Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har kommet endel nye sider så langt i helgen jo..

 

Har nettop vært ute på byen i Oslo ( bare på sankthanshaugen da, men men ) Kom en kontrollør også, men jeg var litt god til å juge så jeg var født 10.07.84 og ikke i 87.. Måtte tenke litt for jeg tenkte at kusina mi er jo tjue, men hu er født januar og når jeg allerede hadde sagt tiende i sjuende åtti-- Så måtte jeg nesten si fire til slutt. Men han trodde på meg da, hadde ikke med meg veske i det heletatt for da kunne de sjekka det..

 

Håper alle har en fin helg da, har gått åtte timer i oslo i dag og være ca tusen ganger for å drikke caffe mocca på deli de luca.. Og garasj ellerno, digger denne byen. Må bare studere her, var ute og gikk litt rundt akerselva for en times tid siden og da. Nesten ved cuba, var en morsom bru med lys der! hehe :)

 

Ser litt på tv og sitter på laptop'en til kusina mi som jeg er hos nå. Og den er utrolig full av spyware, burde finne ut hvordan jeg får det bort egentlig..

Lenke til kommentar

Tusen takk!! :) Skal lete etter det nå, må legge det inn på dataen min og tror jeg..

 

Men jeg er fortsatt litt i lykkerus for at jeg kom inn på et sted med 21-års grense ( så ikke at det stod på døra før jeg dro men det gikk jo greit) Også kom det en kontrollør og jeg trodde jeg skulle dø, men gjorde akkurat som kusina mi ba meg gjøre og etter at hu viste leg sa jeg at jeg ikke hadde med emg veske eller noe. SÅ spørte han når jeg var født og jeg bare så han rett inn i øynene og prøvde å se veldig voksen ut. Synes det er rart at han ikke reagerte på at vi var tjue på et tjueenårssted, men det kunne hende at de bare ville forsikre seg om at vi ikke var under tjue eller atten..

 

Da vi gikk sa vakta " Ja det gikk nesten gærent istad ja, hvor gammel er du egentlig?" jeg bare: Tjue! Også gikk vi :p

 

Gøy på byen, burde dra hit oftere..

Lenke til kommentar

Hello n00bs, back from løkkecup. Just call call me Målskårer :)

Vi kan tape 200-0 og jeg koser meg fortsatt (det var ikke langt ifra resultatet denne gangen), løkke er bare digg. Anyway, er ikke langt ifra overtrøtt, kanskje det blir en LOST-episode eller noe før jeg slenger meg i sengen.

Guud Night

 

edit: 2300 innlegg? Jeg belønner meg selv med en Cola.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...