Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) For all del.. Ei som begynte å slanke seg i starten av 9'ende, populær hun. I dag; skinn og bein (ja du ser kjevebeina), jogger opp og ned trapper. Ikke sunt spør du meg. Edit: Glemte det viktigste, hun har ikke den vennegjengen hun engang hadde. Moralen er: Ikke slank deg syk og fra venner. Endret 15. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ah film på TV3, The Siege Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ah film på TV3, The Siege den er knall bra Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Husker dere Mandhir Singh som på idol sang R.Kelly - I Belive I can fly"? Han sang ganske så dårlig og viftet med armene. En kar i klassen min har mekka en miks av den jeg anbefaler dere og høre.. Derfor jeg poster den.. personlig synes jeg resultatet ble overkommelig. HER Credits goes to: Fredrik Hmm... Er lenge siden jeg har vært inne og postet noe her.. Rundt side 2500 tror jeg... Litt flaut.. Husker jeg sa jeg skulle roe ned forumbruken, for det ble litt mye. Jeg er stolt, jeg har klart det. Noen andre som er stolte av meg? (please si ja.. Please..: ) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Husker dere Mandhir Singh som på idol sang R.Kelly - I Belive I can fly"? Han sang ganske så dårlig og viftet med armene. En kar i klassen min har mekka en miks av den jeg anbefaler dere og høre.. Derfor jeg poster den.. personlig synes jeg resultatet ble overkommelig. HER Credits goes to: Fredrik Knallbra Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk vondt i sjelen av å høre på den .... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sinnsykt bra Ja, du har vært flink _Xander.... Remix'en var jo litt bra da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hahaha, får seriøst vondt i magen av å le så masse. Ser for meg han står der og vifter med armene. Skåyy :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ooh. 8999 poster. *Trommelomm, trommelomm* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, det er ikke så bra som The Shaggs...men veldig bra Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) For all del.. Ei som begynte å slanke seg i starten av 9'ende, populær hun. I dag; skinn og bein (ja du ser kjevebeina), jogger opp og ned trapper. Ikke sunt spør du meg. Edit: Glemte det viktigste, hun har ikke den vennegjengen hun engang hadde. Moralen er: Ikke slank deg syk og fra venner. jenter burde heller være en tanke "over"vektige enn tynne... Endret 15. februar 2005 av andesam Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 chliinøtter... ja det er sundt Du må ikke gjøre det halvhjertet.... bare tenk på de som slanker seg... « er lov å spise litt snop i helgen da, er tross alt helg nå! » Tingen er bare den at det er helg 30% av året... så kommer helligdager, julaften, påskeaften (påskeegg) og alt det andre dritet... Stå på alle slankere... edit: Stå på alle de som prøver å være sund... « er lov å spise litt snop i helgen da, er tross alt helg nå! » Hehe, kjenner igjen den, men ikke med snop, har som nyttårsforsett å ikke spise snop med sukker i, med unntak av chips/nøtter. Det klarer jeg fint. Men litt dumt at i forhold til fysisk form så tror jeg at chips er verre enn snop Jeg slanker meg ikke, det tror jeg ikke jeg trenger, men prøver å holde meg i form og helst bli i bedre form. Men er liksom inne i en lavmotivasjonsperiode nå.. Løper orientering, det er ikke sesong for nå, og det viktigste, Stolzekleiven opp, er i sep/okt.. Lenge til. (Skal til bergen i helga, skal prøve å få meg en tur opp stolzen da) Men det pleier å ordne seg utover våren *Se positivt på tilværet* Slenger meg på "Stå-på"-oppfordringen din Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ooh. 8999 poster. *Trommelomm, trommelomm* Det er da 10k poster som er det neste staselige for deg... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 For all del.. Ei som begynte å slanke seg i starten av 9'ende, populær hun. I dag; skinn og bein (ja du ser kjevebeina), jogger opp og ned trapper. Ikke sunt spør du meg. Edit: Glemte det viktigste, hun har ikke den vennegjengen hun engang hadde. Moralen er: Ikke slank deg syk og fra venner. jenter burde heller være en tanke "over"vektige enn tynne... Agreed! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Husker dere Mandhir Singh som på idol sang R.Kelly - I Belive I can fly"? Han sang ganske så dårlig og viftet med armene. En kar i klassen min har mekka en miks av den jeg anbefaler dere og høre.. Derfor jeg poster den.. personlig synes jeg resultatet ble overkommelig. HER Credits goes to: Fredrik Hmm... Er lenge siden jeg har vært inne og postet noe her.. Rundt side 2500 tror jeg... Litt flaut.. Husker jeg sa jeg skulle roe ned forumbruken, for det ble litt mye. Jeg er stolt, jeg har klart det. Noen andre som er stolte av meg? (please si ja.. Please..: ) SERIØST!!!!! Nå har jeg døds vondt i hodet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Noen som kan fransk og gi meg en oversettelse av "gratulerer med dagen"? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Altavista BabelFish: Joyeux anniversaire Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Noen som kan fransk og gi meg en oversettelse av "gratulerer med dagen"? Bon anniversaire Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Altavista BabelFish: Joyeux anniversaire Den har jeg også funnet.. Noen "franskmenn" som er villig til å kvalitetssikre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg