Rescudo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ''Vær med å boikotte den nye loven regjeringen vil ha innført i norge om forbud mot å kopiere cd`er over på data og mp3 spiller. IKKE sitt dine bein i en cd butikk fra 1. mars 2005 til 1. april 2005 Send dette videre til alle på din msn liste. Vi vil IKKE legge oss flate for en slik tåpelig lov.'' Noe jeg fikk på msn, men den loven synes jeg er tåpelig... Vet ikke hva dere synst??? Fikk den nettopp, jeg også... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Haha, har dere sett den dårlige reklamen av lost: "Brøøl".. "What the bloody hell was that!?" Så sier locke: "boars!".. som da blir oversatt til "Værre enn helvete".. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ''Vær med å boikotte den nye loven regjeringen vil ha innført i norge om forbud mot å kopiere cd`er over på data og mp3 spiller. IKKE sitt dine bein i en cd butikk fra 1. mars 2005 til 1. april 2005 Send dette videre til alle på din msn liste. Vi vil IKKE legge oss flate for en slik tåpelig lov.'' Noe jeg fikk på msn, men den loven synes jeg er tåpelig... Vet ikke hva dere synst??? Boikott CD'er som er kopibeskytta, ikke resten. Jeez... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Å nei, kundene boikotter oss. Ring Stortinget og si at mp3-loven ikke skal bli vedtatt allikevel. Hils fra Bjarne Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har fått den meldingen ganske mange ganger idag. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den faktoriserte blir 12(X - SQR(0,5)(X + SQR(0,5) etter formelen ax² + bx + c = a(x-x1)(x-x2) hvor x1 og x2 er løsningene på likningen ax² + bx + c = 0 Men, skal du ikke finne vendepunktene til grafen ved å finne de verdier av x som gjør at den dobbelderiverte er 0? *sitte med et enda større spørsmålstegn enn før* Glem det forresten, oppgaven var nemlig feil derivert! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 *sitte med et enda større spørsmålstegn enn før* Glem det forresten, oppgaven var nemlig feil derivert! Legg meg til i MSN om du trenger hjelp. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Spre budkskapet om boikott i en måned folkens! Hvis alle gjør det vil det faktisk merkes. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Spre budkskapet om boikott i en måned folkens! Hvis alle gjør det vil det faktisk merkes. jobber med saken! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er bare harry. Går bare utover platebutikkene, og med sikkerhet ikke i den grad at regjeringa reagerer. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hva er url en til den siden hvor man gratis kan laste opp bilder? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hva er url en til den siden hvor man gratis kan laste opp bilder? http://imageshack.us/index.php ImageShack - Hosting Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 www.photobucket.com? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er bare harry. Går bare utover platebutikkene, og med sikkerhet ikke i den grad at regjeringa reagerer. Jeg vil jo kanskje tro at hvis platebutikkene merker et stort nedgang i salg, OG det kommer tydelig fram hvorfor. Så vil de forhåpentligvis ihvertfall starte en debatt. Og det er debattene som skaper oppmerksomhet. Da er man i gang. Og det skader ikke å prøve! Platebitkkene har så mye penger uansett Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Glem det forresten, oppgaven var nemlig feil derivert! Hvis det ikke blir styr, kan jeg få se f(x) ? Ble litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 x^4 - 6x² Holder du fortsatt på med den oppgaven? I så fall; hvorfor setter du ikke bare den dobbelderiverte til 0? Da får du løsningene -0,7 og 0,7. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (8) Livet er for kjipt. (8) Alle finner kjærligheten utenom meg. Jeg er visst tydeligvis ikke noe å spare på. [/selvmedlidenhet] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (8) Livet er for kjipt. (8)Alle finner kjærligheten utenom meg. Jeg er visst tydeligvis ikke noe å spare på. [/selvmedlidenhet] Ditto... *Synes synd på seg selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg