SupremeX Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm hvorfor står det Noreg på Norske penger Fins ingen land på denne planeten som heter Noreg... *Klippe på penger med tang og saks så de blir makkulerte og bare bruke kort* Det er Norge på nynorsk. Hvorfor de bruker nynorsk kan man jo spørre seg om. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har endelig fått internett tilbake. Har vel vert uten i 3 uker nå. Ja, Nextgentel er flinke de... Men... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hey babes, tilbake fra en drittdag... Når jeg må kjøpe nye DVDer for å trøste meg, da er det en dårlig dag. Får i det minste besøk om litt, "r". Jo, også fikk jeg mail fra Bergen offentlig bibliotek: MELDING OM RESERVERT BOK/ANNET MATERIALE Følgende er kommet inn og kan hentes ved Hovedbiblioteket: Bataille, Georges : Erotismen ( 108718.005) Vennligst hent det reserverte innen 6 dager fra dato for utsendt epost. Har r og fredrikrb samme status hos deg, da kanskje? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som vil ha spire of honour våpnet i diablo ? Gratis for den som vil ha.. Hmm tror jeg må opprette en diablotrading tråd snart.. Ja! Lag! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Anyone som kan sende meg pelle politibil sangen over msn ? PM me! skal bruke den til kødd-fragmovie til cs Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Anyone som kan sende meg pelle politibil sangen over msn ? PM me!skal bruke den til kødd-fragmovie til cs "Sure, bare til fragmovie". Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Argh! 24-timers CD-key ban fra Diablo 2. Tror jeg skal ta det litt med ro med den pindleboten. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Anyone som kan sende meg pelle politibil sangen over msn ? PM me!skal bruke den til kødd-fragmovie til cs "Sure, bare til fragmovie". Nei seriøst, min første public-fragmovie Øver meg i video vegas Hadde blitt glad hvis noen hadde orka å sende den til meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Wow, for en dag! Det begynte i tredje time, da rektor kom inn og hadde noen utskrifter fra www.russ.no. De inneholdt grov sjikanering av både lærere og elever. Selv er jeg helt uskyldig, men det var mange som hadde vært med. Uansett, hvis noen vet hvordan det er på russ.no, så vet dere at navnet står oppført i forskjellige grupper. Det var i slike grupper sjikaneringen var gjort, og en av dem var jeg medlem av. Jeg vil gjerne understreke at jeg ble medlem mye tidligere enn da sjikaneringen startet, og at jeg ikke har vært klar over sjikaneringen. Uansett, rektor truet med nedsatt orden og oppførsel, samt politianmeldelse til de som var involvert, altså de som sto på medlemslistene. Som meg. Til slutt klarte vi heldigvis å forklare henne at vi egentlig var helt uskyldige, det sparte oss nok noen tusen kroner i bot... Glad nå. I alle fall fram til neste gang rektor finner på noe. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm hvorfor står det Noreg på Norske penger Fins ingen land på denne planeten som heter Noreg... *Klippe på penger med tang og saks så de blir makkulerte og bare bruke kort* Det er Norge på nynorsk. Hvorfor de bruker nynorsk kan man jo spørre seg om. "Noreg" er med i listen TOP 10 styggeste ord som finns. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 "Noreg" er med i listen TOP 10 styggeste ord som finns. Tja. Kan fort komme på 10 ord som er styggere enn "Noreg." La oss starte med neger, svarting, etc. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som vil ha spire of honour våpnet i diablo ? Gratis for den som vil ha.. Hmm tror jeg må opprette en diablotrading tråd snart.. Ja! Lag! ob2\\ hest Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 tor_erik: Jævelig kjpt hvis du hadde fått bot osv for noe du ikke hadde gjort da.. Du burde kanskje vurdere å melde deg ut av den gruppa Men det er bra at det gikk greit for nå i hvert fall.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 tor_erik: Jævelig kjpt hvis du hadde fått bot osv for noe du ikke hadde gjort da.. Du burde kanskje vurdere å melde deg ut av den gruppa Men det er bra at det gikk greit for nå i hvert fall.. Har allerede meldt meg ut av alle grupper som har noe med skolen å gjøre. Det ble gjort ca 20 min etter at rektor hadde snakket til klassen. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som har prøvd de nye Fanta Free? Er de no bra? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Den ananas/grapefrukt-Fantaen smaker... Rart. Godt, men rart.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Den ananas/grapefrukt-Fantaen smaker... Rart. Godt, men rart.. Vet, merkelige greier. Kjøper den og vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jepp. Begge to er gode, men grapefrukten kan bli litt overveldende på slutten av flasken. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vet noen hvor stor nrk avgiften er? Har et prosjekt, så jeg må vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg