Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke akkurat overflod med nattmennesker her. Forsåvidt forståelig, men litt kjipt :(

Join us. Become the one of a kind. Become a NiGhTsLeEpEr!

Elns...

Jaja, er oppe og trør nå. Sto opp så forbanna tidlig i dag da, våkna 06:25... Kan være fordi jeg sovna rundt 22:00. :D

Skal jeg spoile LOST? :whistle:

Lenke til kommentar

Join the "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" with me. The spoiler side is the strongest :devil:

Come with us into the new age of spoiling where Lost spoilers are everywhere. In your mind, on CBS, and yes, even in your favourite sporting shoes.

Together we will rule, and resist even the most stubborn and true Lost-fans, even the most evil ones, who will try to emasculate us with assorted stationery.

Lenke til kommentar

Join the "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" with me. The spoiler side is the strongest :devil:

Come with us into the new age of spoiling where Lost spoilers are everywhere. In your mind, on CBS, and yes, even in your favourite sporting shoes.

Together we will rule, and resist even the most stubborn and true Lost-fans, even the most evil ones, who will try to emasculate us with assorted stationery.

We are the borg. Your Lost knowledge will belong to us. You and your crew will be assimilated. Stand down those weapons, and prepare to be boarded. Resistance is futile. :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Bah... Da går jeg inn på testromet om 15min for og ta sertifiseringa som heter så meget som "Planning and Maintaining

a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure"

Gruer meg for har nesten ikke lest noe :/

Så ønsk beg lykke til a folkens :roll:

Lenke til kommentar
*snufs* windowsen min gikk til helvete i dag :'( blir det 0 cs spilling på ei stund :(

hehe. esje den eneste. min tok kveld i går kveld da jeg skulle reinstallere windows.

nettverks kortet nekte å få ip. har prøvd reinstall, fast ip og å skifte kort og kortplass.

Har og problemer med skjermkortet i win. har sjekket for konflikter men finner ingen.

Men hvem trenge windows? :p

kjøre fint cs i cedega @ linux :D:love:

Lenke til kommentar

Noen som har et tips eller tre på hvordan jeg kan skaffe meg en røten gammel laptopp til en slikk og ingenting? Kravene er minst 300mhz CPU og USB-støtte. Den bør heller ikke være veldig varm, men jeg regner med at det ikke er noe problem med en søt liten CPU :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...