SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Skal jeg spoile LOST? Join the "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" with me. The spoiler side is the strongest Come with us into the new age of spoiling where Lost spoilers are everywhere. In your mind, on CBS, and yes, even in your favourite sporting shoes. Together we will rule, and resist even the most stubborn and true Lost-fans, even the most evil ones, who will try to emasculate us with assorted stationery. We are the borg. Your Lost knowledge will belong to us. You and your crew will be assimilated. Stand down those weapons, and prepare to be boarded. Resistance is futile. As a part of "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" I will obey any order given from the federation. Anytime, anywhere. Noe slikt... Lurte på hva jeg skulle finne på nå, siden det er helg for min del, og pappa er på hytta. *Tyne de stakkars 6" mine og samtidig plage naboen* Psilo: Den taxigreia? Endret 17. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heh, nei. Let's buzz.. tattoostudioet tvers over Bystasjonen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen som har et tips eller tre på hvordan jeg kan skaffe meg en røten gammel laptopp til en slikk og ingenting? Kravene er minst 300mhz CPU og USB-støtte. Den bør heller ikke være veldig varm, men jeg regner med at det ikke er noe problem med en søt liten CPU Hva med å søke om en skikkelig bærbar på psdata fondet? http://www.psdata.no/ps.asp?docid=374 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 seriøst hvorfor syntes folk at sims er et kult spill? det er jo superduper boring Folk er ulike. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen som har et tips eller tre på hvordan jeg kan skaffe meg en røten gammel laptopp til en slikk og ingenting? Kravene er minst 300mhz CPU og USB-støtte. Den bør heller ikke være veldig varm, men jeg regner med at det ikke er noe problem med en søt liten CPU Hva med å søke om en skikkelig bærbar på psdata fondet? http://www.psdata.no/ps.asp?docid=374 Jeg trenger ikke en skikkelig bærbar (alt over 1 ghz er overflødig) En skikkelig bærbar produserer sansynligvis for mye varme Den ville være synd å ødelegge en skikkelig bærbar i forsøket mitt (som er hemmelig) Jeg er ikke trengende i den forstand, og vil ikke belaste et godt tiltak med dumme søknader bare for personlig vinning Det kan hende jeg ender opp med å skrive en artikkel om forsøket mitt, og det er nok ganske uheldig å bruke maskinvare fra dette fondet i kommersielt bruk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har en gammel Acer P3 600MHz laptop liggende her et sted (tror jeg). Den skal visst fungere også. Kan se om jeg finner den, PM om du er interessert. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Huh? Jeg tar'n ikke? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2922769 Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 PM-ed. Jenter, å ta opp gårsdagens diskusjon er bare kjedelig. Det er en ny dag med solskinn utenfor vinduet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sweet. Nå ble jeg oppringt av min (forhåpentligvis) kommende sjef. Skal møtes en gang neste uke og snakke litt om ting og tang. Har ikke du egen tatoosjappe? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Århhh!! Jeg er ALLTID uheldig på dette området!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg bestillte Razer fra komplett for 400kr + 124 kr i frakt... og idag så fikk Elkjøp inn samme musa... pris: 500kr!!!! Og jeg bestillte på søndag og har enda ikke fått den... grrrr Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jo. Men vi har lokale i en bortgjemt gate på feil side av Bergen sentrum, og har drevet her i 3 år eller så. De andre ligger svært tilgjengelig, og har holdt på i 14 år. Også er de helt avsindig dyktige, og har superfancy autoklave. Om det så blir noe av, leier jeg bare et av rommene deres. Inntektsmessig kommer det nok til å gå like bra, eller bedre. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Det er en ny dag med solskinn utenfor vinduet Lyst å vise meg den sola? fUzZy^: Wæow, 24 kr?!?!?!?!?!?! OMG, nå kn du ik schøpe COLA!! OMGZ0RZ!!11!!1 Jaok. Endret 17. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du sier Tromsø, så er vi enig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er en ny dag med solskinn utenfor vinduet Lyst å vise meg den sola? fUzZy^: Wæow, 24 kr?!?!?!?!?!?! OMG, nå kn du ik schøpe COLA!! OMGZ0RZ!!11!!1 Jaok. Liksom det er litt kjedlig å bestillt på internett å vente en uke når jeg kan gå 200m og få den på 2sek Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 nå er jeg frustrert...får neste ikke trene av legen....har slutta å spise siden jeg bare blir feit.....fanget i egen kropp rettåslett! Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jaja, samme greia. Nord for sinsenkrysset vettu Nei, det var jo synd med været der oppe da, men sola skinner alltid over skyene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 nå er jeg frustrert...får neste ikke trene av legen....har slutta å spise siden jeg bare blir feit.....fanget i egen kropp rettåslett! Bare drit i det. Etter operasjonene gikk jeg opp 15 kg. Trente som et helvete når jeg var "frisk" igjen og gikk ned 20kg. No problemo. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jaja, samme greia. Nord for sinsenkrysset vettu Nei, det var jo synd med været der oppe da, men sola skinner alltid over skyene Sinsen er ikke så sentralt som man skulle tro. Sola skinner en plass der oppe ja, men den vises ikke. Da er hele poenget borte. fUzZy^: Hvis du virkelig kan gå 200 meter på 2 sekunder, så skal du få den Colaen. ketchez: Hva feiler det deg da? Endret 17. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Å FÅ den på 2 sek sa han da... Endret 17. februar 2005 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg