Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når signaturen din wrapper til tre fulle linjer i 1600 x 1200 så blir det litt for dumt å argumenter for at den er to linjer (i kontrollpanelet antar jeg). Det er knekkende likegyldig hvor lang den er der, da det er resultatet i praksis som teller. Snittet av brukere her skal etter statistikken sitte med 1280 x 1024 i oppløsning, og selv med fullbreddeskin var signaturen fem linjer.

Så det har lite å si at den var to linjer, hvis det ser ut som den var syv?

Nå er jo ikke reglene her prinsipielle, men går på de praktiske konsekvensene, og i dette tilfellet er signaturen for lang.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje litt på forskudd, men gratulerer med gårsdagen Jonas! :fun:

Men hva meg angår, har jeg ikke akkurat fått en hyggelig oppdagelse. Det har seg nemlig slik at jeg har i det siste merket en tydelig nedgang i synet på høyre øyet, skjønt det har ikke hemmet meg på noen måte i hverdagen. Men endel tester hos en optiker viste at synet på øyet kun er på 20%, hvorav det ble diagnosert til astigmatisme. :cry:

Ekstremiteten i tillfellet forverrer muligheten til akseptabel korreksjon med briller, hvilket betyr at jeg må etter all sannsynlighet enten benytte harde linser eller gjennomgå en operasjon eller laserkirugi. Akk og ve, for en skjebne! :no:

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Dere er heldige som klarer å lage mat. *vil også* Nå holder jeg på å lære meg kunsten å steke et speilegg uten å få det til å se ut som oppkast når det er ferdig. Klarer ikke få det til å holde seg rundt... :dontgetit:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...