Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Selv så har jeg skikkelig problemer med å stå opp, men idag gikk det nesten uten problemer.

Aldri vært så tidlig på jobb før.

Pleier ofte å skylde på klokka selv, men her er det ikke problemet at den ikke ringer, alle 4 vekkeklokkene ringer (når jeg husker å slå de på da), men det er alltid så godt å legge seg i senga igjen og tenke "mmm, 2 minutter til så går jeg på badet"... " 1 min til"... og så er man solgt

 

noen som kjenner seg igjen ???

hehe, om jeg er alene hjemme så ja, men om fattern er hjemme er det umulig, han bråker konstant og går ikke på jobb før jeg er oppe.. så har fortsatt ikke kommet forsent på jobben i løpet av 2 år.. skremmendes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finnes flere måter. En står elektromekanisk stempel under senga, når klokka går se starter stempelet å løfte senga på den ene halvsiden, gjerne 90 grader og du går i bakken så det synger etter.

Du kan evt mekke til noe som gjør at dyne blir rivd vekk (noe værre enn det går vel ikke ann).

Annen ting er at du anskaffer der spotlights som peker mot der du har hoder og kjøper en strømtimer på biltema, stiller inn til den tiden du vil ha, og *poff* så får du et skikkelig sjokk på morran.

Lenke til kommentar
finnes flere måter. En står elektromekanisk stempel under senga, når klokka går se starter stempelet å løfte senga på den ene halvsiden, gjerne 90 grader og du går i bakken så det synger etter.

Du kan evt mekke til noe som gjør at dyne blir rivd vekk (noe værre enn det går vel ikke ann).

Annen ting er at du anskaffer der spotlights som peker mot der du har hoder og kjøper en strømtimer på biltema, stiller inn til den tiden du vil ha, og *poff* så får du et skikkelig sjokk på morran.

Nice... tror jeg tar og lager en kombo av det der...

Da er jeg dømt til og våkne... :roll:

Lenke til kommentar
Ikke alt er søppel?

Tja jeg vet nå ikke med meg... jeg tusler bare rundt i trådene og stiller en mange dumme spørsmål jeg da. :dontgetit: Derfor signaturen min...

Spørsmål er morro :D

 

Bah, har DDR musikk i hodet.. satt å spilte litt i helgen.. og nå har jeg fått det på hjernen.. someone heeeeeelp me :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...