Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Utrolig rart at jeg skulle drømme dette, har ikke noen problemer som jeg sliter med. Må få tak i en drømmetyder hehe. Kjenner en psykolog som jeg har vært hos noen ganger for å hjelpe litt med PC'n, kanskje han kan grave frem noe. Sikkert like lite seriøs drøm som en gang jeg bare vant og fikk jackpot på en spilleautomat. Dro for å spille da jeg våknet og tapte flere hundre kr (Jeg spiller egerntlig aldri på automater) Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Virker som om det er mange som sliter med den psykiske helsen på hardware.no. hehe... det får meg til å tenke på noe. Jeg går med avisen i høyblokk (gått med avisen i 5 år eller noe nå...) Frister noe sinnsykt av og til å hoppe utenfor Men - så tenker jeg meg litt om... Jeg har jo så mye å leve for. Ingen ting som er galt med livet mitt, bare det at det hadde vært enkelt å hoppe utenfor kanten... (nei, jeg har egentlig ikke psykiske problemer) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg sliter med den psykiske helsen min..... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg sliter ikke i det hele tatt, men jeg sitter ikke her hele tiden heller da. Jeg gjør andre ting og jeg enn å bare sitte framfor dataen. Gå ut og gjer andre ting folkz! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg gjør andre ting og jeg enn å bare sitte framfor dataen. Gjør jo det... Jeg har faktisk veldig dårlig med tid til å sitte inne foran PC'en, men nå i helgen var det stille... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg gjør andre ting og jeg enn å bare sitte framfor dataen. Gjør jo det... Jeg har faktisk veldig dårlig med tid til å sitte inne foran PC'en, men nå i helgen var det stille... jeg sitter lite forran dataen da ski sesongen er her. Fordi da er jeg på ski 4 ganger i uken og da er jeg ikke så masse framfor boksen. Men sitter ein del på Lørdagen og fredagen da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) er det bare meg....eller har nerdVANNA 5 linjer i siggen sin igjen....? http://forum.overklokking.no/index.php?showuser=38834 Endret 12. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fordi da er jeg på ski 4 ganger i uken og da er jeg ikke så masse framfor boksen. Jeg har 9 timer svømming, 2x 1.5 timer karate pluss lekser, venner, kino og mat (tar faktisk utrolig mye tid)... Derfor har jeg veldig mye annet å gjørepå enn PC Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 er det bare meg....eller har nerdVANNA 5 linjer i siggen sin igjen....?http://forum.overklokking.no/index.php?showuser=38834 Den er lengre i overklokkings skinnet. Bruk hw.no og du ser den reiktige størelsen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror jeg tar en pause fra forumet i noen dager eller så lenge jeg gidder. Må prøve å komme meg litt ut. Klemz. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) er det bare meg....eller har nerdVANNA 5 linjer i siggen sin igjen....?http://forum.overklokking.no/index.php?showuser=38834 ihvertfall 4 linjer hvis ikke det kjøres... 2048 x 1536 edit: fredrikrb - kos deg uti verden Endret 12. februar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Virker som om det er mange som sliter med den psykiske helsen på hardware.no. Of course. Blir temmelig paranoid av å sitte foran PC-en 10 timer om dagen. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Goophy hehe jeg leste bare signaturen din... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror jeg tar en pause fra forumet i noen dager eller så lenge jeg gidder. Må prøve å komme meg litt ut. Klemz. No må me følga med kor lenge han klare å ve uten forumet nå da! hehe Vedder at han ikke klarer mer enn 4 dager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kommer an på hva man gjør med pc'en da i 10 timer.. Men et ensomt og plagsomt liv er det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Eg og skal ta ein LAAAANG pause frå forumet, fordi om eg ikkje poster så masse. Eg skal jaffal klare 3 veker asso Snakkast Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror jeg tar en pause fra forumet i noen dager eller så lenge jeg gidder. Må prøve å komme meg litt ut. Klemz. Jeg vurderer sterkt det samme. Fra og med mandag. Tror jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kommer an på hva man gjør med pc'en da i 10 timer..Men et ensomt og plagsomt liv er det. Japp, selv om 10 timer var temmelig overdrevent. Vanlig dag: Skole frem til ca. klokka 14:00. Komme hjem, sitte på Pc-en i ca. tre timer men jeg spiser. Spise middag. Trene i 2-4 timer. Spise mer. Sitte foran pc-en i tre timer til. Legge seg. Da blir det dugelig med forumloking, på en 5-6 fora, håve inn litt penger på nettpoker, skrive litt kode og svare på mail, snakke med folk på IRC og MSN. Snakk om å være distansert fra virkeligheten. Hjalp godt med en uke vekk sist uke. Og jeg som ikke skulle skrive med i "off-topic" her, jaja, samme kan det være. Launch, signaturen min stemmer vel temmelig godt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg