Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Så da kicker du? Lykke til videre i verden...

 

eller livet

Lol.. Hadde du hatt litt tålmodighet, så hadde fu finni ut at kicking er en vanlig ting i hverdagen på #hw.no..

Slik er det bare..

Blir kicket mange ganger selv jeg.. Og er stolt av det..

 

Jeg legger meg ikke ned og GRINER fordi jeg blir kicket og blir kalt fjortiss en gang.

Jeg griner ikke, men dette er ting som er helt unødvendig...

Stemmer, er enig med deg der. Du griner ikke.

 

Men, du begyner å whine rundt ber oss vokse opp osv, som en god fjortiss

ville ha gjordt.

 

Stå på !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I "Jan's Hjemmesnekra Bibel"

 

Som du forøvrig kan kjøpe i de fleste bokhandlere utenom Norli.

299,- for pocket utgavene eller 999,- for Alt-I-Ett Boken med småe silke sider og gull skrift.

 

Pocket bøkene finnes i både grønn og oransje og serien er på 10bøker.

Alt-I-Ett Boken finnes bare å grovmalt heikkakka korn som front og nytrekt kuskinn med hvite prikker på bakdelen.

 

Nei jeg signerer ikke.

Lenke til kommentar
Flott at du bruker fritiden til noe nyttig da!

Fritid og fritid fru Blom.. Eller skal jeg si Herr Blom kanskje ? ASL ?

 

Det er da jobben min.

 

Jeg samler informasjon til min neste bok nå.

 

Foreløpig arbeidstittel er "I vasken vaskes klær"

Kan dessverre ikke avsløre mere spesifikke detaljer om boken, men jeg lover at den vil bli like spennende, om ikke mer, enn min første bok "Børs, Aksjer og Bringebær"

Endret av atticus
Lenke til kommentar

bah, finne et annet sted å diskutere det der? jaja.. *mett* spiste en diiiger baguette.. med maaaaasse namnam i.. hmm, 98 på en 133/233 og office 97.. går det bra? en kamerat av far som så gjerne vil ha det på laptop som han fikk :\

 

haha, så ikke når ting var posta sist..

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

HA!

 

Det endte med at jeg måtte kjøpe de 2 siste pakkene med julekort selv. Inntektene skal gå til en klasse tur i slutten av 10 klasse, og hver pakke julekort koster 40 kroner. Så nå er jeg 80 kroner fattigere :p

 

Imorgen er det jule show på skolen da, skal jeg se på at guttene skal danse i "Raining Men", jeg gadd ikke å bli med fordi BBC skremte meg og sa det var et homseshow! Så jeg trudde på det han sa jeg, og meldte meg ut... Men det som egentlig skjer er at gutter og jenter danser sammen :love: da gikk jeg glipp av den dansen :love:

 

 

*slå på BBC*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...