sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 kanskje ikke mormorra di gidder å lage god mat til deg fordi du er så utakknemlig...men det gidder mormorra mi! og den maten er knall Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Wee, nå skal jeg snart hjem! Savner PC'n min ^^ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hadde du to "^^" i nicket før eller er det bare jeg som tuller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei.... T3ddy sa det så mye før (og kanskje like mye nå) så jeg har arvet det av ham Men har vel begynt å bruke dem litt vel mye ^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hmm. http://www.morka.goseweb.com/?kat=OBS Tørker du tissen? Nei. Seriøst? Tørker du ikke tissen? Nei. Jeg rister og klemmer. Hittil har jeg bare hatt gode erfaringer med det. Tenner du anananans? Endret 13. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i Boondock Saints special edition? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ø.B.: Ta å uploade avataren din til hardware.no sin database så slipper vi å vente på alle lammer hostene skal bruke 3-4 min på å hente opp et bilde på 3-4kb. Ø.B! står på forrige side Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå har jeg virkelig samlet opp all avføringen i universet og kastet den på draget - dæven så dum jeg er. Bare en uke etter at jeg og dama gjorde det slutt, presterer jeg å ta med meg ei ny hjem. Jeg var selvfølgelig grisedrita, er full enda, og skylder en del på det. Jeg har nå offisielt ødelagt forholdet mitt. Er jeg en gris eller bare en sørgelig fyr på rebound? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå har jeg virkelig samlet opp all avføringen i universet og kastet den på draget - dæven så dum jeg er. Bare en uke etter at jeg og dama gjorde det slutt, presterer jeg å ta med meg ei ny hjem. Jeg var selvfølgelig grisedrita, er full enda, og skylder en del på det. Jeg har nå offisielt ødelagt forholdet mitt. Er jeg en gris eller bare en sørgelig fyr på rebound? en mellomting.....? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ø.B.: Ta å uploade avataren din til hardware.no sin database så slipper vi å vente på alle lammer hostene skal bruke 3-4 min på å hente opp et bilde på 3-4kb. Ø.B! står på forrige side Jaja men faen da, haster ikke. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i Boondock Saints special edition? HER !! Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nesten to dager uten internett! Hater dette breibåndet her! Håper vi snart får fiber. Men jeg har jo bare vært i skitrekket da , men kjedelig om kveldene uten internett. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) har lyst til å selge pcen min å kjøpe meg en liten søt mac laptop Endret 13. februar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har lyst til å selge pcen min å kjøpe meg en liten søt mac laptop jeg har lyst til å selge PC'en min og kjøpe meg en veldig liten laptop... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 yey hjemme *w00t* *mekke avatar* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Damn. De pene er alltid de første til å gå. Don't die on us Eg har da ikke gått. Anyways var 3 timer med hun venninen og det hele var litt rart egentlig. Var koseligt men eg hadde ikke så mye å snakke om egentlig. Thank god at eg hadde med meg vofsen så slapp vi å gå inn noen steds (kafè eller noe) Nå er eg trøtt og lei. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 NAJS!!!!!!! Komplett har jo razer til 400 nå!! Hvorfor sa ingen det? Nå må jeg greie å overtale mamma på noen få timer jo!! Jeg skal nok bestille den idag ja! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har lyst til å selge pcen min å kjøpe meg en liten søt mac laptop jeg har lyst til å selge PC'en min og kjøpe meg en veldig liten laptop... Jeg har lyst og selge min Dødsingytende Laptop til 50k. "Fordi jeg er verdt det" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Årets eneste nyttårsforsett (finne kjærleiken) er herved oppfylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg