Dorian Gray Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 psilocybe: Bitchin' bike, kanskje jeg ser deg syklende rundt i byn? halty: good job buddy, PM bilde plzkthx Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Poenget er at TVNorge har teksta til værre. Ja? Det passer da utmerket godt inn i konteksten. "What the bloody hell was that?" "Worse!" Inn i konteksten er oversettingen grei nok, og det er jo helheten som skal bli oversatt - ikke hver setting ordrett. PS: Det heter "verre". Ille - verre - verst. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg gir opp. Jeg vet det skrives verre. Men TVNorge skrev værre. Snakker ikke om oversetting. Det er stavefeilen deres. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg gir opp. Jeg vet det skrives verre. Men TVNorge skrev værre. Snakker ikke om oversetting. Det er stavefeilen deres. Åja, da så. Har ikke sett det. Daså. Da beklager jeg min forrige post, om du mener at jeg "angrep" deg. Beklager. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg gir opp. Jeg vet det skrives verre. Men TVNorge skrev værre. Snakker ikke om oversetting. Det er stavefeilen deres. Åja, da så. Har ikke sett det. Daså. Da beklager jeg min forrige post, om du mener at jeg "angrep" deg. Beklager. Ingenting å beklage, angrep ikke i det hele tatt. Ble bare litt overgitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Damn it! Det som ikke skulle skje skjedde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor skal alle være så mystisk? Snowwy: du vet at en eller annen vil spørre ka som skjedde, kan du ikke bare si det med en gang? Vi er en nyskjerrig gjeng! Tell us! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm.... har alltid vært slik at eg sier A men glemmer eller sier ikke B. Venner og familie klager alltid. Anyways... its an emotional thing. Noen gamle følelser dukket opp ikveld. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Begynner å bli trøtt.... skole i morgen So... how you doing snowy... bare du som er her... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Me too! Noen som kjenner til Steven Lynch? Artig fyr. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 For en sløvedag, ikke gjort noen ting. Ikke mer å finne på nå bortsett fra å rydde, men det kan jeg jo ikke gjøre for da har jeg ikke noe å gjøre i morgen eller en annen dag Har lyst til å prøve meg på Linux snart, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har brukt 99% Windows pga spill støtten, men nå kan jeg ikke huske sist jeg spillte noe... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker folk mus ennå? Sluttet de ikke å produsere det tøvet for årevis siden? Nei, Hva bruker du da? ( istede for mus) Teiknebrett kanskje? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OMFG@ Lost episode 9-10 da. *says no more* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OMFG@ Lost episode 9-10 da. *says no more* I will find out. Gleder meg! Haha, for en übertosk jeg er. La meg i senga for å se på tv i 12-tiden, så sovner jeg ( ), våkner 22:16 og får ikke sove mer. Faen ta meg selv, nå må jeg være oppe helt til i kveld. ARGH!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Mhmm.... sett for mange episoder nå. Klarer ikke å gi meg når eg først er i gang og nå har eg bare 2 episoder igjen. Men nå legger eg meg. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 SnowDOG_ - Når du begynner på "Alias" (Glemmer det alltid og får aldri sett den serien, skulle jo være ganske bra...) så kan du sende de CD/DVD'ene til meg så kan jeg garantere deres destruksjon Kjipt at man liksom skal kjøpe sånne ting når det går på TV men aldri får sett det. Glemmer så fort av serier når det er EN episode EN gang i uken som varer 30 min Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Sett episode 4 av LOST nå, hadde sett videre hadde det ikke vært for at jeg må på skolen. Jaja, fri på fredag da, så den dagen går nok til LOST. edit: Noen som vet om man får vite mer om den mannen i svart dress som doktoren ser på stranda når han hjelper Rose? Endret 14. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er Lost en sånn serie som f.eks Roswell og Babylon 5 - der det ALDRI ender? Bare nytt og nytt og nytt som skjer slik at "det store målet" aldri blir nådd? Jeg hater sånne serier, selv om de kan ha veldig bra episoder. Liker serier som har en endelig slutt, eller der det er flere mål, og ikke bare ett, som i tillegg aldri blir nådd. Eh? Babylon 5 en serie uten ende? Den var jo for pokker ferdig skrevet (altså alle episodene var skrevet) før man begynte å filme den jo. Kan godt ramse opp de store målene også, men ikke akkurat nå... *løpe på jobb* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Halla Baller knust og hærværk uke, være hjemmme og lane hele uka. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Altfor mange tilfeller som ødelegger for at jeg skal get laid, så jeg lurer på om det er skjebnen. I dag skulle jeg liksom ikke på skolen fordi en skulle komme over, men når jeg våkner sitter faen meg broren min med feber og mamma blir hjemme. GREAT! Jaja, da stikker jeg på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg