Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, harry potter suger, det er bare slik...

Lost har bra handling, man blir engasjert, og er ikke så jævla forutsigbart som 24, f.eks.

:roll:

Smaken er som baken, den er delt og noen må jo ha møkken... Men det er det jeg mente, dere mener Lost er bra, noe jeg ikke mener. Jeg mener HP er bra, det mener ikke dere.

Lenke til kommentar
Du kan ikke mene noe om noe du ikke har sett!

Agreed. Er du helt tett i pappen eller, Tonio? Du kan ikke bare bestemme deg for at ting er dårlig uten å se på det først slik at du virkelig kan gjøre deg opp en mening om serien.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
HVORDAN SKRUR JEG AV CAPS?

Caps lock. Skikkelig bright, du eller?

Tonio: Er ikke det som er poenget her. Du kan godt mene det suger, men da må du i det minste ha sett det for å kunne uttale deg! Jeg driter om noen synes det er bra eller ikke, det er jo jeg som skal se, ikke de, men jeg blir provosert når du snakker dritt om noe du ikke har sett.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
For du har vel aldri bestemt noe uten å ha lest/sett noe? Bare fordi dere ikke orker å høre andre meninger enn at Lost er bra skal dere skrive slike ting som blir helt idiotiske? Det blir for dumt!

Er det egentlig noe logikk i det innlegget? Å si at noe er dårlig, uten å ha sett noe, er idiotisk.

Jeg skal se min første episode Lost i dag, og jeg har ikke gjort meg opp en mening om at "det suger".

EDIT:

Det er noe annet å si at DU ikke LIKER det. Du kan dessverre ikke vinne denne diskusjonen ved å si at det ER dårlig. Det er to vidt forskjellige ting.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...