Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 lol @ SnowDOG_ noen som har stokka om tastene på tastaturet ditt eller? Tar noen timer å sove av den rusen der tror jeg... Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 sitter nakem her forresnt. skulle egenlti nappea nn men eg var for jævlig vont i hodet. go natt. :!: Thanx for sharing Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Nei nå er det dags for å drege seg i seng tror jeg . Et helvette på jobb i natt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 På jobb igjen "3 ords" tråden var en god start på dagen... Lo så jeg grein der Stakkars Allyse blir dratt inn i allslags tema Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Morn! Snowdog: ROFFELOLROFLLOLOLREFELOLOMG!!! Da er det en ny morgen, og jeg har 4 pakker julekort å selge igjen, men ingen vil kjøpe av meg *hint til Atticus* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Wowoooo *zamzam* Super Mario på vift Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 da er vi våkne, sovet som en stein inatt (NOT), trente som ****** med vekter igår.. liiittt støl i armene og i brystet.. anyways.. lol@snowdog Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Hummz... frokosttime, right? *labbe ned* Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Hahaha, ingen som tørr å si hva slags kjønnsorgan Allyse har i 3-word-storyen? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 SNø i stavanger! :O Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Hahaha, ingen som tørr å si hva slags kjønnsorgan Allyse har i 3-word-storyen? Shemale? Eller kanskje Malefe Uansett, nå skal jeg spise frokost. Veldig sent, men orka ikke å gjøre det før nå Mobilen min er klikkers for tiden, den skrur seg av når jeg ringer Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 SNØØØØ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Huff og huff. Bakrus....hjalp vist ikke å spise og drikke som en idiot. Jaja dummet meg inatt ser eg. Men men det blir nok en stund til det blir fylla igjen. Hadde det hvertfall dritkult igår. Danset som fan så nå verker hele kroppen. Skilled dancing drar damer yes yes god jul Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Huff og huff. Bakrus....hjalp vist ikke å spise og drikke som en idiot. Jaja dummet meg inatt ser eg. Men men det blir nok en stund til det blir fylla igjen. Hadde det hvertfall dritkult igår. Danset som fan så nå verker hele kroppen. Skilled dancing drar damer yes yes god jul Kan du danse? JEg kan danse jeg og ,men ikke noe slikt som damene vil se.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Ja litt. Vet ikke kordan eg ser ut men damer kommer for å danse med meg så eg regner med at eg ikke ser altfor teit ut. eller ser eg så goofy at de syns det er søt eller noe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 * HalTan does a little dance Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Haltan : Var ikke dimiles jeg lol'et av. Tooooooosk. Jeg lol'et av at jeg selv satt og eide n00bs i cs med musa på kneet under bordet og uten tastatur. Hadde ikke nett etter den posten så så det ikke før nå. BTW : Å jeg er ubersyk, hvis jeg reiser meg opp så kommer jeg i sånn "transe" som i maxpayne2, det er ikke bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 right Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Hummhumm, skulle ikke være noen her som har peil på tegnebrett? Skal bestille meg ett nå, må være fremme til jewl, vettu. Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 !Get Smaks- og luktesanser. Sorry, no matches was found in you body. Arg, ikke gøy å være syk. Ikke noe smaker lilla mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg