Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir opp. Jeg vet det skrives verre. Men TVNorge skrev værre. Snakker ikke om oversetting. Det er stavefeilen deres.

Åja, da så. Har ikke sett det.

Daså. Da beklager jeg min forrige post, om du mener at jeg "angrep" deg. Beklager.

Ingenting å beklage, angrep ikke i det hele tatt. Ble bare litt overgitt ;)

Lenke til kommentar

For en sløvedag, ikke gjort noen ting. Ikke mer å finne på nå bortsett fra å rydde, men det kan jeg jo ikke gjøre for da har jeg ikke noe å gjøre i morgen eller en annen dag :p

Har lyst til å prøve meg på Linux snart, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har brukt 99% Windows pga spill støtten, men nå kan jeg ikke huske sist jeg spillte noe...

Lenke til kommentar
OMFG@ Lost episode 9-10 da. :wow::dribble::scared:

*says no more*

I will find out. Gleder meg! :D

Haha, for en übertosk jeg er. La meg i senga for å se på tv i 12-tiden, så sovner jeg ( :wallbash: ), våkner 22:16 og får ikke sove mer. Faen ta meg selv, nå må jeg være oppe helt til i kveld. ARGH!!! :realmad:

Lenke til kommentar

SnowDOG_ - Når du begynner på "Alias" (Glemmer det alltid og får aldri sett den serien, skulle jo være ganske bra...) så kan du sende de CD/DVD'ene til meg så kan jeg garantere deres destruksjon :p

Kjipt at man liksom skal kjøpe sånne ting når det går på TV men aldri får sett det. Glemmer så fort av serier når det er EN episode EN gang i uken som varer 30 min :hrm:

Lenke til kommentar

Sett episode 4 av LOST nå, hadde sett videre hadde det ikke vært for at jeg må på skolen. Jaja, fri på fredag da, så den dagen går nok til LOST. :)

edit: Noen som vet om man får vite mer om den mannen i svart dress som doktoren ser på stranda når han hjelper Rose?

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Er Lost en sånn serie som f.eks Roswell og Babylon 5 - der det ALDRI ender? Bare nytt og nytt og nytt som skjer slik at "det store målet" aldri blir nådd?

Jeg hater sånne serier, selv om de kan ha veldig bra episoder. Liker serier som har en endelig slutt, eller der det er flere mål, og ikke bare ett, som i tillegg aldri blir nådd.

Eh? Babylon 5 en serie uten ende? Den var jo for pokker ferdig skrevet (altså alle episodene var skrevet) før man begynte å filme den jo.

Kan godt ramse opp de store målene også, men ikke akkurat nå...

*løpe på jobb*

Lenke til kommentar

Altfor mange tilfeller som ødelegger for at jeg skal get laid, så jeg lurer på om det er skjebnen. I dag skulle jeg liksom ikke på skolen fordi en skulle komme over, men når jeg våkner sitter faen meg broren min med feber og mamma blir hjemme. GREAT!

Jaja, da stikker jeg på skolen. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...