Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Alt for avlang Er det natrium greia som vises hos deg? Tja...den har vertfall nisselue på seg... Det er feil avatar ting http://www.jenteporten.com/img_link/utvalgt_100x60.jpg Der har du den Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det syntes jeg du burde... Syntes du ikke at odd avataren min er fin Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som går på Foss VGS her? Nei, men jeg kjenner en jeg tror går der. Hvordan det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syntes du ikke at odd avataren min er fin Bryr meg egentlig ikke så mye om fotball Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som går på Foss VGS her? Nei, men jeg kjenner en jeg tror går der. Hvordan det? Skal på revyfesten deres i morgen, og lurer på om det går noen digge gutter eller jenter der Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Pokker å mange som leser so3 nå Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syntes du ikke at odd avataren min er fin Bryr meg egentlig ikke så mye om fotball Men du viste at odd er et fotball lag og det står jeg i respekt av Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syntes du ikke at odd avataren min er fin Bryr meg egentlig ikke så mye om fotball hadde det nå bare vært et bra lag du reklamerte for skulle jeg ikke sagt noe..... Men nei, avataren din stinker! Smak&Behag vettu! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syntes du ikke at odd avataren min er fin Bryr meg egentlig ikke så mye om fotball Men du viste at odd er et fotball lag og det står jeg i respekt av Men vi vet begge to at designeren til odd logoen hadde en dårlig dag når han mekket den Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syntes du ikke at odd avataren min er fin Bryr meg egentlig ikke så mye om fotball hadde det nå bare vært et bra lag du reklamerte for skulle jeg ikke sagt noe..... Men nei, avataren din stinker! Smak&Behag vettu! smaken er som baken den er delt i 2 :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Natrium; den spesielt utvalgte av jenteproten Endret 16. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal på revyfesten deres i morgen, og lurer på om det går noen digge gutter eller jenter der Å, det tror jeg ikke du skal håpe for mye på. Alle jeg har sett derfra er pent grimme, men så er jo jeg temmelig sær også... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal på revyfesten deres i morgen, og lurer på om det går noen digge gutter eller jenter der Å, det tror jeg ikke du skal håpe for mye på. Alle jeg har sett derfra er pent grimme, men så er jo jeg temmelig sær også... Æsj, da gidder jeg ikke. Hele grunnen til at jeg tenkte å dra var fordi jeg er så keen på å danse, men de jeg skal dra med er litt ustabile...*kremt* Men, nu er det dags. Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal på håndball-cup i Sandnessjøen i april engang. Jeg spiller på et G15 som suger krafitg. Noen som vet hvordan nivået er i handball oppi nord? Lavere enn i sør? (Trondheims-lag) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 smaken er som baken den er delt i 2 :!: La oss takke en viss skaper for det. Nå legger jeg meg. Natta! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm... Ananas fikk teften av tonio og begynte straks å knurre og flekke tenner samtidig som driver og skvetter rundt omkring. Markering er ikke vakkert. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Æsj, da gidder jeg ikke. Hele grunnen til at jeg tenkte å dra var fordi jeg er så keen på å danse, men de jeg skal dra med er litt ustabile...*kremt* Men, nu er det dags. Kom og dans med meg, jeg er en utmerket danser om jeg skal si det selv (se sign.). Hva er det dags for? Ting du får altfor mye av? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm... Ananas fikk teften av tonio og begynte straks å knurre og flekke tenner samtidig som driver og skvetter rundt omkring. Markering er ikke vakkert. Snowdog, FY. Jeg markerte meg da ikke i det hele tatt. Jeg liker henne, jeg. Goophy: Dags for Lost, vel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Akkurat som jeg trodde, way to much tv/data. Selv fikk jeg et par timers pause idag da jeg var sosial!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg