Anette_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hadde glattkjøring med en kamerat av eksen for en stund siden, og vi hadde endel spydige kommentarer til hverandre + at han er den frekkeste mest selvgode personen jeg har vært borti.. Nå har han satt meg på terrorlista for russebilen dems.. http://www.flammesmurfen.tk/ <- sjekk terrorliste.. Stygt.. Vil ikke bli terrorisert, da tar jeg seriøst å heller sukker i bensintanken så de ikke kommer seg til stavanger.. Skal nok true med det når russtia nærmer seg, da tør de ikke terrorisere meg ( håper jeg ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 @Anette_: Er du fra Stavanger? Eller mener du landstreffet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mente landstreffet, for det er vel ca høydepunktet av russefeiringen for de fleste herfra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mente landstreffet, for det er vel ca høydepunktet av russefeiringen for de fleste herfra.. Det er langt fra Stavanger. Det er på semi-bondelandet Ålgård. Shit, nå har jeg fått maur på pulten min. Masse matrester. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 oki.. Men alle her sier stavanger skjønner du, aldri vært der men skal vel på treffet når jeg blir russ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 oki.. Men alle her sier stavanger skjønner du, aldri vært der men skal vel på treffet når jeg blir russ. De fleste kaller vel hele Rogaland for Stavanger. Visste dere forresten at hjernehinnebetennelse, en sykdom som ikke smitter, ble oppdaget i ganske mange tilfeller for noen år siden på russ som hadde delt øl og røyk på nettopp det treffet? Scary shit. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Visste dere forresten at hjernehinnebetennelse, en sykdom som ikke smitter, ble oppdaget i ganske mange tilfeller for noen år siden på russ som hadde delt øl og røyk på nettopp det treffet? Scary shit. Har også vært tilfeller av smittsom hjernehinnebetennelse i Molde/Fræna... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har hørt at man skal passe seg for det når man er russ i hvert fall, ikke dele drikke osv med noen og i hvert fall ikke når man er sliten og utmattet, mangler søvn osv.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Noen som vil lage en ny avatar til meg? Jeg har prestert å rote bort orginalen uten lue Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hm...jeg drar vist hjem neste helg allikevell. Står oppført at vi skal ha helgtjeneste i helga på Bataljonsplanen, men det kommer ikke vi til å gjøre så det blir ENDA en gang hjemme før jeg drar på den helvettes forpulte natoøvelsen. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva er galt med denne? Får ikke bruke den som avartar enda den er innenfor grensene, ihvertfall ifølge det jeg får opp av info her... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 har du ikke den som avatar da? B|Real: er natoøvelsen så ille da¿ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Definitivt noe tregheter i systemet! sykt Jaja, det puslet seg på plass uten at jeg gjorde noe. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 This thread cannot be concealed by the power of the Mods. We do not have the strength to withstand both spammers and bumpers. Ueland, the thread cannot stay here. This evil belongs to all of the HW-network. They must decide now how to end it. The time of the Mods is over, my people are leaving these shores. Who will you look to when we've gone? The Admins? They toil away in caverns, seeking riches. They care nothing for the troubles of others. Hehe, Elrond? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jaja, da var en komt hjem fra trening..! på tida å spise noe kanskjel...magen knurrer..! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kom også hjem fra trening i stad. Ble ikke noe særlig av den sunne uka mi, sitter og spiser chilinøtter nå Posen har Kill Bill 1-farger bakpå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Posen har Kill Bill 1-farger bakpå. Beskriv.... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den er helt gul, og har svart skrift og noen tjukke svarte streker. Datostemplingen er med hvitt. Ingen bilder bakpå. På framsida er det et stort bilde av noen chilinøtter som er helt gule og ser ekle ut. For øvrig er posen tom nå Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) chliinøtter... ja det er sundt Du må ikke gjøre det halvhjertet.... bare tenk på de som slanker seg... « er lov å spise litt snop i helgen da, er tross alt helg nå! » Tingen er bare den at det er helg 30% av året... så kommer helligdager, julaften, påskeaften (påskeegg) og alt det andre dritet... Stå på alle slankere... edit: Stå på alle de som prøver å være sund... Endret 15. februar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hehe mistet 20kg fra jul til nå uten å gjøre noe, nettopp begynnt på tennis men det skal ikke ha gitt noe utslag allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg