Pels Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sesjon i dag.. ugh, den ventinga Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fuckings valentine sier dere? Bra! http://www.happytreefriends.com/watch_epis.../valentine.html Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fredrikrb er borte fra forumet i minst to dage da Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Min valentinesday (på dialekt) (dette er etter et par meldinger): **** er eks-en min og *** er dama hans. nå får du faen ta deg i bolla å skjerpa deg, gutt. meg sjøl å takka? for d eg gjor, greit nok, men eg har faensje behandla **** drid. *** tror faen hu har monopol på vett, men når folk ber na ta en ekspressbillett t helvete, så meine di d. verken meg elle **** har *** som någe go venn å d at hu blande seg inn e faen stygt. å ke faen e d hu klage itte? meg å **** va isje samen når dette skjedde, men hu synes tydeligvis at d e greit å kyssa andre når hu har type. hyklertøs. nei, du e isje velkommen her, så lenge du har hu på slep. at du faensje innser ke den kjerringå står for, e sykt. lykke t. Du ane kje kor mange ganger*** har forsvart din holdning te ****, men faen heller nok e nok. Faen ta deg ei pera du. Dokk sko jo bli samen igjen den kvelden.. kor då utroskap? Faen kje trekk *** inn i dette for å ha nogen å sjylla på. kosa deg endre manipulerte den meldingen? bare synd at eg har flere kamerater som sto å hørte på. d at du forsvare *** nå, betyr at du og meine at eg behandla **** drid å d komme eg faen aldri t å glømma. some fuckin' friend. tror du **** hadde våre lei seg at d blei slutt hvis hu hadde hatt to år me helvete? I think not. elle forresten; eg vett. d finnes faensje en person i (min hjemby) med vett i skallen som lige *** for hu e faen d stysta løgnertøse så finns. bare d at du trodde at d va 4 md itte endre å hu gjor d slutt at du blei i samen me na, vise kor jævla kløyvtonga hu e. meg å **** hadde d dødsbra. Litt bakgrunnshistorie: fyren jeg sender meldinger med er en bestekompis som stjal dama, altså ***, fra en annen bestekompis av meg. Hun er en skikkelig kjerring, av rang. Han forsvarer henne og det irriterer meg. Begge vennene mine er brukere på dette forumet, så vi får se om de ser dette. Morsom offentliggjøring Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fredrikrb er borte fra forumet i minst to dage da Hvorfor det? Jeg tror jeg tar en pause fra forumet i noen dager eller så lenge jeg gidder. Må prøve å komme meg litt ut. Klemz. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Oh, virker som om det blir såpeopera i SO3 om litt. *lage popcorn* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 idag er det valentines day som dere alle vet... dette er ikke en spøk....Om du sender denne innen 5 min til 7 stk av dine venner kommer du få en overraskelse innen kl. 00,00 i natt...hvis ikke du gjør dette kommer ditt bli knust for evig Helvetes kjededritt! Brenn! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Oh, fredrik goes fornuftig.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Næææ.. Så koselig med valentines logo på Google.no Google er alltid koslige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Yey, jeg skal ut på restaurant med eks-en. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ÅRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHH Tror dere ikke det første mamma sier når jeg kommer hjemme DØDS sliten fra skolen; RYDD ROMMET OG RENNS AKVARIUMENE!!!! Da svarer man: BRÆNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 White: for å bli ilag med henne igjen eller fyre som faen? btw: *strykepå* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Begge vennene mine er brukere på dette forumet, så vi får se om de ser dette. Morsom offentliggjøring *PM'e Scarface^* (nei, gjorde det ikke) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Happy valentines day folkens! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Valentins dag kan brenne Endret 14. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Min valentinesday (på dialekt) (dette er etter et par meldinger): **** er eks-en min og *** er dama hans. *snip* Hehe, satt ei stund og vridde, vendte og funderte på om eksen din var en mann, men så tok jeg den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå er vi visst ikke venner lenger. Meg og han fyren altså. Var litt dumt det da, men greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg