zed Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 uansett så er jeg litt drittlei folka på #hw.no@unet nå.. alle forguder opene, og smisker som ******.. er ikke lenger morsomt å snakke med folk der.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Oh, micromus er her! *huske fra itsamfunnet * uansett så er jeg litt drittlei folka på #hw.no@unet nå.. alle forguder opene, og smisker som ******.. er ikke lenger morsomt å snakke med folk der.. inkl det meg og ??? Ikke at jeg har vært der så mye i det siste... Venter på ny adsl kopling... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) * sprk|NA has quit IRC (Quit) JA!!!!!!!! And btw.. Du smisker like mye med ALBIP'ene..(+v folk..) <sprk|NA> Du er litt sexy atticus^.. <sprk|NA> blir litt sånn rar i kroppen når jeg ser nicket ditt.. Endret 15. desember 2003 av atticus Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 var da jævli alvorlig dere tokk det da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 * sprk|NA has quit IRC (Quit) JA!!!!!!!! And btw.. Du smisker like mye med ALBIP'ene..(+v folk..) <sprk|NA> Du er litt sexy atticus^.. <sprk|NA> blir litt sånn rar i kroppen når jeg ser nicket ditt.. Du skjønte ikke den nei.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 var da jævli alvorlig dere tokk det da Neida. Du er så søt og snill og grei du K-Dog. Aldri hyggelig å snakke med. Jeg håper du finner kjærligheten snart og at du får helle og lykke i resten av livet ditt. Du vinner nok i lotto snart også.. Så kjekk og sexy du er. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Alvorlig ja k-dog, er bare så dritt lei at når jeg (som er ny på #hw.no) blir kalt fjortiss, dritt unge fordi jeg hørte på en linkin park sang, og sa til kebab gud at han spilte cs med stephan.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har du gitt opp hw.no@undernet ? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 * sprk|NA has quit IRC (Quit) JA!!!!!!!! And btw.. Du smisker like mye med ALBIP'ene..(+v folk..) <sprk|NA> Du er litt sexy atticus^.. <sprk|NA> blir litt sånn rar i kroppen når jeg ser nicket ditt.. Du skjønte ikke den nei.. Som Morten Abel synger i Birmingham Ho. You dont have to be gay to make a friend feel good OK Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 wabby, nei mente ikke deg.. overhodet ikke.. gi opp? jeg drop #hw.no@unet fordi mange fra so3 var der, men så ble jeg møtt med en hel haug med skittkasting.. som viser mer av dere enn av meg.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Alvorlig ja k-dog, er bare så dritt lei at når jeg (som er ny på #hw.no) blir kalt fjortiss, dritt unge fordi jeg hørte på en linkin park sang, og sa til kebab gud at han spilte cs med stephan.. VeT SkJøNNeR ik vA dizza ppl'a drvr md jg!!!! LinKinG PrK ruler dah LiX!! og CS!! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Oh, micromus er her! *huske fra itsamfunnet * han kjenner jeg og! gikk GK elektro med han.. micromus: halloen stian edit: ragnva|d her foresten Endret 15. desember 2003 av Raggi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jeg leder jo kampen mot CS så tror du at jeg spiller det? (altid like gør når folk snakker om meg som 2 personer ) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Så da kicker du? Lykke til videre i verden... eller livet Endret 15. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jeg kicker alle som har antydet at jeg spiller CS .. det kan de fleste her bekrefte (de fleste har også blitt kicket for mye mindre saker) Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så da kicker du? Lykke til videre i verden... eller livet IRC = Life? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så da kicker du? Lykke til videre i verden... eller livet Lol.. Hadde du hatt litt tålmodighet, så hadde fu finni ut at kicking er en vanlig ting i hverdagen på #hw.no.. Slik er det bare.. Blir kicket mange ganger selv jeg.. Og er stolt av det.. Jeg legger meg ikke ned og GRINER fordi jeg blir kicket og blir kalt fjortiss en gang. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Zed, jeg sa livet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så da kicker du? Lykke til videre i verden... eller livet Lol.. Hadde du hatt litt tålmodighet, så hadde fu finni ut at kicking er en vanlig ting i hverdagen på #hw.no.. Slik er det bare.. Blir kicket mange ganger selv jeg.. Og er stolt av det.. Jeg legger meg ikke ned og GRINER fordi jeg blir kicket og blir kalt fjortiss en gang. Jeg griner ikke, men dette er ting som er helt unødvendig... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Zed, jeg sa livet? Nei du skrev livet. Grineunge.. Endret 15. desember 2003 av atticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg