Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (8) Livet er for kjipt. (8)Alle finner kjærligheten utenom meg. Jeg er visst tydeligvis ikke noe å spare på. [/selvmedlidenhet] Ditto... *Synes synd på seg selv* *joine* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Cheezcake, TrulZern og Goophy - tenk på noe annet - alt må ikke skje nå. Tror det er flere som ikke finner kjærligheten enn som gjør det når de er 18-19 år Edit: La til TrulZern, som snek seg inn mellom Endret 13. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jøss...syntes livet er helt perfekt. Bortsett fra at jeg har feber Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Edit: La til TrulZern, som snek seg inn mellom Meg og, meg og. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 * Dedikere post til |/|etallica * " |/|etallica - tenk på noe annet - alt må ikke skje nå. VET det er flere som ikke finner kjærligheten enn som gjør det når de er 16-17 år " Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Haha, har dere sett den dårlige reklamen av lost: "Brøøl".. "What the bloody hell was that!?" Så sier locke: "boars!".. som da blir oversatt til "Værre enn helvete".. Jeg mener da konsekvent at han sier "worse". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jepp det er "worse" (altså worse than hell) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Haha, har dere sett den dårlige reklamen av lost: "Brøøl".. "What the bloody hell was that!?" Så sier locke: "boars!".. som da blir oversatt til "Værre enn helvete".. Jeg mener da konsekvent at han sier "worse". Mener du det konsekvent - altså "hver gang" - eller mener du det bestemt? Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg så første episodeav lost, men det ble avbrutt av aktuelt og været... da gadd jeg ikke å se mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg tar en lur [hvorfor heter det egentlig en "lur" ?] Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er Lost en sånn serie som f.eks Roswell og Babylon 5 - der det ALDRI ender? Bare nytt og nytt og nytt som skjer slik at "det store målet" aldri blir nådd? Jeg hater sånne serier, selv om de kan ha veldig bra episoder. Liker serier som har en endelig slutt, eller der det er flere mål, og ikke bare ett, som i tillegg aldri blir nådd. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 JEZZ baby!!!!! Razer er bestillt ::D:D:D: KONGE!!! WEEE Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da daaaah! Den nye sykkelen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da daaaah! Den nye sykkelen. Rosa/hvit kilimanjaro damemodell? Jeg er imponert! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 JEZZ baby!!!!!Razer er bestillt ::D:D:D: KONGE!!! WEEE Bruker folk mus ennå? Sluttet de ikke å produsere det tøvet for årevis siden? Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Fin sykkel du har der psilocybe! Meg=trøtt=gå og legge seg. Godnatt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 JEZZ baby!!!!!Razer er bestillt ::D:D:D: KONGE!!! WEEE Bruker folk mus ennå? Sluttet de ikke å produsere det tøvet for årevis siden? Nei, Hva bruker du da? ( istede for mus) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei, Hva bruker du da? ( istede for mus) Tastatursnarveier! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Haha, har dere sett den dårlige reklamen av lost: "Brøøl".. "What the bloody hell was that!?" Så sier locke: "boars!".. som da blir oversatt til "Værre enn helvete".. Jeg mener da konsekvent at han sier "worse". Mener du det konsekvent - altså "hver gang" - eller mener du det bestemt? Jeg mener hver gang. Jeg mener at han sier "worse" hver gang jeg ser reklamen (av Lost), men det kan være en sier "boarse" i en annen Lost-reklame, med nesten samme setting. Derfor, hver gang jeg har sett en Lost-reklame, har han sagt "worse". Endret 13. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Poenget er at TVNorge har teksta til værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg