sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) bæsja på kne... Endret 12. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skjønte ikke den jeg ketchez Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har meg da, B|Real. *purrr* Nja...ikke god nok erstattning Solid Knight: Nato øvelse i trøndelag. Militæret. Hæren...osv. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) hmmm.....var det ikke du B|Real som skulle være på øvelse nå? Endret 12. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) *stille meg ved siden av av Tonio og ser forvirret ut* Endret 12. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har meg da, B|Real. *purrr* Nja...ikke god nok erstattning Solid Knight: Nato øvelse i trøndelag. Militæret. Hæren...osv. Ok. Kjedelig da. Og du sitter foran pc'en og dasser. Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når jeg har en pakke på postkontoret men jeg omstemte meg og ikke vil ha den.. Da kan jeg bare benytte angrefristen ikke sant? Må jeg bare gå ned og si de skal sende den tilbake eller må jeg prate med webshappa først? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kleindienst? Liten vakt? Nei, det blir "liten tjeneste" om man oversetter det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Alle (de fleste) webshopper har en sånn "Kunderservice" sak. Logg deg inn, og en av de valgene, er "Angre" eller noe i den duren. Da er det et skjema du ska legge ved. (Mener jeg å huske). EDIT: Hvilken har du bestilt fra? Endret 12. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Forresten, du som er tysk, hva sier du, Dr. X, Holger Kleindienst? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Når jeg har en pakke på postkontoret men jeg omstemte meg og ikke vil ha den.. Da kan jeg bare benytte angrefristen ikke sant? Må jeg bare gå ned og si de skal sende den tilbake eller må jeg prate med webshappa først? Dette er vel support, og dermed ikke lov i SO3. Endret 12. februar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når jeg har en pakke på postkontoret men jeg omstemte meg og ikke vil ha den.. Da kan jeg bare benytte angrefristen ikke sant? Må jeg bare gå ned og si de skal sende den tilbake eller må jeg prate med webshappa først? Du kan enten lavære å hente den - og den blir sendt automatisk tilbake etter 2 uker. Da får du helt sikkert en faktura i posten for porto. Ellers kan du hente pakken og bruke angreretten din. Da må du kontakte firmaet innen 14 dager, gjøre en muntlig avtale eller fylle ut angrefriskkjemaet som skal følge med (ellers utvides angrefristen til 1 eller 3 månbeder - husker ikke helt) Igrunn er det enkleste bare ikke å bry deg... Du må betale portoen uansett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har meg da, B|Real. *purrr* Nja...ikke god nok erstattning Det vet jeg, men en liten trøst da? Jeg har seigdamer! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har syke avatarer og. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har de vært så syke da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det vet jeg, men en liten trøst da? Jeg har seigdamer! Jo, en liten trøst er det *skvise* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) I kveld kommer jeg til å gjøre like lite som jeg alltid gjør. Jeg hadde et gjensyn med mopeden min i dag, det var koselig, men samtidig litt trist å se der den sto alene, støvet ned og jævlig i mørket inne i den garasjen. Det var jordslag på vognkortet og, men det gir jeg faen i siden jeg har fått den nye typen i posten. Jeg tegnet etter bilde av mopeden for litt siden, dere som husker det, gi faen i hjula, de klarer jeg ikke tegne. EDIT: Jeg har aldri tegnet frihånd i photoshop, eller vanlig egentlig. Endret 12. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 *knis* Så...flink du er *host* Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 En utfordring til B|Real, lag en bedre en. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) En utfordring til B|Real, lag en bedre en. Jeg er for god til slikt Ydmykelsen ville ha vært for stor for fredrik Endret 12. februar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg