Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deftones' "Deftones", fin albumtittel...

Så KoRn - KoRn eller Cypress Hill - Cypress Hill er også møkk?

 

Veggiskalkun = kjøtt uten kjøtt :ermm:

 

Nå skal jeg ta et laaangt, varm bad :)

 

 

 

 

 

 

 

(noen som vil være med? :ermm: )

Sorry, så ikke inlegget for nå.

 

:roll:

 

 

Du vet at man ikke skal svare på spørsmål fra fremmede over internett ?

 

Kan værrra farlig det

Blah...hvis noen vil ta meg på et eller annet så be my guest.

 

Skilled dancing drar damer  :green:

Siden nårtid? :roll:

 

b-real! I see you!!  (at donald-thread thoug :p)

Jada din maskopp. Jeg må da lese litt først =)

 

Fikk digitalkameraet mitt i går, og jeg er MEGET fornøyd.

Eneste er at det har lite minne, men det fikser vi med et slikt minnekort.

 

Skulle dra på konsert i gårkveld. Dreadful holdt release-party for EP'en sin.

Men, gjett hvem som jobbet den kvelden og som ikke fikk lov til å gå?

Er så ****** irritert på ledern!

 

Så, jeg dro bortover dit etterpå da eg var ferdig (00:30) og da var alt ferdig og nachspillet som skulle være der var avlyst så jeg dro til grotta sammen med monika og en dude fra Lødingen som trengte en plass og crashe.

Så vi satt fra kl var 0200 til 0500 elns og pratet drit om sauer, relegion, og drit mens vi tok oss noen øl og hørte på musikk. Var utrolig koselig =)

Så glemte jeg selvsagt digitalkameraet der i går så bilder har jeg enda ikke :\

Er egentlig litt glad at jeg fikk en slik "nachspiell-prat" i går.

Fikk ut en del ting som har ligget på hjernen min ei stund.

 

Så fikk jeg vite en annen ting...ex'en min har funnet seg ny type.

Er artig å finne ut slikt av en fyr fra lødingen som man over hode ikke kjenner. YEAH!

Fan så dårlig gjort syns jeg.

Sendte henne ei mld og sa at det var dårlig gjort og at jeg trodde vi var mere venner en som så. Og grattulerte henne med at hun hadde kommet videre og funnet seg noen annen som kunne kanskje gi henne det jeg ikke kunne.

Og så får jeg ei melding tilbake det det står noe ala "hvem har sagt at jeg er over deg? åååå".

Altså...jesus chrit. Hun er sammen med en fyr mens hun forsatt ikke vet hvordan hun føler for meg. Vet da fan om jeg skal ta kontakt med han. Er en bekjent av meg. Og han trenger IKKE et nytt forhold som går skjeis. Forrige var dama utro mot han 2 ganger på 1 uke elns med 2 forskjellige fyrer.

Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre...eller om jeg skal ta den dama serriøst...

 

Ho har stengt meg helt ute. Har ikke sett henne siden vi slo opp nesten. Sett henne på jobb og hilst på henne når jeg har gått forbi men ellers så har hun aldri tatt kontakt.

Så, en ny fase er slutt i livet mitt. er tapt for alltid og mine forsøk på og få henne tilbake er skrinlagt. Ødelegger bare meg selv på og forsette på denne måten.

 

 

Men jeg tar kvelden jeg...skal se sopranos =)

Natt folkens.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Så fikk jeg vite en annen ting...ex'en min har funnet seg ny type.

Er artig å finne ut slikt av en fyr fra lødingen som man over hode ikke kjenner. YEAH!

Fan så dårlig gjort syns jeg.

Sendte henne ei mld og sa at det var dårlig gjort og at jeg trodde vi var mere venner en som så. Og grattulerte henne med at hun hadde kommet videre og funnet seg noen annen som kunne kanskje gi henne det jeg ikke kunne.

Og så får jeg ei melding tilbake det det står noe ala "hvem har sagt at jeg er over deg? åååå".

Altså...jesus chrit. Hun er sammen med en fyr mens hun forsatt ikke vet hvordan hun føler for meg. Vet da fan om jeg skal ta kontakt med han. Er en bekjent av meg. Og han trenger IKKE et nytt forhold som går skjeis. Forrige var dama utro mot han 2 ganger på 1 uke elns med 2 forskjellige fyrer.

Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre...eller om jeg skal ta den dama serriøst...

 

Ho har stengt meg helt ute. Har ikke sett henne siden vi slo opp nesten. Sett henne på jobb og hilst på henne når jeg har gått forbi men ellers så har hun aldri tatt kontakt.

Så, en ny fase er slutt i livet mitt. Beate er tapt for alltid og mine forsøk på og få henne tilbake er skrinlagt. Ødelegger bare meg selv på og forsette på denne måten.

 

 

Men jeg tar kvelden jeg...skal se sopranos =)

Natt folkens.

Dameproblemer.. ja... Damer kan få en til og tenke.. og tenke... og tenke.. og få tårer i øynene...og få enda mer tårer i øynene.. før man får lyst og slå noe med all den styren man har... til også få lyst til og bare komme seg vekk ifra verdenen... til også få lyst til og bruke noe tid med kamerater og komme på bedre tanker .... være med kamerater en stund...

 

 

Så er det samme regla opp igjen...

Lenke til kommentar

Hmmmz har ikke sett sopranos enda. I det hele tatt har jeg problemer med å følge med serier siden de går til gitte tidspunkt. Jeg sliter nok med CSI. Har sett begge sesongene med 24 da, men lastet ned begge, og så dem på 3 marathon dager :)

 

Ellers skjer det fint lite. Blir så stressa av alt julerushet. Skal bli bra med en resepsjonsfest på fredag. :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Stått opp litt tidligere for å legge en kommentar i en venns gjestebok. Det er noen tapere som driver og rakker ned på han, og stakkars pusen tar seg nær av det. Også er det skrevet fra en skoleip,så det er jo umulig å finne ut hvem det er.

Jaja.

 

Snart skole og jeg har sovet rundt fire timer... Så etter skolen så er det jobb til halv ni tror jeg. :no::cry:

Lenke til kommentar

baaaaaaah, helgen over :( vært sånn kjempe bra helg.. masse morro med venner og en tur på byen.. til og med bakt kaker til jul :D

 

Heldigvis bare en arbeidsuke til julefri, hm.. jul, kjøpt 2 av maaange julegaver så sliter litt der :| er jammen meg på en måte glad jeg ikke har no jente å handle til :p

 

jaja, god morgen til alle sammen *gjespe og drikke cola*

Lenke til kommentar
Dameproblemer.. ja... Damer kan få en til og tenke.. og tenke... og tenke.. og få tårer i øynene...og få enda mer tårer i øynene.. før man får lyst og slå noe med all den styren man har... til også få lyst til og bare komme seg vekk ifra verdenen... til også få lyst til og bruke noe tid med kamerater og komme på bedre tanker .... være med kamerater en stund...

 

Så er det samme regla opp igjen...

Var det der ett hint eller noe sånt...? :ermm:

 

 

 

Btw, mornings om det der noen våkne sjeler her.

Dagen i dag har sugd hardt og hardere enn hardt hittil og min konklusjon så langt er at noen dager skulle man aldri stått opp in the first place... Først ble jeg vekka alt for seint og kom til og komme for seint på skolen. Skylder på vekke klokka da den ikke ringer lengre... snøen ute gjorde meg forbanna, bør mann i overgangs feltet gjorde at jeg missa en buss og ble enda mer forbanna, den neste bussen som jeg svarte meg rakk med en hårsbredd skal vere ******* glad for at han stoppet vist ikke så hadde den bussen antagelig hatt en ****** stor bulk i siden nå... :mad:

Attpåtil har vi vel egentlig en innlevering i dag som jeg praktisk talt ikke har gjort en dritt på...

 

Så, har noen noe mer som kan gjøre dagen min enda litt verre?

Lenke til kommentar

Selv så har jeg skikkelig problemer med å stå opp, men idag gikk det nesten uten problemer.

Aldri vært så tidlig på jobb før.

Pleier ofte å skylde på klokka selv, men her er det ikke problemet at den ikke ringer, alle 4 vekkeklokkene ringer (når jeg husker å slå de på da), men det er alltid så godt å legge seg i senga igjen og tenke "mmm, 2 minutter til så går jeg på badet"... " 1 min til"... og så er man solgt

 

noen som kjenner seg igjen ???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...