Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Eksen min spilte fotball med Erna Solberg på skolen i går.. Tror aldri jeg har vært så flau over han! :blush:

Ser det for meg :!:

(Erna løpende i den blå, løse silkeaktige kjolen sin rundt etter en ball mens det disser voldsomt)

-------

Metallica: Å skremme katten litt er jo bare gøy, samtidig som katten får som fortjent. Har ikke katt selv, men de gangene det kommer nabokatter bort og stiller seg like under vinduet mitt om natta, og gnåler verre enn bombealarmen, DA :realmad: (Er ellers snill mot dyr)

Dessuten, når katten er utenfor andre hus og mjauer, burde kanskje eieren tenke over sitt forhold til katten :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd de nye Fanta Free? Er de no bra?

Den er ikke sokker fri. Les nøye så ser du det står "no sugar added"

Mange som har bomma der ;)

Ingen sokker, nei. Det er sikkert og visst.

Det er 1,5 gram sukker per halvliterflaske (kommer antageligvis fra appelsin/grapefrukt/ananas-saften), mot rundt 65 gram i en halvliter Mountain Dew. Én sukkerbit veier rundt 2 gram.

Lenke til kommentar

Nå, vi kan ikke være for sikre nå for tiden, med penis i ketchup blant annet. :p

Lenke til kommentar

Nå, vi kan ikke være for sikre nå for tiden, med penis i ketchup blant annet. :p

Det var en sopp. Faktisk..

Lenke til kommentar
Metallica: Å skremme katten litt er jo bare gøy, samtidig som katten får som fortjent. Har ikke katt selv, men de gangene det kommer nabokatter bort og stiller seg like under vinduet mitt om natta, og gnåler verre enn bombealarmen, DA :realmad: (Er ellers snill mot dyr)

Dessuten, når katten er utenfor andre hus og mjauer, burde kanskje eieren tenke over sitt forhold til katten :hmm:

Jeg husker at nabokatten hoppet inn vinduet....

- Klatret oppå alle PC'ene før den ble kastet på hodet ut. Vi hadde LAN-party ;)

Lukket vinduet etter det...

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Jeg husker at nabokatten hoppet inn vinduet....

- Klatret oppå alle PC'ene før den ble kastet på hodet ut. Vi hadde LAN-party ;)

Lukket vinduet etter det...

:D

|/|etallica: Kanskje alle burde bære katten sin i en slik, sånn at den ikke plager andre :p :

cat_carrier.jpg

Lenke til kommentar

Like jævlig når den kommer og driter over hele hagen din så det ikke er mulig å gå ut døra omtrent

EDIT: Snow: Svaret er ingenting.

De fattige har ingentig, de rike trenger ingenting, ingenting er ondere en satan og ingenting er mektigere enn gud..

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Det var en sopp. Faktisk..

Kanskje det var en psilocybe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...