Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... med nærmere ettertanke så må dette linuxtastaturet vere ypperlig til spill, da det er svært lite :D En hånds tastatur? Å spille NWN med mitt nåverende tastatur er ett mareritt... Dette bruker jeg nå og det er stor som ett vondt år... og musen som fulgte med det døde etter ett halvt års bruk...

starta å spille nwn igjen altså? driver på med siste addonen *kosermeg*

bare så synd det lagger litt på laptopen.. blir litt mye pauser i fight for å finne hvem jeg skal angripe

Lenke til kommentar

Joda, jeg spiller på NWN i blant... men som sagt jeg må bruke tastaturet mye, noe som bare er plagsom det det som jeg har nå... prøver lissom og bruke musa sammtidig som jeg skal holde inne shift + ctrl og F9 sammtidig... hjelpe meg sier jeg bare.... Jeg personlig har bare ikke så lange fingre dah... :roll:

 

*teste* Det går forøvrig ikke på dette tastaturet her heller... og dette er ett sånt helt vanlig streit ett... TCI tastatur..

 

Edit: Okei, det går på en måte, men da risikerer jeg og trykke på både enter og insert i samme slengen....

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
*råd om å våkne på forskjellige måter ++*

 

Annen ting er at du anskaffer der spotlights som peker mot der du har hoder og kjøper en strømtimer på biltema, stiller inn til den tiden du vil ha, og *poff* så får du et skikkelig sjokk på morran.

For å si det sånn: Det er ikke så enkelt å våkne når man har det slik: Venninna mi (som har samme søvnsykdom som meg), våkna ikke da lynet spjæra dataskjermen og maskina som sto halvmetern ved siden av senga hennes.

 

Men det største problemet er jo det samme som du nevnte tidligere: å sovne igjen. Nå er jo jeg ekstremversjonen av dere da, siden jeg har søvnsykdom.

 

Spotlights og greier: Dagslyslampe selges i butikkene, med kjempehøy lux (skarpt lys), den hjelper kroppen med å få ut "søvnstoffet" fra kroppen. Desverre funker den ikke på oss som er ekstreme varianter.

Lenke til kommentar
Spotlights og greier: Dagslyslampe selges i butikkene, med kjempehøy lux (skarpt lys), den hjelper kroppen med å få ut "søvnstoffet" fra kroppen. Desverre funker den ikke på oss som er ekstreme varianter.

Du får kjøpe en VibraMadrass SE fra Wonderland.

Den kan tidsinnstilles og begynner å vibrere kraftig og omtrent kastet ut av senga. :thumbup:

 

Funker fett ;)

Lenke til kommentar
Jepp, for dere b-mennesker som bare sliter _litt_ ja. Ikke for oss med søvnsykdom. Da er den beste måten å komme seg ut av senga å ikke legge seg da. Som at jeg har enda ikke lagt meg inatt.

Da får du feste en stor elastisk stropp rundt kroppen som du spenner til hver kveld som utløses når vekkeklokka starter . *pjong!* så har du stått opp :yes:

Lenke til kommentar
Hmm... med nærmere ettertanke så må dette linuxtastaturet vere ypperlig til spill, da det er svært lite :D En hånds tastatur? Å spille NWN med mitt nåverende tastatur er ett mareritt... Dette bruker jeg nå og det er stor som ett vondt år...  og musen som fulgte med det døde etter ett halvt års bruk...

starta å spille nwn igjen altså? driver på med siste addonen *kosermeg*

bare så synd det lagger litt på laptopen.. blir litt mye pauser i fight for å finne hvem jeg skal angripe

Hvilken lvl har du? Eg er lvl 22 cleric og lvl 6 champion of torm.

btw. den siste bossen er litt strevsam.. :(

Lenke til kommentar
Hmm... med nærmere ettertanke så må dette linuxtastaturet vere ypperlig til spill, da det er svært lite :D En hånds tastatur? Å spille NWN med mitt nåverende tastatur er ett mareritt... Dette bruker jeg nå og det er stor som ett vondt år...  og musen som fulgte med det døde etter ett halvt års bruk...

starta å spille nwn igjen altså? driver på med siste addonen *kosermeg*

bare så synd det lagger litt på laptopen.. blir litt mye pauser i fight for å finne hvem jeg skal angripe

Hvilken lvl har du? Eg er lvl 22 cleric og lvl 6 champion of torm.

btw. den siste bossen er litt strevsam.. :(

så lang har nok ikke jeg kommet, skulle spille sammen en kamerat, men bare fucker seg, for er bare en av oss som kommer ned det tauet der helt i starten.. tro vi har prøvd alt nå snart.. jeg er dwarven defender :p ganske morsomt.. hit me.. i can't feeeeeel it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...