Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Selv så har jeg skikkelig problemer med å stå opp, men idag gikk det nesten uten problemer. Aldri vært så tidlig på jobb før. Pleier ofte å skylde på klokka selv, men her er det ikke problemet at den ikke ringer, alle 4 vekkeklokkene ringer (når jeg husker å slå de på da), men det er alltid så godt å legge seg i senga igjen og tenke "mmm, 2 minutter til så går jeg på badet"... " 1 min til"... og så er man solgt noen som kjenner seg igjen ??? hehe, om jeg er alene hjemme så ja, men om fattern er hjemme er det umulig, han bråker konstant og går ikke på jobb før jeg er oppe.. så har fortsatt ikke kommet forsent på jobben i løpet av 2 år.. skremmendes Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Litt for godt Wabby... Jeg skal modde senga mi til og trille meg ut på gulvet om morran jeg... Noen ideer om hvordan det kan gjennomføres? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Litt for godt Wabby... Jeg skal modde senga mi til og trille meg ut på gulvet om morran jeg... Noen ideer om hvordan det kan gjennomføres? hehe, en kamerat av meg lagde no greier med at et tau dro av han dyna.. den funka vist nydelig om vintern.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 finnes flere måter. En står elektromekanisk stempel under senga, når klokka går se starter stempelet å løfte senga på den ene halvsiden, gjerne 90 grader og du går i bakken så det synger etter. Du kan evt mekke til noe som gjør at dyne blir rivd vekk (noe værre enn det går vel ikke ann). Annen ting er at du anskaffer der spotlights som peker mot der du har hoder og kjøper en strømtimer på biltema, stiller inn til den tiden du vil ha, og *poff* så får du et skikkelig sjokk på morran. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har dere sett... jeg er i ferd meg og svikte søppel forumet jeg gitt... 93 poster? Mot for litt over 1 uke siden da hadde jeg... eh... ikke 30 en gang tror jeg Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 finnes flere måter. En står elektromekanisk stempel under senga, når klokka går se starter stempelet å løfte senga på den ene halvsiden, gjerne 90 grader og du går i bakken så det synger etter. Du kan evt mekke til noe som gjør at dyne blir rivd vekk (noe værre enn det går vel ikke ann). Annen ting er at du anskaffer der spotlights som peker mot der du har hoder og kjøper en strømtimer på biltema, stiller inn til den tiden du vil ha, og *poff* så får du et skikkelig sjokk på morran. Nice... tror jeg tar og lager en kombo av det der... Da er jeg dømt til og våkne... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 haha, man blir vippet på gulvet mens noe spruter isvann på deg og noen diiigre spoter lyser som ******.. den er dødens effektiv tror jeg... CC: ikke alt er søppel vettø Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke alt er søppel? Tja jeg vet nå ikke med meg... jeg tusler bare rundt i trådene og stiller en mange dumme spørsmål jeg da. Derfor signaturen min... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke alt er søppel?Tja jeg vet nå ikke med meg... jeg tusler bare rundt i trådene og stiller en mange dumme spørsmål jeg da. Derfor signaturen min... Spørsmål er morro Bah, har DDR musikk i hodet.. satt å spilte litt i helgen.. og nå har jeg fått det på hjernen.. someone heeeeeelp me Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke alt er søppel?Tja jeg vet nå ikke med meg... jeg tusler bare rundt i trådene og stiller en mange dumme spørsmål jeg da. Derfor signaturen min... men... Leser du svarene, eller stiller du spørsmål og labber videre i forumet Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Seff leser jeg svarene... Jeg stiller ikke ett spørsmål foruten jeg venter svar på det da. Ellers så har jeg jo en del innlegg i andre sine tråder og da... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Btw er det noen her som veit hvor man kan skaffe seg sånt Linux tastatur? Fikk ikke no svar i den andre gitt... Er litt desp etter ett slikt jeg... Endret 15. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Linux tastatur ? :o ??? Aldri hørt om engang... Må nå har ikke jeg kommet meg inn i den verdenen enda... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Her har du ett linux tastatur... lite og enkelt og har ikke med allet disse irriterende windowstastene + at Caps look er gone! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hmm, hadde det kostet litt mindre skulle jeg kjøpt et til servern min.. er jo kosetastatur det der :D Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jess, prisen er stiv på det der... er derfor jeg prøver og finne ut om den finnes andre steder billigere... *ønskeseggrønn* Edit: Sånn da har jeg spørt en gang til i egen tråd i Annet om Hardware... Endret 15. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Linuxbutikken.no de har den jo her da iallefall, bitte litt billigere.. edit: litt kjipt det ikke er æøå Endret 15. desember 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er vel ikke værre enn at du finner de gode gammle tastaturene før windows tasten ble oppfunnet... Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ahh enda en dag uten smaks og luktesanser og uten muligheten for å reise seg opp. Tror jeg må lage meg litt mat, men orker ikke Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 det er så mye prat på gang her så jeg sier bare god morgen! jeg har ørebetennelse tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg