Bamse_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ø.B: prøvd å skru kvaliteten til superfin og ta bildet i litt bedre lys? jeg og en kamerat fikk helt syyk kvalitet med D500 kameraet hans (i sucky lys) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Serriøst. Du har ett akvarie på tja.. 160liter, og to fisker?Det var lite planter der og :/ Jeg hadde akvarie i to år. Alle dæva pga varme. Romtemp på 25-27 grader likte de ikke hehe, you blind kid!!! Det er bare på 35L + jeg har akkurat satt det opp + jeg vil ikke ha så masse planter + 2 stk, 1 hann, 1 hunn = yngel 222L: EDIT: leif tråkker på tastaturet Endret 14. februar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Damn fuzzy (orker ikke stresse med å skrive nick skikkelig ) Har du samme avatar som B|real har hatt.. Forvirrer meg noe j*****.. Edit: skulle selvfølgelig være en M med der Endret 14. februar 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Damn fuzzy (orker ikke stresse med å skrive nick skikkelig ) Har du samme avatar som B|real har hatt.. Forvirrer meg noe j*****.. Edit: skulle selvfølgelig være en M med der Jepp, fikk låne den av han/sickntwisted Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter.... .. .. . Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ø.B: prøvd å skru kvaliteten til superfin og ta bildet i litt bedre lys? jeg og en kamerat fikk helt syyk kvalitet med D500 kameraet hans (i sucky lys) Det er på superfin, og det blir skikkelig kornete uansett, merkelige greier. For i høyeste oppløsning blir det tilnærmet strålende i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter.... .. .. . sånn har vi og.. Er bare å la den søke Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå må jeg finne en tråd som fortjener min 1000. post. Fragmovietråden min! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=283712&st=0&hl= Skal vurderes. Du vurderer det faktiskt! *Føle seg beæret* Er btw ansatt som pyrotekniker i nssorg! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er btw ansatt som pyrotekniker i nssorg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter.... .. .. . sånn har vi og.. Er bare å la den søke den søker ikke automatisk.. må drive og trykke på power off knappen helt til tv'n skrur seg av.. satt og trykte i tyve minutter før jeg ga opp. ble sliten i armen.. ingen av de kodene som sto i manualen funket til tv'n.. piss. jaja, sånn går det når man handler på clas ohlson! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter.... .. .. . sånn har vi og.. Er bare å la den søke den søker ikke automatisk.. må drive og trykke på power off knappen helt til tv'n skrur seg av.. satt og trykte i tyve minutter før jeg ga opp. ble sliten i armen.. ingen av de kodene som sto i manualen funket til tv'n.. piss. jaja, sånn går det når man handler på clas ohlson! haha.. Vi har Biltema Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Går for originalvare her i huset. Ventet 5 mnd på ny fjernkontroll til parabolen fra Nokia. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Originalvare er dyrt.. + at vi kan kontollere videospilleren i samme sak.. Slipper å stresse med 2 stk fjernkontroller... KVALITET Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Du misforstår. Jo flere kontroller, desto bedre. Har nå en til TV, en til DVD, en til VHS, en til parabolen, en til anlegget, osv. EDIT: Alt er selvsagt originalt. Endret 14. februar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå må jeg finne en tråd som fortjener min 1000. post. Fragmovietråden min! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=283712&st=0&hl= Skal vurderes. Du vurderer det faktiskt! *Føle seg beæret* Er btw ansatt som pyrotekniker i nssorg! Jeg sa bare at det skulle vurderes. Brukte posten til noe annet. Skulle egentlig bruke den til noe som hjalp noen, men jeg fant ingen tråder som passet, så jeg dreit i det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvor mye kosta den biltema saken da? denne kosta bare 100,-... har ikke råd til mer! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvem bryr seg om den forbanna postcounten, honestly? *legge inn forslag om fjerning av postcounten* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvem bryr seg om den forbanna postcounten, honestly? *legge inn forslag om fjerning av postcounten* støttes Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvem bryr seg om den forbanna postcounten, honestly? *legge inn forslag om fjerning av postcounten* støttes husker da en som var helt sjukelig opptatt av postene sine for under en mnd siden.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Får vel stikke nedpå elkjøp med denna skabbtelefonen igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg