Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg har en pakke på postkontoret men jeg omstemte meg og ikke vil ha den.. Da kan jeg bare benytte angrefristen ikke sant? Må jeg bare gå ned og si de skal sende den tilbake eller må jeg prate med webshappa først?

:hmm:

Dette er vel support, og dermed ikke lov i SO3.

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Når jeg har en pakke på postkontoret men jeg omstemte meg og ikke vil ha den.. Da kan jeg bare benytte angrefristen ikke sant? Må jeg bare gå ned og si de skal sende den tilbake eller må jeg prate med webshappa først?

:hmm:

Du kan enten lavære å hente den - og den blir sendt automatisk tilbake etter 2 uker. Da får du helt sikkert en faktura i posten for porto.

Ellers kan du hente pakken og bruke angreretten din. Da må du kontakte firmaet innen 14 dager, gjøre en muntlig avtale eller fylle ut angrefriskkjemaet som skal følge med (ellers utvides angrefristen til 1 eller 3 månbeder - husker ikke helt)

Igrunn er det enkleste bare ikke å bry deg... Du må betale portoen uansett.

Lenke til kommentar

:D

I kveld kommer jeg til å gjøre like lite som jeg alltid gjør. :p

Jeg hadde et gjensyn med mopeden min i dag, det var koselig, men samtidig litt trist å se der den sto alene, støvet ned og jævlig i mørket inne i den garasjen. Det var jordslag på vognkortet og, men det gir jeg faen i siden jeg har fått den nye typen i posten.

Jeg tegnet etter bilde av mopeden for litt siden, dere som husker det, gi faen i hjula, de klarer jeg ikke tegne. :whistle:

EDIT: Jeg har aldri tegnet frihånd i photoshop, eller vanlig egentlig. :p

post-63-1108232012_thumb.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...