Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serriøst. Du har ett akvarie på tja.. 160liter, og to fisker?

Det var lite planter der og :/

Jeg hadde akvarie i to år. Alle dæva pga varme. Romtemp på 25-27 grader likte de ikke :(

hehe, you blind kid!!!

Det er bare på 35L + jeg har akkurat satt det opp + jeg vil ikke ha så masse planter + 2 stk, 1 hann, 1 hunn = yngel :)

222L:

3.jpg

EDIT: leif tråkker på tastaturet :cry:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Ø.B: prøvd å skru kvaliteten til superfin og ta bildet i litt bedre lys? jeg og en kamerat fikk helt syyk kvalitet med D500 kameraet hans (i sucky lys)

Det er på superfin, og det blir skikkelig kornete uansett, merkelige greier. For i høyeste oppløsning blir det tilnærmet strålende i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar
noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter....  .. .. .

sånn har vi og.. Er bare å la den søke ;)

den søker ikke automatisk.. må drive og trykke på power off knappen helt til tv'n skrur seg av.. satt og trykte i tyve minutter før jeg ga opp. ble sliten i armen..

ingen av de kodene som sto i manualen funket til tv'n.. piss.

jaja, sånn går det når man handler på clas ohlson! :D

Lenke til kommentar
noen som har lyst og komme hjem til meg og finne riktig kode til tv'n på den nye universal fjernkontrollen min? er bare 9999 muligheter....  .. .. .

sånn har vi og.. Er bare å la den søke ;)

den søker ikke automatisk.. må drive og trykke på power off knappen helt til tv'n skrur seg av.. satt og trykte i tyve minutter før jeg ga opp. ble sliten i armen..

ingen av de kodene som sto i manualen funket til tv'n.. piss.

jaja, sånn går det når man handler på clas ohlson! :D

haha.. Vi har Biltema :love:

Lenke til kommentar
Nå må jeg finne en tråd som fortjener min 1000. post. :p

Fragmovietråden min! :thumbup:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=283712&st=0&hl=

:whistle:

Skal vurderes.

Du vurderer det faktiskt!

*Føle seg beæret*

Er btw ansatt som pyrotekniker i nssorg! :love:

Jeg sa bare at det skulle vurderes. :p

Brukte posten til noe annet. Skulle egentlig bruke den til noe som hjalp noen, men jeg fant ingen tråder som passet, så jeg dreit i det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...