phax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 cube 2 var en nedtur ja.. blæh.. jaja. trøste seg litt med american idol.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 På tide å legge seg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 På tide å legge seg Enig! God natt! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Her var det dødt... Får brenne noen CD'er og høre på litt musikk før jeg tar noen timer i "hvilemodus" Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er ikke akkurat overflod med nattmennesker her. Forsåvidt forståelig, men litt kjipt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er ikke akkurat overflod med nattmennesker her. Forsåvidt forståelig, men litt kjipt Join us. Become the one of a kind. Become a NiGhTsLeEpEr! Elns... Jaja, er oppe og trør nå. Sto opp så forbanna tidlig i dag da, våkna 06:25... Kan være fordi jeg sovna rundt 22:00. Skal jeg spoile LOST? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Woot?! Klokken er 07:42, og ingen her? Rise and shine, forumfolk! Stikker i dusjen og på skolen nå.. Bai! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ahh.... Sitron-te er utrolig godt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 seriøst hvorfor syntes folk at sims er et kult spill? det er jo superduper boring Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Skal jeg spoile LOST? Join the "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" with me. The spoiler side is the strongest Come with us into the new age of spoiling where Lost spoilers are everywhere. In your mind, on CBS, and yes, even in your favourite sporting shoes. Together we will rule, and resist even the most stubborn and true Lost-fans, even the most evil ones, who will try to emasculate us with assorted stationery. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Skal jeg spoile LOST? Join the "We-threaten-to-spoil-Lost-at-the-most-strange-times-of-the-day International VIP federation" with me. The spoiler side is the strongest Come with us into the new age of spoiling where Lost spoilers are everywhere. In your mind, on CBS, and yes, even in your favourite sporting shoes. Together we will rule, and resist even the most stubborn and true Lost-fans, even the most evil ones, who will try to emasculate us with assorted stationery. We are the borg. Your Lost knowledge will belong to us. You and your crew will be assimilated. Stand down those weapons, and prepare to be boarded. Resistance is futile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bah... Da går jeg inn på testromet om 15min for og ta sertifiseringa som heter så meget som "Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure" Gruer meg for har nesten ikke lest noe :/ Så ønsk beg lykke til a folkens Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 For en kjedelig dag på skolen... Noen har rappa dass-skilt til en verdi av 5000 kroner, så det blir kanskje ikke noe av den planlagte turen til alpinbakken på Kongsberg... Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hvem i helvete som kjøper et dassskilt til 5000,-?? er det håndsmidd av en kjent kunstner eller no? godt og se at skolen putter penga inn de riktige plassene.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 *snufs* windowsen min gikk til helvete i dag :'( blir det 0 cs spilling på ei stund hehe. esje den eneste. min tok kveld i går kveld da jeg skulle reinstallere windows. nettverks kortet nekte å få ip. har prøvd reinstall, fast ip og å skifte kort og kortplass. Har og problemer med skjermkortet i win. har sjekket for konflikter men finner ingen. Men hvem trenge windows? kjøre fint cs i cedega @ linux Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen som har et tips eller tre på hvordan jeg kan skaffe meg en røten gammel laptopp til en slikk og ingenting? Kravene er minst 300mhz CPU og USB-støtte. Den bør heller ikke være veldig varm, men jeg regner med at det ikke er noe problem med en søt liten CPU Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hvilken bil der dette? EDIT: det MÅ vare denne bilden.... Mystisk PR-stunt Endret 17. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hvilken bil der dette? EDIT: det MÅ vare denne bilden.... Mystisk PR-stunt Ford Focus. Edit: Stemmer, litt sein med quoten. Endret 17. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fikk 5+ på turn testen i dag, og han sa også at jeg kom til å ryke opp 1 karakter på karakterboka Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Sweet. Nå ble jeg oppringt av min (forhåpentligvis) kommende sjef. Skal møtes en gang neste uke og snakke litt om ting og tang. Edit: og 512MB MP3-spiller er i postkassen min i morgen. Juhu. Endret 17. februar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg