am3k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ke so skjer her dao? Noko spanande? Eg kjeda meg litt eg no, ka seie dykk. Ska me posta litt vakre dame i babe tråden Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 LOST er det som gikk på TV før i kveld? med det kræsja flyet?De burde heller lagd film av det. Skjedde jo nesten ingenting... Bergen Indoor? Flere episoder? Mhm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Da var jeg hjemme igjen, hvis dette innlegget er uten skrivefeil, så gikk det bra. Og det ser bra ut. God helg alle sammen, god natt! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvilke DVDer er det snakk om? Ser du har klagt ut en liten liste over filmer, her finner du listen min Mye bra og mer dårlig, hvorfor hopper den fra 233 til 901? (Jeg kjøpte Kill Bill vol. I og Dr. Strangelove) Jeg sovnet etter jeg skrev det forrige innlegget, våknet nå. Besøk kommer om en halvtime, jeg vet ikke om klatringen er avlyst eller ikke og jeg har i tillegg en prøve imorgen. Det er bra jeg sov nå midt på dagen, for det blir lite søvn inatt. Thank God it's almost Friday! Bedre sent enn aldri Har sortert ut Disnet klassikerne etter nummer i serien fra 900-> Kjøpte meg selv Kill Bill 1 her om dagen btw. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dagene er for korte på denne planeten, har jo ikke før stått opp før det er natt gjenn. Må få fyret i gang noen seriøse bremseraketter som stopper litt av jordens rotasjon Jah kjedelig, TV'n er "tom" og vet ikke hva jeg skal finne på nettet som er av interesse Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nei en må vel nesten finne sengen skal en komme seg opp utpå dagen i morgen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Argh...våknet kl 5 i dag lysvåken Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Mhm....ser ut som jeg er alene på forumet...får ta en prat med meg selv da Så i dag har damen bursdag, så det blir middag på resturant, heftig bytur og litt sengekos på kvelden Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Neida, ikke sove få jeg. Postet noen bilder snowdogs humor tråd får å få tiden til å gå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 en ny dag trurer Haddis; det finnes da vel ikke noe bedre enn å være lys våken kl.5 ?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den wrappet til omtrent 7 linjer i enkelte skin, det er mye. Jeg lukker øynene mine og ser dermed ikke hendene mine. Er de da borte? Jeg sletter signaturen din fordi den er for lang. Er den borte da? Ja. Det er derimot ikke hendene mine selv om jeg ikke nødvendigvis ser dem. På samme måte som signaturen min var på to linjer, selv om den hos noen så ut som å være syv. Bare for diskusjonens skyld: Når signaturen din wrapper til tre fulle linjer i 1600 x 1200 så blir det litt for dumt å argumenter for at den er to linjer (i kontrollpanelet antar jeg). Det er knekkende likegyldig hvor lang den er der, da det er resultatet i praksis som teller. Snittet av brukere her skal etter statistikken sitte med 1280 x 1024 i oppløsning, og selv med fullbreddeskin var signaturen fem linjer. Tar jeg ikke helt feil så hadde du nettopp lagt til en siste linje (med linjeskift) til den allerede lange, men aksepterte signaturen. Da ble det berømte begeret fullt. Hvis du ikke kjenner deg igjen så blander jeg deg sikkert sammen med noen andre PS; det var ikke jeg som fjernet siggen din, jeg bare liker å argumentere Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tusen takk!! Skal lete etter det nå, må legge det inn på dataen min og tror jeg.. Men jeg er fortsatt litt i lykkerus for at jeg kom inn på et sted med 21-års grense ( så ikke at det stod på døra før jeg dro men det gikk jo greit) Også kom det en kontrollør og jeg trodde jeg skulle dø, men gjorde akkurat som kusina mi ba meg gjøre og etter at hu viste leg sa jeg at jeg ikke hadde med emg veske eller noe. SÅ spørte han når jeg var født og jeg bare så han rett inn i øynene og prøvde å se veldig voksen ut. Synes det er rart at han ikke reagerte på at vi var tjue på et tjueenårssted, men det kunne hende at de bare ville forsikre seg om at vi ikke var under tjue eller atten.. Da vi gikk sa vakta " Ja det gikk nesten gærent istad ja, hvor gammel er du egentlig?" jeg bare: Tjue! Også gikk vi Gøy på byen, burde dra hit oftere.. Er du lovlig, jente og smiler (og litt pen da) i Oslo så går det greit å komme inn de fleste steder Hva i granskogen vandret du rundt på St.Hanshaugen for da? Ikke så mye spennende å finne på der... Å vandre langs elva sør for Cuba skal du være litt forsiktig med på kvelden hvis du ikke er ute etter dop/bank Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Go morgen til alle stakkars sjeler som også måtte stå opp kl 9.... Jaja, sitter her å ser filmer som egentlig skal selges, litt kult siden første kunde aldri kommer før i 12-13 tia... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når signaturen din wrapper til tre fulle linjer i 1600 x 1200 så blir det litt for dumt å argumenter for at den er to linjer (i kontrollpanelet antar jeg). Det er knekkende likegyldig hvor lang den er der, da det er resultatet i praksis som teller. Snittet av brukere her skal etter statistikken sitte med 1280 x 1024 i oppløsning, og selv med fullbreddeskin var signaturen fem linjer. Så det har lite å si at den var to linjer, hvis det ser ut som den var syv? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Fy faen jeg ble skremt i dusjen i dag. Etter et par min skotter jeg litt ned på kuken, og ser at den er full av blod! Heldigvis var det kun nesa som blødde Endret 12. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ah. Da fikk jeg endelig syklet til jobb, og det gikk unna på 0,svisj. 3 minutter istedenfor 10-15. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Ah. Da fikk jeg endelig syklet til jobb, og det gikk unna på 0,svisj. 3 minutter istedenfor 10-15. Grattis...men er ikke sånn BMX en liten sykkel'a? Endret 12. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fy faen jeg ble skremt i dusjen i dag. Etter et par min skotter jeg litt ned på kuken, og ser at den er full av blod! Heldigvis var det kun nesa som blødde Muhahahaha :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) (før 599,-) Nå kun 395,- Razer Diamondback Magma 1600dpi, Optisk Mus, USB Endret 12. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg