Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke DVDer er det snakk om?

Ser du har klagt ut en liten liste over filmer, her finner du listen min ;)

Mye bra og mer dårlig, hvorfor hopper den fra 233 til 901? (Jeg kjøpte Kill Bill vol. I og Dr. Strangelove)

 

Jeg sovnet etter jeg skrev det forrige innlegget, våknet nå. Besøk kommer om en halvtime, jeg vet ikke om klatringen er avlyst eller ikke og jeg har i tillegg en prøve imorgen. Det er bra jeg sov nå midt på dagen, for det blir lite søvn inatt. Thank God it's almost Friday!

Bedre sent enn aldri :p

 

Har sortert ut Disnet klassikerne etter nummer i serien fra 900->

Kjøpte meg selv Kill Bill 1 her om dagen btw.

Lenke til kommentar
Den wrappet til omtrent 7 linjer i enkelte skin, det er mye. :p

Jeg lukker øynene mine og ser dermed ikke hendene mine. Er de da borte?

Jeg sletter signaturen din fordi den er for lang. Er den borte da?

Ja. Det er derimot ikke hendene mine selv om jeg ikke nødvendigvis ser dem. På samme måte som signaturen min var på to linjer, selv om den hos noen så ut som å være syv.

Bare for diskusjonens skyld:

 

Når signaturen din wrapper til tre fulle linjer i 1600 x 1200 så blir det litt for dumt å argumenter for at den er to linjer (i kontrollpanelet antar jeg). Det er knekkende likegyldig hvor lang den er der, da det er resultatet i praksis som teller. Snittet av brukere her skal etter statistikken sitte med 1280 x 1024 i oppløsning, og selv med fullbreddeskin var signaturen fem linjer.

 

Tar jeg ikke helt feil så hadde du nettopp lagt til en siste linje (med linjeskift) til den allerede lange, men aksepterte signaturen. Da ble det berømte begeret fullt. Hvis du ikke kjenner deg igjen så blander jeg deg sikkert sammen med noen andre :)

 

PS; det var ikke jeg som fjernet siggen din, jeg bare liker å argumentere :)

Lenke til kommentar
Tusen takk!! :) Skal lete etter det nå, må legge det inn på dataen min og tror jeg..

 

Men jeg er fortsatt litt i lykkerus for at jeg kom inn på et sted med 21-års grense ( så ikke at det stod på døra før jeg dro men det gikk jo greit) Også kom det en kontrollør og jeg trodde jeg skulle dø, men gjorde akkurat som kusina mi ba meg gjøre og etter at hu viste leg sa jeg at jeg ikke hadde med emg veske eller noe. SÅ spørte han når jeg var født og jeg bare så han rett inn i øynene og prøvde å se veldig voksen ut. Synes det er rart at han ikke reagerte på at vi var tjue på et tjueenårssted, men det kunne hende at de bare ville forsikre seg om at vi ikke var under tjue eller atten..

 

Da vi gikk sa vakta " Ja det gikk nesten gærent istad ja, hvor gammel er du egentlig?" jeg bare: Tjue! Også gikk vi :p

 

Gøy på byen, burde dra hit oftere..

Er du lovlig, jente og smiler (og litt pen da) i Oslo så går det greit å komme inn de fleste steder :)

 

Hva i granskogen vandret du rundt på St.Hanshaugen for da? Ikke så mye spennende å finne på der... Å vandre langs elva sør for Cuba skal du være litt forsiktig med på kvelden hvis du ikke er ute etter dop/bank

Lenke til kommentar
Når signaturen din wrapper til tre fulle linjer i 1600 x 1200 så blir det litt for dumt å argumenter for at den er to linjer (i kontrollpanelet antar jeg). Det er knekkende likegyldig hvor lang den er der, da det er resultatet i praksis som teller. Snittet av brukere her skal etter statistikken sitte med 1280 x 1024 i oppløsning, og selv med fullbreddeskin var signaturen fem linjer.

Så det har lite å si at den var to linjer, hvis det ser ut som den var syv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...