmekino" kun prosjektoren, eller surroundanlegg også? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bare en time til jeg drar nå! Gleder mg så sinnsykt! Er fortsatt nervøs ang pass men hvis det går ann å kjøpe det på gardermoen gjør jeg bare det dersom jeg må det.. Mamma er som alltid veldig redd for at jeg ikke skal klare meg alene hjemmefra og ga meg 5600 i lommepenger ( fordelt over tre ganger så jeg tror ikke hu egentlig har kontrollen selv ) Men det er jo fint, skal shoppe masse Håper alle får en kjempefin vinterferie når den begynner imorra..! Kos dere masse! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Lykke til på reisen. Ha en fin tur! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 nå er jeg frustrert...får neste ikke trene av legen....har slutta å spise siden jeg bare blir feit.....fanget i egen kropp rettåslett! Hvis du slutter å spise så stopper forbrenningen og kroppen suger til seg alt den klarer neste gang du spiser og lagrer på det. Hver gang du kjenner at du er sulten så er forbrenningen iferd med å stoppe og da er det viktig å fylle på med noe (Helst sunn mat da), trenger ikke være mye og bare litt drikke gjør ofte nytten. Lærte dette før jul 04 og uten å ha gjort noe så droppet jeg ca 20 kg frem til nå bare ved å holde forbrenningen i gang og tenke litt på hva jeg spiser. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg trenger hjelp! (ja, dette er ikke noe support tråd) Skal jeg kjøpe hjemmekino eller moped?! edit: link Hjemmekino seff! Men se her: https://prisguiden.no/produkt/19256 3k billigere. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 haha, og det er en norsk side... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg fant igjen avataren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg