sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 arh.....gjett hvem som klarte å finne fram ett lydklipp hvor en 14-år gammel jente i klassen er full og prøver å bruke tørkestativholderen til.....dildo....! hun forklarer liksom...men nei du...den er visst for spiss! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hrrm! Ostekake heter det! Ja, Ostekake Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 AnAnAs - imponerende hjemmeside du har :o Ikke bruk ironi, jeg skjønner det ikke. Hehehe "My beloved friends" - Not Found Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det lov til å bilde i signatur? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 AnAnAs - imponerende hjemmeside du har :o Ikke bruk ironi, jeg skjønner det ikke. Hehehe "My beloved friends" - Not Found Hihihi. Er nesten ferdig med alle sidene, har bare ikke lastet de opp enda. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dilemma: En god venn av meg har bedt meg til bursdagsparty i dag, men det kommer så sykt mange jeg ikke kjenner, og har derfor ikke lyst til å gå. Hva skal jeg si? Gå og ha det gøy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva skjer folkens=) En nydelig morgen er det og kan bli en ganske så ok dag egentlig, dog jeg har på følelsen at den vil dabbe litt mer av etter hvert, men det tar vi når det kommer Nei er IKKE lov til å ha bilde i signautren. Les retningslinjene for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 OMFG! Hahahahahahaha! Ler meg så skakk ihjel av det bilde!! omg!! *plystre på snow* :!: Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva skjer folkens=) En nydelig morgen er det og kan bli en ganske så ok dag egentlig, dog jeg har på følelsen at den vil dabbe litt mer av etter hvert, men det tar vi når det kommer Nei er IKKE lov til å ha bilde i signautren. Les retningslinjene for en gangs skyld.. stikker å leser de nå jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Ah, vekk. Fy faen, svært bilde. Endret 12. februar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Fjern det forbanna bildet da! EDit: Takk :] Endret 12. februar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 http://www.ntfs.de/smily.gif *putte i signatur* (3000x3000px) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er du lovlig, jente og smiler (og litt pen da) i Oslo så går det greit å komme inn de fleste steder Hva i granskogen vandret du rundt på St.Hanshaugen for da? Ikke så mye spennende å finne på der... Å vandre langs elva sør for Cuba skal du være litt forsiktig med på kvelden hvis du ikke er ute etter dop/bank Var der fordi kusina mi bor der og vi gadd ikke dra helt inn til byen Vet ikke hvorfor vi gikk rundt der men hu sa at det er akkurat der man ikke skulle gå, ble egentlig ganske redd da.. Men det gikk greit da Og jeg er bare 17 og ikke 20 hvis det ikke kom helt klart frem.. menmen, det var artig =) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 *bake oste kake til dama sin bursdag* Ost... *grøss* Omg...kommer til og tenke på kjæresten/ex kjæresten din når æ stapper i meg kaka Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvor på hjemmesiden din ligger det bilder av den nye sykkelen din, Psilocybe? Har ikke tatt noe bilde ennå. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 http://www.ntfs.de/smily.gif*putte i signatur* (3000x3000px) Gjør det for guds skyld. Og spamm litt her og der. Det er verdt det. På tross alle advarslene og en mulig utkastelse. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 arh.....gjett hvem som klarte å finne fram ett lydklipp hvor en 14-år gammel jente i klassen er full og prøver å bruke tørkestativholderen til.....dildo....! hun forklarer liksom...men nei du...den er visst for spiss! hehe.... Fikk hun det til? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg trenge rikke å spamme. Jeg har ca 4000 steder den vil komme opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg