Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå synes jeg at vi tar det piano her Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå synes jeg at vi tar det piano her Det synes ikke jeg. CHICKFIGHT!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) "Jaa9 & OnklP feat. Rune Rudberg - Stank ass ho" passer bra nå. Fredrikrb: Jeg har make-up, men hvor er sexen? Endret 16. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du kan dessverre ikke vinne denne diskusjonen Dessverre? Jeg visste at jeg ikke kom til å "vinne" før jeg startet, fikk med meg for lenge siden at dere er avhengige av Lost. Og når slike ting skjer er det umulig å få dere til å forstå hva andre som ikke er enige med dere mener. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Dette er et diskusjonsforum - da må man få lov til å diskutere noe, uten at andre medlemmer ber noen slappe av (ref: Mats-Andre). Jeg mener åpenbart at denne diskusjonen er slutt, da motparten hverken har et godt poeng, gode argumenter eller noe å begrunne sine påstander med. Am I wrong? EDIT: Har du lest innlegget mitt? Har du fått med deg at jeg ikke har sett Lost enda? Endret 16. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du har alltid rett, kjære Carsten. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 synes at Blue- breathe easy-->(Homse gruppe) , passer bra åsså Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Fredrikrb: Jeg har make-up, men hvor er sexen? *titte rundt seg* Ikke her. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Du har alltid rett, kjære Carsten. *Indirekte sjekking* Endret 16. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du lest innlegget mitt? Har du fått med deg at jeg ikke har sett Lost enda? Nei. Men siden det er et diskusjonsforum burde det også være greit at jeg sier mine meninger, uansett hvor dumme de er. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Chill a, homies. Vi må roe oss ned til Lost. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du lest innlegget mitt? Har du fått med deg at jeg ikke har sett Lost enda? Nei. Men siden det er et diskusjonsforum burde det også være greit at jeg sier mine meninger, uansett hvor dumme de er. Klart. Du skal få lov til å ha dine meninger, så lenge vi er enige om at meningene dine ikke har noe de kan støtte seg på av både verbal og muntlig fakta. Enig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hvem bryr seg? HOHO! *rope høyt og si jeg bryr meg* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjerlighet starter ofte med krangel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Chill a, homies. Vi må roe oss ned til Lost. Jeg er for trøtt til å være "hypet" uansett. Jeg lider av søvnmangel for tiden. Kombinert med dårlig viljestyrke er det en dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du lest innlegget mitt? Har du fått med deg at jeg ikke har sett Lost enda? Nei. Men siden det er et diskusjonsforum burde det også være greit at jeg sier mine meninger, uansett hvor dumme de er. Bare du innser at de er dum, og ikke skylder på at vi er Lost-avhengig og at det er den eneste grunnen til at det latterlige argumentet ditt ikke holdt mål. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 så lenge vi er enige om at meningene dine ikke har noe de kan støtte seg på av både verbal og muntlig fakta. Enig? Det er jeg sikkert, kan uansett ikke få noe mer ut av dette i dag. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå synes jeg at vi tar det piano her Hva om jeg sier at du ikke synes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg