Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hadde glattkjøring med en kamerat av eksen for en stund siden, og vi hadde endel spydige kommentarer til hverandre + at han er den frekkeste mest selvgode personen jeg har vært borti..

Nå har han satt meg på terrorlista for russebilen dems.. :hrm:

http://www.flammesmurfen.tk/ <- sjekk terrorliste..

Stygt.. :no: Vil ikke bli terrorisert, da tar jeg seriøst å heller sukker i bensintanken så de ikke kommer seg til stavanger.. Skal nok true med det når russtia nærmer seg, da tør de ikke terrorisere meg ( håper jeg :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Mente landstreffet, for det er vel ca høydepunktet av russefeiringen for de fleste herfra..

Det er langt fra Stavanger. Det er på semi-bondelandet Ålgård.

Shit, nå har jeg fått maur på pulten min. Masse matrester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
oki.. Men alle her sier stavanger skjønner du, aldri vært der men skal vel på treffet når jeg blir russ. :)

De fleste kaller vel hele Rogaland for Stavanger.

Visste dere forresten at hjernehinnebetennelse, en sykdom som ikke smitter, ble oppdaget i ganske mange tilfeller for noen år siden på russ som hadde delt øl og røyk på nettopp det treffet? Scary shit.

Lenke til kommentar
Visste dere forresten at hjernehinnebetennelse, en sykdom som ikke smitter, ble oppdaget i ganske mange tilfeller for noen år siden på russ som hadde delt øl og røyk på nettopp det treffet? Scary shit.

Har også vært tilfeller av smittsom hjernehinnebetennelse i Molde/Fræna...

Lenke til kommentar
This thread cannot be concealed by the power of the Mods. We do not have the strength to withstand both spammers and bumpers. Ueland, the thread cannot stay here. This evil belongs to all of the HW-network. They must decide now how to end it. The time of the Mods is over, my people are leaving these shores. Who will you look to when we've gone? The Admins? They toil away in caverns, seeking riches. They care nothing for the troubles of others.

Hehe, Elrond?

Lenke til kommentar

Den er helt gul, og har svart skrift og noen tjukke svarte streker. Datostemplingen er med hvitt. Ingen bilder bakpå.

På framsida er det et stort bilde av noen chilinøtter som er helt gule og ser ekle ut.

For øvrig er posen tom nå :dontgetit:

Lenke til kommentar

chliinøtter... ja det er sundt :hm:

Du må ikke gjøre det halvhjertet.... bare tenk på de som slanker seg...

« er lov å spise litt snop i helgen da, er tross alt helg nå! »

Tingen er bare den at det er helg 30% av året... så kommer helligdager, julaften, påskeaften (påskeegg) og alt det andre dritet...

Stå på alle slankere... :w00t:

edit:

Stå på alle de som prøver å være sund... :w00t:

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...